تولید کننده پنل ال ای دی توکار لوکس

پنل ال ای دی توکار، یکی از بهترین و پر فروش ترین روشنایی می باشد. با روشنایی بی نظیر و یکدستی که دارد میتوان در منازل، راهرو ها، بیمارستان ها، دفاتر و شرکت ها، از آن استفاده نمود و زیبایی چشمگیری بر آن محیط داشت. تولید کننده ها، این پنل ها را با زیبایی و ظرافت خاص، و با کیفیتی عالی به مشتریان عرضه میدارند . این پنل های توکار لوکس در مکان های مختلفی کاربرد دارد و نیاز بسیاری از مشتریان می باشد.

تولید کننده پنل ال ای دی توکار لوکس

توضیحاتی درباره انواع پنل ال ای دی توکار

توضیحاتی درباره انواع پنل ال ای دی توکار پنل های ال ای دی توکار، در اشکال و ابعاد مختلفی تولید و عرضه میشود. این پنل بسته به نیاز مشتری شکل های گوناگونی دارد که در جاهای متفاوتی به کار برده می شود. امروزه با در دسترس داشتن این پنل ها می توان نور و فضای ملایم و ارامش بخشی در محیط به ارمغان آورد. متخصصان، امروزه در تولید پنل ال ای دی، به نکات حائز اهمیتی دست یافته اند.

نکاتی که این متخصصان دریافته اند، عبارتند از: مصرف پایین انرژی، بازده بسیار بالای پنل، عمر طولانی آن، عدم تولید گرما، عدم افت نور در روشن یا خاموش شدن پنل و … و موارد مصرف این پنل ها عبارتند از: اداری، خانگی، تجاری و… .انواع پنل ها عبارتند از: پنل ۶۰*۶۰ مهتابی، پنل تایل آفتابی و پنل یخی (نچرال).

استفاده به صورت توکار، از این پنل در داخل تایل های 60در60 سانتیمتر در سقف های کاذب. استفاده به صورت آویز: جهت سقف های معمولی با استفاده از کابل فلزی مخصوص آویز و به منظور تمرکز منبع نور به محل مشخص، مانند میز کار و … استفاده به صورت روکار: در سقف هایی که معمولی هستند(سقف کاذب ندارند) بدین ترتیب که ابتدا بست فلزی پنل به سقف پیچ شده سپس پنل به بست فیکس می شود.

انواع پنل دور شیشه ال ای دی توکار دایره و مربع در توان و سایز های مختلف. فقط به صورت توکار و با ایجاد برش در سقف نصب میشود: پنل دور شیشه 9وات سایز برش 8 سانتیمتر. پنل دور شیشه 12 وات سایز برش 12 سانتیمتر. پنل دور شیشه18وات سایز برش 16 سانتیمتر. پنل دور شیشه24 وات سایز برش 20سانتیمتر. موارد استفاده: جهت روشنایی در اماکن مسکونی، اداری و تجاری.

پنل ال ای دی لوکس، یکی از پرکاربردترین روشنایی محیط مورد نظر است، که دارای شکل و انواع گوناگون در ابعاد مختلف دارد و کاربرد مختلفی در محیط های متفاوت دارد. از مزایای پنل های سقفی توکار میتوان به نور این چراغ ها اشاره کرد، نور و اشعه این پنل ها سالم بوده و به اصول کیفی و استاندارد بودن آن توجه خاصی شده است.

بررسی CRI در پنل ال ای دی توکار

بررسی CRI در پنل ال ای دی توکار شاخص رنگ یا CRI مخفف شده ی کلمه ی color rendering index می باشد و از خصوصیات مهم برای به کارگیری چراغ و لامپ هاست. یعنی منبع نور مصنوعی چقدر توانایی نمایش واقعی و صحیح رنگ ها را در مقایسه با نور خورشید دارد یا به زبان دیگر یعنی درصد بازتاب رنگ یا شاخص تجلی رنگ، که همه ی این ها بیانگر یک مفهموم است و یک منظور را میرساند.

CRI به صورت یک عدد بین صفر تاصد بیان میشود و بدون واحد اندازه گیری است. هر چه این عدد به صد نزدیک تر باشد، نمود رنگ واقعی تر است. مثل خورشید که شاخص خورشید صد در نظر گرفته میشود، یعنی تمام طیف رنگ ها را در بر میگیرد. هر چه منبع نور مصنوعی به صفر نزدیکتر و پایین تر باشد یعنی ما اشیا یا هرچیز دیگر را واقعا آنطور که هستند نمیبینیم و بی کیفیتند ولی امروزه با تخصصی که داریم میتوانیم تمام چیزها را، بصورت واقعی تر نمایش دهیم.

مراکز فروش پنل ال ای دی توکار جدید

مراکز فروش پنل ال ای دی توکار جدید فروش پنل توکار، در مراکز آن بصورت عمده به فروش میرسد. امروزه براحتی میتوان این پنل ها را در بازار خریداری کرد و یا بصورت آنلاین در مراکز معتبر، سفارش داد. فروشگاه ها و مراکز الکترونیکی متنوعی، جهت عرضه ی این پنل ها وجود دارد که با قیمت مناسب و کار با کیفیت، در دسترس مشتریان قرار میدهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.