توزیع کنندگان پنل LED روکار مربع

پنل LED روکار مربع می تواند زیبایی خیره کننده ای به داخل ساختمان شما بدهد،چراغ های پنل LED چراغ های پانل LED نوعی از وسایل روشنایی هستند که برای جایگزینی چراغ های سقف فلورسنت معمولی طراحی شده اند. آنها یکی از بهترین گزینه های روشنایی برای تنظیمات داخلی هستند.

توزیع کنندگان پنل LED روکار مربع

متریال به کار رفته در تولید پنل ال ای دی

متریال به کار رفته در تولید پنل ال ای دی شکل طراحی این پنل ها بگونه ای است که شرایط نورپردازی ایده آل را برای محیط خود فراهم می کند.

چراغ های پنل ال ای دی یک قاب آلومینیومی سبک دارند که از سه لایه محاظتی تشکیل شده است. که برای جلوگیری از هدر رفت نور تهیه شده است تا نور دهی بهتر و یکنواخت تری را ارائه دهد.

چراغ های ما به گونه ای طراحی شده اند که به طور یکپارچه با هر معماری ترکیب شوند.

نور پنل های ال ای دی عملا یک رنگ خالص و تک رنگ است. یک ال ای دی سبز تنها نور سبز ، یک ال ای دی قرمز تنها نور قرمز و غیره را تولید می کند. این ماده تراشه ال ای دی است که رنگ را تعیین می کند.

ال ای دی ها توسط جریان مستقیم هدایت می شوند و میزان جریان روشنایی را تعیین می کند.

لنزها و سیستم بازتابنده اختصاصی دارای توزیع بهینه نور هستند که به آرامی دیوارها را شسته و سطوح کار را به میزان کافی روشن می کند، بنابراین شما با نقاط داغ یا تابش خیره کننده حواس شما را پرت نمی کند.

تنها چیزی که تجربه خواهید کرد زندگی در زیر نور زیبا و درخشان است دیگر هرگز مجبور نخواهید شد بین رشته های نوری ناکارآمد و فلورسنت های حاوی جیوه را انتخاب کنید. روشنایی ال ای دی ایمن ، سازگار با محیط زیست و بدون جیوه سمی است.

چراغ های ال ای دی ما 90 درصد انرژی کمتری نسبت به لامپ های رشته ای معمولی و کمتر از نصف انرژی لامپ های فلورسنت جمع و جور مصرف می کنند.

راهنمای انتخاب انواع پنل ال ای دی

راهنمای انتخاب انواع پنل ال ای دی پنل های ال ای دی معمولا به دسته های زیر تقسیم بندی می شوند: پنل ال ای دی توکار

پنل ال ای دی روکار

که هر کدام هم دارای نوع سقفی و دیواری هستند.

به منظور خرید یک پنل ال ای دی برای ساختمانها، درمانگاه ،منازل یا … می بایست با کارشناسان با سابقه و ماهر مشورت کنید تا بهترین گزینه را با توجه به ابعاد فضا و بودجه ای که شما می توانید هزینه کنید برای شما پیشنهادات بهتری ارائه دهند.

همه ما می دانیم که وقتی نوبت به مصرف انرژی ، دوام و عملکرد می رسد ، چراغ های LED بهترین گزینه نورپردازی موجود در بازار هستند. یکی دیگر از مزایای LED نسبت به روشنایی های معمولی رشته ای یا فلورسنت ، مزایای سلامتی آن است. در اینجا یک بررسی سریع در مورد مزایای سلامتی روشنایی LED برای مصارف خانگی و صنعتی وجود دارد

– کاهش سردرد لامپهای فلورسنت سنتی بسیار سوسو می زنند ، باعث ایجاد فشار در چشم می شوند و در انحطاط ناشی از افزایش سن نقش دارند. در مقایسه با این لامپ ها ، نور LED کمتر چشمک می زند.

