تولیدی بزرگ پنل توکار دایره ای LED

توزیع کننده پنل توکار دایره ای LED رنگی را به صورت مستقیم عرضه می کند. این نوع پنل ها امروزه جزء پرفروش ترین انواع پنل های توکار بوده و به دلیل آنکه کم مصرف هستند، مشتریان زیادی تمایل به خرید آنها دارند. پنل های توکار دایره ای رنگی علاوه بر زیبایی ظاهری، همچنین قیمت مناسبی دارند.
نمونه های مختلفی از پنل های ال ای دی توکار که به شکل دایره طراحی و تولید می شوند در بازار به فروش می روند که به عرصه جهانی ارسال می گردند تا در دسترس افراد خریدار در کشورهای خارجی قرار گیرند. صادرات انواع پنل توکار دایره ای LED به طریق کلی صورت می گیرد و تمام افرادی که خریدار این محصولات روشنایی هستند می توانند نوع دلخواه خود از این لامپ های ال ای دی را به تعداد زیاد برای خرید سفارش دهند و در عین حال پنل های صادراتی و با کیفیت را به طور با صرفه ای نیز خریداری نمایند.

تولیدی بزرگ پنل توکار دایره ای LED

انواع مختلف پنل LED موجود در بازار

انواع مختلف پنل LED موجود در بازار انواع پنل LED سقفی امروزه برای ایجاد نوردهی در شرایط سخت تولید شده اند. این نوع پنل ها انواع مختلفی داشته و بیشتر در دو نوع توکار و روکار مورد استفاده قرار می گیرند. پنل های توکار دایره ای از یک قاب آلومینیومی سبک وزن ساخته شده اند. این قاب دارای سه لایه بوده و دلیل آن جلوگیری از هدر رفتن نور می باشد. بهترین نوع پنل توکار LED دایره ای امروزه در ابعاد مختلفی تولید و عرضه می شوند. این نوع پنل ها بیشتر به صورت معلق نصب می شوند و می توان از آنها هم در فضای خانه و هم بیرون از خانه استفاده نمود. در حال حاضر در بسیاری از پیاده روهای خیابان ها، راه پله ها، راهرو بیمارستان ها و… از این نوع پنل استفاده می کنند.
ویژگی پنل عبارتند از: مصرف انرژی بسیار کم پنل، کیفیت نور عالی آن، انعطاف پذیری در طراحی ال ای دی، طول عمر بالای پنل، دوستدار محیط زیست و نداشتن جیوه در آن، طیف رنگی مختلف و افت نوری کم و… از ویژگی های پنل هستند و طبق سلیقه ی افراد انواع مختلفی دارند که در این موضوع از پنل توکار دیواری صحبت به میان می آید. بطور کلی دارای دو ابعاد بزرگ و ابعاد کوچک تقسیم میشود .که درصورت انتخاب پنل بزرگ به صورت دایره ای، باید آن را به صورت معلق نصب نمود، و درصورت انتخاب پنل بصورت ابعاد کوچک، بصورت تو کار نصب شود.

امکان استفاده از پنل LED در محیط های مختلف

امکان استفاده از پنل LED در محیط های مختلف پنل توکار در رنگ ها وطیف های سه گانه اند، که عبارتند از: آفتابی، مهتابی و طبیعی.برای نگه داری پنل ها باید آنها را در جای خشک و سرد و مرطوب نگه داری نمود یا در مکان هایی که احتمال نشت آب یا ریزش آب وجود دارد، نصب نشود. این محصول را در مجاورت اشیاء قابل اشتعال مانند کاغذ یا پارچه نگذارید. از تماس دست با محصول در زمان روشن بودن و یا اندک زمانی پس از خاموشی به سبب حرارت بالا خودداری کنید. .دیفیوزر در مقابل صفحه هدایت‌کننده ی نور قرار گرفته و کار آن توزیع نور به طور یکنواخت و مساوی در سطح پنل است.در زمان نصب، تعویض و تمیز کردن محصول، جریان برق را قطع کنید. اطمینان حاصل نمایید که نصب یا تعویض این محصول در گستره ولتاژ مناسب اتفاق افتاده است. این محصول را با تجهیزات کنترل‌ کننده نور به کار نبرید.

قیمت خرید پنل توکار دایره ای LED

قیمت خرید پنل توکار دایره ای LED قیمت پنل توکار دایره ای LED بسیار مناسب است و این مجموعه می کوشد که روش بسیار خوب و ارزانی را برای ارائه این محصولات ال ای دی به مردم برگزیند و به همین جهت هم از شیوه عمده استفاده می نماید. با این فرآیند است که می تواند به فروش پنل LED به طور کلی و با صرفه به افراد خریدار اقدام کند. اشخاصی که خواهان این نوع از لامپ های بی رقیب و دایره ای هستند و دارای بودجه های پایینی برای خرید این چراغ های ال ای دی می باشند نیز می توانند با خرید عمده این نمونه های پنل خریدی کاملا ارزان را خاتمه دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.