خرید پنل مربع روکار 12 واتی ال ای دی

امروزه چراغ های سقفی در مطب ها، شرکت ها، ادارات، دفاتر کار و منازل و تالار ها بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. این نوع چراغ در کنار سقف های کناف و انواع سقف آویز ها زیبایی بسیاری به فضای داخلی محیط می بخشند. پنل های ال ای دی در رنگ های مختلف سفید و مهتابی و زرد تولید میگردند که مشتریان میتوانند با توجه به فضای داخلی و دکوراسیونی که مد نظر دارند یکی از این مدل ها را انتخاب کنند. این پنل ها مزایای زیادی دارند که از آن ها میتوان مصرف کم انرژی، عمر بالا و… را نام برد. در ادامه پنل مربع روکار 12 واتی ال ای دی را بررسی می کنیم.

خرید پنل مربع روکار 12 واتی ال ای دی

آشنایی شاخصه های پنل مربع روکار 12 واتی ال ای دی

آشنایی شاخصه های پنل مربع روکار 12 واتی ال ای دی		پنل ال ای دی روکار مربع 12 واتی دارای توان مصرف انژی معادل 12 وات می باشد. ولتاژی که این پنل ها مصرف میکنند بین 220 تا230 ولت ac می باشد و توسط برق شهر کار می کنند. فرکانس آن ها نیز 50 هرتز می باشد. این پنل ها توانایی تولید روشنایی بسیار مناسب و مطلوبی برای محیط دارند.

شاخص رنگ نمایی یا CRI در مورد این پنل ها معیاری است که این منبع چگونه و با چه تفکیکی از خود نور ساطع می کند. علاوه بر آن به ما می گوید که نور بازتاب شده چه میزان از رنگ واقعی جسم را به ما می گوید. هر چه این عدد بالاتر باشد به این معنا است که این منبع تفکیک نوری بهتری دارد.

با پنل های ال ای دی 80% در مصرف برق صرفه جویی کنید!

با پنل های ال ای دی 80% در مصرف برق صرفه جویی کنید! این پنل ها ضخامت کمی دارند و مقدار بسیار ناچیزی برق مصرف میکنند و بر خلاف لامپ های معمولی این پنل ها گرما ایجاد نمیکنند.

ال ای دی به معنای دیود ساطع کنده نور می باشد امروزه این لامپ ها به دلیل اینکه در مقایسه با سایر لامپ ها مصرف بسیار کمتر و کیفیت بالاتری دارند بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته اند و در مکان های مختلف از این لامپ ها استفاده میشود.

در لامپ های معمولی که قبلا استفاده می شد بیشتر انرژی تبدیل به گرما میشد و مقدار کمی از آن به نور در حالی که این انرژی گرمایی ایجاد شده توسط لامپ برای ما مطلوب نیست و ما از لامپ انتظار روشن کردن محیط را داریم و برایمان مطلوب نیست که گرما تولید این گرمای تولید شده هم باعث گرم شدن محیط می شود و از طرفی می بایست مقدار زیادی انژی صرف خنک کردن محیط گرم شده توسط لامپ کرد.

به دلیل این که لامپ های قدیمی انژی بسیاری مصرف میکردند و این انرژی را به شکلی که مطلوب ما نبود تبدیل میکردند استفاده از آن ها کم کم بسیار کمتر شد و امروزه لامپ های ال ای دی که از تکنوژی ساخت روز برخوردار هستند و مصرف انرژی بسیار کمتری نسبت به لامپ های قدیمی دارند جای لامپ های قدیمی را گرفته اند.

این لامپ ها انژی خیلی کمی مصرف می کنند و تقریبا تمام انرژی مصرف شده را به روشنایی و نور تبدیل میکنند و اتلاف انرژی ندارند و با استفاده از این مدل لامپ های ال ای دی بسیار میتوان در مصرف انرژی صرفه جویی کرد و جلوی اتلاف بی رویه و بیهوده انرژی را گرفت.

این روز ها و با توجه به تذکراتی که داده میشود صرفه جویی در مصرف انرژی به خصوص برق بسیار حائز اهمیت است و هر کدام از ما ها وظیفه داریم که در مصرف انواع انرژی ها تا می توانیم صرفه جویی کنیم و هزینه هایی که صرف تولید انرژی میشود را صرف تولیدات منابع دیگری در کشورمان کنیم.

آشنایی با مدل های پنل مربع روکار و توکار

آشنایی با مدل های پنل مربع روکار و توکار چراغ های توکار در مدل های مربع و گرد تولید می شوند و در محیط های تجاری، اداری و … استفاده می شود در این مدل ها همان طور که از اسمشان پیداست منبع نور کاملا در سقف قرار میگیرد.

پنل های روکار مدل های مختلفی دارند به عنوان این مدل های شکل های هندسی مختلف از قبیل مربع و دایره و مستطیل دارند.

همچنین این مدل ها در سایز های کوچک تا بزرگ ارائه می شوند. این محصولات در توان های مختلفی از کم تا زیاد نیز تولید میشوند.

فروش پنل های ال ای دی روکار مربع

فروش پنل های ال ای دی روکار مربع اگر شما هم برای منزل یا محل کار خود قصد خرید پنل های ال ای دی روکار مربع را دارید و به دنبال مراکز فروش پنل میگردید میتوانید به این سایت مراجعه نمایید و با مدل های مختلف آن آشنا شوید. سپس اقدام به خرید حضوری یا غیرحضوری مناسب با نیاز خود نمایید.

خرید از نمایندگی مزیت مهمی که دارد این است که هنگامی که از نمایندگی خرید میکنید در واقع به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده این محصول آن را خرید میکنید و در این حالت دست واسطه ها و دلالان کوتاه میشود و محصول را به قیمت درب کارخانه آن میخرید و می توانید از صحت کالا و کیفیت آن اطمینان حاصل کنید زیرا امروزه با توجه به اجناس بی کیفیتی که در بازار وجود دارند انتخاب یک کالای با کیفیت و مرغوب بسیار سخت است.

برای خرید پنل راه دیگری نیز پیش روی شو وجود دارد و آن خرید پنل به صورت اینترنتی است.

خرید اینترنتی مزایای بسیار زیادی نسبت به خرید حضوری دارد از مزایای آن میتوان به این اشاره کرد که دیگر لازم نیست شما برای خرید از منزل و یا محل کارتان خارج شوید و همان طور که در منزل خود هستید میتوانید در هر ساعت از شبانه روز و حتی در روز های تعطیل به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید و محصولات مد نظرتان را در این فروشگاه ها از جنبه های مختلف بررسی کنید به طور مثال شما میتوانید یک نوع محصول را در فروشگاه های مختلف از جنبه های متفاوت مثلا قیمت بررسی کنید.

کیفیت و برند کالا ها را با یکدیگر مقایسه کنید.

همچنین میتوانید نظرات کاربران را در هر فروشگاه راجع به تجربه های خریدشان بخوانید و از تجربه های آنان اطلاع پیدا کنید و با آگاهی کامل خرید کنید.

مزیت دیگر خرید اینترنتی این است که می توانید در مناسبت های مختلف از تخفیف هایی که بر روی برخی محصولات گذاشته میشود استفاده کنید و خرید مقرون به صرفه ای داشته باشید.

و در آخر مهم ترین مزیت آن این است که میتوانید سفارش خود را در سریع ترین زمان ممکن و در هر کجا که خواستید تحویل بگیرید و مشکلات حمل جابجایی خرید های در تعداد بالای خود را نداشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.