خرید عمده پنل ال ای دی روکار گرد

لامپ های ال ای دی نسل جدیدی از لامپ ها بوده، که ویژگی های منحصر به فردی را دارند. از ویژگی های بارز لامپ های ال ای دی، کم مصرف بودن آن ها می باشد، که استفاده از آن ها منجر به صرفه جویی در مصرف انرژی خواهد شد.

با توجه به کاربردهای فراوان ال ای دی، محصولات جدیدی به نام پنل ال ای دی تولید گردید، که انواع مختلفی دارند و یکی از نمونه های پرکاربرد در زمینه روشنایی پنل ال ای دی روکار گرد می باشد، که در این مقاله درباره کاربردها و ویژگی های آن توضیح خواهیم داد.

پنل های ال ای دی در نورپردازی خانه هاز امروزی نقش مهمی را ایفا می کنند.

خرید عمده پنل ال ای دی روکار گرد

پنل ال ای دی روکار گرد چیست و چند مدل دارد؟

پنل ال ای دی روکار گرد چیست و چند مدل دارد؟ پنل ال ای دی، از مجموعه ای از لامپ های ال ای دی تشکیل شده، که این مجموعه در یک قاب آلومینیومی سبک و با دوام قرار می گیرد و در حقیقت چراغ پنل ال ای دی نسبت به نمونه های دیگر از تراشه های بیشتری تشکیل شده است و به همین دلیل نور بیشتری را تولید خواهد کرد.

از دیگر مزیت های پنل ال اای دی روکار گرد، که با نمونه های دیگر پنل ال ای دی مشترک می باشد، طول عمر، پخش نور یکنواخت و صرفه جویی در میزان انرژی است. هم چنین پنل های ال ای دی از قابلیت تنظیم نور به کمک دیمر برخوردار می باشند، که در سایر لامپ های الکتریکی چنین خاصیتی وجود ندارد.

و اما پنل ال ای دی گرد با توجه به ساختار خود، به دو دسته پنل ال ای دی بک لایت و پنل ال ای دی اج لایت ( پنل اسلیم ) تقسیم بندی می شوند و در هر دو گروه، از قاب آلومینیومی استفاده کرده و در لایه ی داخلی آن چیب های SMD و قطعات هدایت کننده ی نور قرار گرفته است، ولی پنل ال ای دی بک لایت از راندمان بهتری نسبت به پنل اسلیم برخوردار بوده و حداقل 25 درصد نور بیشتری را تولید می کند، ولی از لحاظ ظاهری پنل های اسلیم ظریف تر بوده و ساختار زیبا تری نسبت به پنل های ال ای دی بک لایت خواهند داشت.

در اصل این تفاوت ظاهری پنل ال ای دی بک لایت و پنل اسلیم، به محل قرار گرفتن چیب های SMD بر می گردد، به طوری که چیب های SMD در پنل ال ای دی بک لایت در پشت صفحه قرار می گیرد، در صورتی که در پنل اسلیم در کناره های صفحه قرار خواهد گرفت و همین امر باعث تفاوت روشنایی و هم چنین تفاوت ظاهری، در این دو مدل از پنل های ال ای دی می گردد.

البته لازم به ذکر است که، پنل ال ای دی رو کار گرد بر اساس وات مصرفی و قطر قاب هم، دسته بندی می شود و با توجه به اندازه و وات برای مکان مورد نظر استفاده می گردد.

پنل های کرد دارای سایزبندی هستند و شما بر اساس میزان وات و سایز آنها را انتخاب می کنید.‌

پنل ال ای دی روکار گرد برای چه مصرفی کاربرد دارد؟

پنل ال ای دی روکار گرد برای چه مصرفی کاربرد دارد؟ پنل های ال ای دی گامی نوین در صنعت روشنایی محسوب خواهند شد و چنان چه شما در نظر دارید که هزینه های مربوط به روشنایی خود را کاهش دهید، می توانید از پنل های ال ای دی استفاده کنید، تا هم هزینه های مربوط به روشنایی را کاهش دهید و علاوه بر این، از میزان روشنایی بیشتری نسبت به نمونه های قبلی، بهره مند شوید و این افزایش نور توسط یک پنل ال ای دی، تا 80 درصد هم امکان پذیر می باشد.

