خریدار عمده مولتی متر مارمونیکس با کیفیت

مولتی متر مارمونیکس که از محصولات اصلی و مرغوب شرکت مارمونیکس کانادا می باشد، در اموری که به برق و الکترونیک مربوط باشد به کار کار گرفته می شود و اگر خریدار عمده مولتی متر مارمونیکس با کیفیت می باشید بهتر است به مراکز پخش آن مراجعه کنید.

یکی از ابزار های مهم و پرکاربرد در رشته برق و الکترونیک و همچنین برای کسانیکه با وسایل الکتریکی در ارتباط هستند و به تعمیر آن ها می پردازند، مولتی متر می باشد. کمپانی های متعددی هر ساله از این محصولات را تولید می کنند و بر سر کیفیت و قیمت آن ها همواره رقابت وجود دارد.
در این بین بعضی از شرکت ها به دلیل به کارگیری دستگاه های پیشرفته و همچنین ساخت محصولات کامل و حرفه ای در دنیا مشهور شده اند. کمپانی مارمونیکس که در رده بهترین شرکت های تولید کننده ابزار و آلات مهندسی و دستگاه مولتی متر است در ادامه معرفی خواهد شد با ما همراه باشید.

دستگاه مولتی متر چیست؟

یکی از ابزار هایی که مهندسان برق و الکترونیک با آن هر روزه سروکار دارند و اکثر کارهایشان را به کمک آن می کنند، مولتی متر است. همانطور که از نامش پیداست از آن برای اندازه گیری چندین کمیت مختلف مانند ولتاژ، جریان، مقاومت و ظرفیت خازن استفاده می کنند که معمولا این کار با دقت بالایی صورت می گیرد. این وسیله را می توان در آزمایشگاه برق، تعمیرگاه ها و کارگاه ها مشاهده کرد و از آن به طور گسترده ای استفاده نمود.
در مولتی متر به کمک سِلِکتور می توانید کمیت مورد نظر خودتان را که قصد دارید آن را اندازه بگیرید، انتخاب کنید و برای این کار باید با آن کمیت به طور کامل آشنا باشید.

مولتی متر مارمونیکس

نمایندگی فروش انواع مولتی متر موجود در بازار

چون این وسیله کاربرد های گوناگونی دارد و حتی می توان به کمک آن به سالم یا معیوب بودن قطعات الکتریکی و الکترونیکی و شناخت مشخصات آن پی برد کمپانی های مختلف انواع زیر را تولید می کنند.
• مولتی متر آنالوگ یا عقربه ای
• مولتی متر دیجیتال یا رقمی
مولتی متر رومیزی
• مولتی متر انبری
امروزه به دلیل راحت بودنن استفاده از مولتی متر های دیجیتال مدل آنالوگ کمتر استفاده می شود و کار با دیجیتال از دقت بالاتری برخوردار است. از مدل های رومیزی در آزمایشگاه ها برای داشتن دقت بالاتر استفاده می شود که آن هم دیجیتالی است. مولتی متر انبری علاوه بر امکانات مدل های قبلی و دقت بالا، با داشتن یک چنگک قادر است جریان گذرنده از المان را بدون نیاز به سری کردن آن المان اندازه بگیرد.مولتی متر مارمونیکس

خرید و فروش مولتی متر مارمونیکس

از جمله کمپانی های پرآوازه در زمینه تولید مولتی متر، شرکت مارمونیکس است که در کانادا فعالیت می کند و بخش عظیمی از تولیدات خود را به سایر کشور ها صادر می کند. در ایران نمایندگی های این شرکت وجود دارد که بهترین کیفیت را به مشتری عرضه می دارد. این مولتی متر علاوه بر ویژگی های کلی مولتی متر ها دارای خصوصیات زیر است
• دستگاهی چند منظوره
• کامل و جامع
• وزن سبک و حمل آسان
• دقت بسیار بالا
• قیمت مناسب
• جنس بدنه عالی
برای خرید و فروش مولتی متر مارمونیکس می توانید به سایت های اینترنتی و یا نمایندگی های پخش آن ها سر بزنید و با تهیه کاتالوگ از امکانات دستگاه آن را خریداری کنید.

مولتی متر مارمونیکس

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.