خرید عمده اسیلوسکوپ 4 کالانه در کشور

خرید عمده اسیلوسکوپ 4 کالانه در کشور بیشتر کسانی خریداری می کنند که در رشته های پزشکی و مهندسی و ارتباطات هستند که با قیمت بسیار مناسب و کیفیت عالی خریداری می نمایند .

اسیلوسکوپ چیست؟

خرید عمده اسیلوسکوپ 4 کالانه

اسیلوسکوپ دستگاهی است که تصویر شکل موج ها و سیگنال های متغیر در زمان را نمایش می دهد و می توان مشخصات شکل موج را به دست آورد.

اسیلوسکوپ 4 کالانه 500 مگا هرتز دستگاهی با بالاترین رتبه ایمنی و قابل حمل می باشد که کار را برای کاربر آسان نموده است.

اسیلوسکوپ 4 کالانه در کارخانه ها برای مهندسین و تکنسین نگهداری کارخانه طراحی و ساخته شده تا در شرایط سخت و خطرناک در کاربردهای الکترونیک مورد استفاده و آزمایش قرار گیرد.

اسیلوسکوپ 4 کالانه دارای 4 ورودی جداگانه می باشد که دارای ویژگی های زیر می باشد :

  • قابلیت ضبط داده های موج ها تا 48 ساعت
  • قرائت انداره گیری روند تا 22 روز
  • دارای قابلیت اندازه گیری پیشرفته
  • مقاوم در برابر شرایط سخت و ضد گرد و غبار و آب دارای IP-51
  • دارای پورت USB برای اتصال دستگاه به کامپیوتر
  • دارای باتری لیتیوم یون برای کار با دستگاه در مدت زمان طولانی

خرید عمده اسیلوسکوپ 4 کالانه

این شرکت با سال ها سابقه در زمینه فروش تجهیزات و ابزار آلات اندازه گیری در ایران و همچنین به عنوان انحصاری فروش محصولات کمپانی معتبر در ایران اسیلوسکوپ 4 کالانه را با قیمیتی مناسب و با دقت و کیفیتی عالی در بازار عرضه می کند.

این محصولات عرضه شده نشان استاندارد بوده و با با نازلترین قیمت به فروش می رسد که این دستگاه با گرانتی تعویض تهیه می شود.

نمایندگی فروش اسیلوسکوپ 4 کالانه

خرید عمده اسیلوسکوپ 4 کالانه

هدف از این شرکت جهت فروش این محصول جلب مشتریان خود می باشد و تمام تلاش این شرکت بر این است که محصولات مورد نیاز مشتریان به بهترین نحو در ایاران به عرضه برساند.

فروشگاه اینترنتی این شرکت برای تهیه انواع اسیلوسکوپ موردافراد می باشد که فروشگاه های در شهرهای بزرگ ایران نیز می توانند محصولات خود را با قیمت مناسب خرید نمایند.

این شرکت تمامی خدمات پس از فروش، اسیلوسکوپ 4 کالانه و همچنین محصولات خود را به مدت طولانی پشتیبانی می کند.

ارائه تمامی خدمات از قبیل تعمیر، پشتیبانی و فروش تمامی تجهیزات و ابزار آلات توسط این شرکت متعهد به همراه چند سال گارانتی برای اسیلوسکوپ 4 کالانه در نظر گرفته شده است.

نمایندگی این شرکت پیگیری خرید های انجام شده در اسرع وقت می باشد و شما می توانید به صورت آنلاین هزینه خود را پرداخت نمایید و این سایت به شما این امکان را می دهد تا خرید های متنوع از محل کار یا منزل در کمترین زمان ممکن داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.