هم چنین طول عمر پنل های ال ای دی بیش از 50 هزار ساعت و گاهی به 100 هزار ساعت هم می رسد و همین طول عمر پنل های ال ای دی، باعث می شود که طرفداران زیادی پیدا کرده و در مکان های زیادی استفاده گردد.

از طرفی این پنل ها، نوری یک دست و ملایم را دارند و هم چنین ظاهری زیبا داشته که نسبت به لامپ های سقفی قدیمی بسیار شکیل تر خواهند بود.

بنابراین، با توجه به نکات گفته شده، مکان های زیادی وجود دارند، که از قابلیت استفاده از پنل ال ای دی نوری برخوردار هستند و در مجموع استفاده از پنل های ال ای دی به مکان هایی که نیاز به روشنایی شبانه روزی داشته، توصیه می گردد و با توجه به ساختار و طراحی داخلی مکان مورد نظر، می توان از پنل ال ای دی روکار گرد استفاده نمود.

به عنوان نمونه مکان هایی چون بیمارستان ، مراکز فروش، بانک ، مراکز دولتی، هتل ، رستوران و تالار های پذیرایی بیشترین استفاده از پنل های ال ای دی را دارند.

به علاوه ، پنل های ال ای دی، در ایستگاه های مترو، پارکینگ ها، پایانه های مسافربری داخلی و بیرون شهری، فرودگاه ها و ایستگاه های راه آهن هم کابردهای فراوانی خواهند داشت.

البته لازم به ذکر است که در سال های اخیر به دلیل ویژگی های منحصر به فرد و کاهش قیمت پنل های ال ای دی، از آن ها در منازل مسکونی هم استفاده می شود و چنان چه از پنل ال ای دی در مصارف خانگی استفاده کنید، با صرفه جویی در مصرف انرژی و طول عمر پنل ها، کمک زیادی به اقتصاد خانواده کرده اید.

پنل های روکار در دکوراسیون منزل نقش مهمی دارند.

معرفی انواع پنل ال ای دی روکار گرد بر حسب وات

معرفی انواع پنل ال ای دی روکار گرد بر حسب وات از آن جایی که پنل های ال ای دی در مکان های مختلفی استفاده می شوند، بنابراین میزان روشنایی آن ها و هم چنین ابعادشان تغییر خواهد کرد. به عنوان مثال از پنل های ال ای دی رو کار می توان در مکان های عمومی سربسته مانند بانک ، سینما، بیمارستان و غیره استفاده نموده و حتی از آن برای مصارف خانگی هم استفاده می کنند و با در نظر گرفتن میزان روشنایی که برای محل مورد استفاده در نظر می گیریم، پنل ال ای دی را بر حسب وات دسته بندی کرده و کاربرد آن در مکان مورد نظر مشخص می گردد.

ولی رایج ترین پنل های ال ای دی، معمولا 6 وات، 12 وات، 18 وات، 24 وات، 30 وات و 60 وات می باشد، که هر کدام از آن ها توسط کارشناس سیستم های روشنایی، با توجه به لوکسی که برای محوطه در نظر گرفته می شود، کاربرد دارد.

این پنل ها دارای وات های مختلف هستند بدین ترتیب نور و روشنایی آنها متفاوت است.

عمده فروشی پنل ال ای دی در اصفهان

عمده فروشی پنل ال ای دی در اصفهان با توجه به ویژگی های منحصر به فرد پنل های ال ای دی و سازگاری آن با محیط زیست، طرفداران استفاده از پنل های ال ای دی روز به روز بیشتر خواهد شد و در حقیقت پنل ال ای دی، به عنوان بهترین محصولات روشنایی در سراس کشور، از جمله استان اصفهان شناخته شده و تولید می گردد. بنابراین این محصول را، می توان با مراجعه به فروشگاه های تجهیزات الکتریکی تهیه نمود، البته پیشنهاد می کنیم که قبل از خرید با انواع آن به خوبی آشنا شده و با توجه به مکانی که قرار است، پنل در آن قرار گیرد، مدل مورد نظر را انتخاب نمایید.