این بدان معناست که LED ها بر کسانی که از میگرن و سردرد رنج می برند تأثیر نمی گذارد. LED ها به دلیل شباهت آنها با نور طبیعی ، به کاهش سردرد برای افرادی که بیشتر وقت خود را در خانه می گذرانند ، کمک می کند.

. ریتم شبانه روزی را متعادل می کند ریتم شبانه روزی ، یک چرخه تقریباً 24 ساعته که توسط یک کلیک شبانه روزی هدایت می شود ، بر فرآیندهای بیولوژیکی مانند چرخه خواب/بیداری ، ترشح هورمون و دمای بدن تأثیر می گذارد.

پیشرفت اخیر در فناوری روشنایی LED به LED ها اجازه می دهد تا نور طبیعی را تقلید کنند و به تنظیم ریتم شبانه روزی سالم کمک می کند.

محدوده رنگ استثنایی لامپ های رشته ای برای ایجاد رنگ و سایه های مختلف نور به ژل یا فیلتر نیاز دارند. از طرف دیگر ، LED ها طیف وسیعی از رنگ ها و دمای رنگ را بدون استفاده از ژل یا فیلتر ارائه می دهند ، که می تواند در طول زمان بسوزد یا محو شود.

با LED ها ، این دیود واقعی (یا پوشش فسفر آن) است که تغییر می کند تا رنگ نور ساطع شده تغییر کند ، بنابراین می توانید اطمینان داشته باشید که تا پایان عمر خود در همان سایه باقی می ماند. در مورد دمای رنگ بیشتر بیاموزید.

گرمای تابشی کم در حالی که یک لامپ رشته ای با گرم کردن رشته خود در دمایی که نور تولید می کند کار می کند ، یک لامپ LED هنگام الکتریکی شدن ، انرژی الکترومغناطیسی را به عنوان نور ساطع می کند.

با تبدیل انرژی به نور به جای گرما (به جای استفاده از گرما برای تولید نور) ، LED ها می توانند در دمای قابل توجهی پایین تر از انواع دیگر لامپ ها کار کنند.

طرح پرفروش پنل ال ای دی

طرح پرفروش پنل ال ای دی چراغ های صفحه ای که از این فناوری استفاده می کنند در بازار بسیار جدید هست و به دلیل ظاهر زیبا و ویژگی ها و طراحی نوآورانه در حال پیشرفت روز افزون هستند.یکی از مهمترین قطعات چراغ های LED قاب است زیرا برای جلوگیری از نشت نور طراحی شده است.

کارخانه عرضه پنل LED روکار مربع

کارخانه عرضه پنل LED روکار مربع خوشبختانه این روزها در بازار کشورمان شاهد رونق فروش پنل ال ای دی سقفی هستیم و بسیاری از افراد برای طراحی فضای داخلی منازل و یا دفاتر خویش از این لامپ ها استفاده نموده و از روشنایی و زیبایی فوق العاده آن بهره مند می شوند.

ذکر این نکته ضروری است که پنل های ال ای دی دارای تراشه های بیشتری نسبت به سایر لامپ های موجود می باشند و همین امر سبب شده است که یک نور نرم تر وایده آل تری از خود تولید نموده.

لامپ های ال ای دی در ابعاد مختلفی تولید شده اند و قیمت نهایی آنها بستگی فراوانی به سایز، کیفیت نور و جنس مواد اولیه به کار رفته در آنها دارد اما نگران نباشید شرکت ما پنل ال ای دی ارزان و با کیفیت را خدمت شما ارضه می دارد؛

همچنین در برخی از نمونه های این پنل ها یک قاب از جنس آلومینیوم موجود میباشد که اطراف آن را فرا گرفته و از سه لایه بسیار ظریف و محکم تشکیل شده است و از پنل ال ای دی خارجی بهتر می باشد. وجود قاب باعث می شود که نور ساطع شده از پنل به هدر نرود و به بهترین شکل مورد نور محیط را تامین نماید. پنل ال ای دی عمده بفروش می رسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.