توزیع کننده پنل LED سقفی روکار صادراتی

پنل LED سقفی روکار یک صفحه نازک است که نور کاملاً یکنواختی را در سطح خود ایجاد می کند. این محصولات نه تنها می توانند برای اکثر کاربردهای روشنایی عمومی استفاده شوند ، بلکه به عنوان جایگزینی برای لوله های فلورسنت در سقف ها نیز طراحی شده اند.

افرادی که از این محصولات استفاده می کنند بر این باورند که سطح روشنایی خانه و محل کارشان به طرز چشمگیری افزایش یافته است.

این روزها در ایران نیز مراکز مختلفی به تولید و توزیع پنل LED سقفی مشغول بوده و با تولید پنل سقفی آن را در بازارهای داخلی عرضه می کنند.همچنین صادرات این پنل ها رونق فراوان داشته و فروش پنل led صادراتی در بازار جهانی مورد استقبال قرار گرفته است.

از مهمترین ویژگی های این لامپ ها که آنها را از سایر محصولات روشنایی متمایز می کند این است که طراحی آنها بسیار متنوع و زیبا بوده و کیفیت نوری که از خود ساطع می کنند بسیار عالی ست و دارای طول عمر بالا و کیفیت بالا هستند.همچنین بر خلاف لوله های فلورسنت ، که چشمک می زنند و صدا می دهند ، چراغ های پنل LED کاملاً بی صدا و بدون سوسو هستند.

توزیع کننده پنل LED سقفی روکار صادراتی

اطلاعاتی جالب درباره پنل LED سقفی روکار

اطلاعاتی جالب درباره پنل LED سقفی روکار دیودهای نوری آن یک فناوری جدید در جهت تحقق هر دو هدف صرفه جویی در انرژی و تشعشعات کمتر هستند. با پیشرفت فناوری چراغ های سقفی LED به عنوان آینده عمل نورپردازی شناخته می شوند.

چراغ های LED در طراحی عالی برای رعد و برق داخلی و بهترین جایگزین لامپ های سنتی می شوند. این چراغ ها برای قرار دادن در سقف هر اتاق یا ساختمان استفاده می شوند و در اندازه ها ، اشکال و تنظیمات مختلف انرژی تولید می شوند ، اما هدف کلی آنها یکسان است. فقط برای روشنایی ساختمانها استفاده می شود. با توجه به فناوری LED ، طراحان می توانند از هر طرحی استفاده کنند زیرا در طراحی بسیار انعطاف پذیر هستند و در هر شرایطی نور یکسانی ارائه می دهند. LED می تواند در سطوح مختلف ریخته گری و انرژی استفاده شود. امروزه چراغ های سقفی LED آماده استفاده در سبک های مختلف هستند.

آنها ممکن است به شکل گرد یا مربع ، مستطیل یا چراغ های آویزان باشند. آنها در انواع مختلف برای کمک به مردم در صرفه جویی در مصرف برق ارائه می شوند. همچنین می توان آنها را به همراه دیمرها برای تغییر کل فضای اتاق استفاده کرد. با توجه به مواد نیمه هادی ، عمر این LED ها بسیار بیشتر از لامپ های ساده است. LED از دیفیوزرهایی استفاده می کند که درخشندگی واقعا خوب و ملایمی ایجاد می کنند تا اتاق را به روشی چشم نواز و دلپذیر روشن کند.

مردم به دلایل متعدد بیشتر این چراغ های سقفی LED را ترجیح می دهند. عمدتا عملکرد بالا و قیمت کمتر نسبت به سایر چراغ ها آنها را به انتخابی عالی برای خریداران تبدیل می کند. اثر الکترولومینسانس روشنایی بیشتری نسبت به چراغ های معمولی می دهد.

نکاتی که باید قبل از خرید تابلو LED در نظر بگیرید:

هدف: چراغ را برای مطالعه یا نور ملایم به اتاق خود می خرید؟ در هر دو کار نیاز به نور متفاوت داریم.

قیمت ها: قیمت LED ها روز به روز در حال تغییر است ، بنابراین باید کیفیت پنل را در نظر گرفته و سپس خرید کنید.

طول عمر: طول عمر باید بیش از 15000 ساعت باشد.

شکل: نور LED باید به همان شکلی باشد که در سقف شما قابل قبول است.

دمای رنگ: شما باید دمای رنگ مورد نیاز خود را بدانید.

اندازه: اندازه تابلو LED باید با اندازه پنل LED در سقف شما یکسان باشد.

گارانتی: باید گارانتی ارائه شده توسط سازنده را در نظر بگیرید.

پنل LED سقفی روکار برای کاربرد های فراوان

پنل LED سقفی روکار برای کاربرد های فراوان برخی از مزایای چراغ های سقفی LED:

1. وزن چراغ های سقفی LED سبک تر از چراغ های سقفی معمولی است.

2. نور تولید شده توسط چراغ سقف LED بسیار بیشتر از چراغ های سقفی معمولی آویزان است.

3. در اشکال مختلف موجود است.

4. در رنگهای مختلف موجود است.

5. این چراغ ها به دلیل عدم تداخل از چراغ های معمولی ایمن تر هستند ، زیرا عمدتا خارج از سقف نیستند.

6. هیچ تابش مضری از آن ها به وجود نمی آید که بر پوست و سلامت تأثیر بگذارد.

7. چراغ های سقفی LED 75-90٪ برق کمتری نسبت به چراغ های معمولی مصرف می کنند.

8. عمر چراغ های سقفی LED بیش از 25 برابر چراغ های سقفی معمولی است.

9. LED در مقایسه با لامپ هایی که حدود 90٪ انرژی را به صورت گرما ساطع می کنند ، گرمای بسیار کمی ساطع می کند.

10. ایمنی زیادی را از نظر استفاده فراهم می کند.

تولید مستقیم پنل LED سقفی روکار

تولید مستقیم پنل LED سقفی روکار به طور کلی پنل های led روکار به چند بخش تقسیم می‌شوند که این بخش ها عبارتند از:

۱. قالب ال ای دی: این قاب ها عموما از آخرین تکنولوژی فریم های آلومینیومی بسیار سبک تولید می شوند. تولید کننده پنل ال ای دی از قاب این پنل ها به منظور جلوگیری از نشت نور و گرما استفاده می کنند.

۲.منبع روشنایی: شاید بتوان اصلی ترین بخش پنل ها را چراغ های ال ای دی آن ها دانست. زیرا این چراغ ها منبع روشنایی آن ها هستند .

۳.صفحه راهنما: صفحه راهنما از اصلی ترین لایه ها به منظور هدایت نور به شمار می رود.

۴.دیفیوزر

۵.صفحه بازتابنده

۶. تامین کننده توان پنل .

خروجی این پنل ها به علت وجود صفحه های راهنما، نور بیشتری دارند. دیفیوزرها جلوی پنل قرار می گیرند و نقش آن ها توزیع یکنواخت نور می باشد . صفحه هدایت کننده یا بازتاب کننده نور نیز به توزیع یکنواخت نور کمک می کند. تامین کننده توان پنل ها تامین انرژی موردنیاز تراشه ها را بر عهده دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.