ولی از آن جایی که از پنل های ال ای دی بیشتر در مکان های عمومی استفاده می کنیم، خرید عمده پنل به مصرف کنندگان توصیه می گردد، تا هزینه ای که برای خرید پرداخت می کنند، کاهش یافته و خریداران با مراجعه به عمده فروشی پنل های ال ای دی می توانند، بدون واسطه و با قیمت تولید شده در کارخانه، محصول مورد نظرشان را تهیه نمایند.

فروش در حجم های مختلف به صورت عمده و جزیی انجام می شود و به دلیل اینکه نرخ عمده فروشی نسبت به نمونه های بسته بندی شده مناسب تر است بیشتر مردم از آن استقبال می کنند تا بتوانند با پرداخت هزینه کمتر حجم بالایی را تهیه کنند و از این طریق در هزینه ها صرفه جویی شود.

بررسی شکل ظاهری انواع پنل ال ای دی روکار

بررسی شکل ظاهری انواع پنل ال ای دی روکار پنل های ال ای دی روکار از نظر شکل ظاهری مدل های متنوعی دارند که شما می توانید آنها را بر اساس سلیقه خود به راحتی انتخاب کنید. شکل ظاهری آنها بیشتر شبیه اشکال هندسی از جمله مربع مربع دایره و مستطیل است که شما بر اساس مساحت محیط آنها را انتخاب می کنید تا از نور و روشنایی آنها نهایت استفاده را ببرید.

مدل های روکار قطر و ضخامت بیشتری دارند و بدین ترتیب بهتر روی سطح قرار می گیرد و شما می توانید برای مدت طولانی از آنها استفاده کنید.‌نور این پنل ها به صورت آفتابی و مهتابی بوده و ترکیب شدن این رنگ ها با هم باعث شده تا کار نورپردازی به بهترین شکل ممکن صورت بگیرد که می تواتد در دیزاین هم نقش بسزایی داشته باشد.

پنل های استفاده شده به صورت ساده و طرحدار هستند و رنگ های متنوعی ام دارند که شما می توانید متناسب با مساحت محیط آنها را انتخاب کنید که در این صورت می تواند بهترین عملکرد را از آن خود کند. این لوازم الکتریکی دارای وزن سبکی هستند و علاوه بر حمل و نقل آسان نصب راحتی را هم از آن خود می کنند. این لوازم پس از تولید درون بسته بندی های کارتنی قرار می گیرند تا دجار شکستگی و افت کیفیت نشوند.

قیمت پنل ال ای دی سقفی روکار گرد

قیمت پنل ال ای دی روکار بستگی به کیفیت و مدل آن دارد. قیمت پنل ال ای دی سقفی در بازار داخلی و خارجی تفاوت چشمگیری دارد. قیمت انواع پنل ها در بازار بر اساس سایز و مدل و کیفیت و برندی که دارند مشخص می شود. هر چه سطح کیفی آن بالاتر و برند آن از اعتبار بیشتری برخوردار باشد علاوه بر کارایی و دوام بیشتر ارزش بالاتری را هم در بازارهای داخلی و خارجی به خود اختصاص می دهد.

قیمت این محصول با توجه به حجم کاری که باید انجام دهد در شکل و اندازه های مختلف، بزرگ و کوچک متفاوت است، هر چقدر دستگاه کوچکتر باشد قیمت آن هم پایین می یابد. اما خریداران اغلب نمونه های باکیفیت خریداری می کنند مدل هایی که از قدرت و دقت بالایی برخوردار باشند. قیمت یکی از پارامتر های مهم در تصمیم گیری برای خرید این محصول است که خود به عوامل دیگری بستگی دارد.

تورم و شرایط حاکم بر بازار باعث شده تا طی سال های اخیر نرخ این تولیدات افزایش زیادی پیدا کند. هر چه سایز دستگاه بزرگتر باشد و از امکانات بیشتری برخوردار باشد مسلما نرخ بالاتری را به خود اختصاص می دهد. انتخاب برندهای با سابقه و معتبر از دیگر عوامل تاثیر گذار بر قیمت است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.