توزیع مستقیم پنل ال ای دی 60*60 روکار

پنل ال ای دی 60*60 روکار به صورت مستقیم توسط توزیع کنندگان بسیاری در کشور پخش شده و به دست مصرف کنند می رسد. این ال ای دی ها برای روشن کردن محیط هایی از جمله سرویس بهداشتی، حمام، و به طور کلی در محیط منزل و محیط کار قابل استفاده هستند و به شیک شدن محیط نیز کمک میکنند.

پنل های ال ای دی در کشور در کارخانجات مختلفی با برندهای کوناگون تولید و توسط توزیع کنندگان بسیاری توزیع می شوند و تقریبا گران قیمت هستند.

توزیع مستقیم پنل ال ای دی 60*60 روکار

توضیحاتی درباره پنل ال ای دی 60*60 روکار

توضیحاتی درباره پنل ال ای دی 60*60 روکار پنل ها از تکنولوژی تازه ای برای روشن شدن محیط نسبت به بقیه ی لامپ ها استفاده کرده است واین پنل ها به جای چراغ های فلورسنت استفاده شده و برای تنظیم نور محیط مؤثر هستند.از مزیت های این پنل ها می شود به طول عمر بالا و ایجاد طیف رنگی متنوع اشاره کرد.

ال ای دی به دلیل اینکه در اطراف خود دارای تراشه های زیادی هستند می توانند نور بیشتری را نسبت به چراغ های دیگر در محیط ساطع کنند و محیط را پر نور تر کرده، به خصوص برای جاهایی که مطالعه ی زیادی انجام می شود مانند کتاب خانه یا اتاق های مطالعه بسیار مناسب هستند و به سلامت و محافظت از چشم نیز کمک می کنند تا چشم دچار خستگی نشود.

نور ال ای دی ها اصولا دچار لرزش نشده و در آن تابش اشعه فرابنفش وجود ندارد و چراغ های استفاده شده در این پنل ها بسیار پر نور بوده و حتی برای محیط هایی با متراژ بالا بسیار مؤثر عمل میکنند و بر خلاف لامپ و چراغ های تولید شده دیگر در تولید پنل ها تقریبا الودگی وجود ندارد و همه ی مواد تولیدی قابلیت بازیافت دارند که این نکته برای حفظ محیط زیست بسیار مهم است.

مشخصات فنی پنل ال ای دی 60*60 روکار

مشخصات فنی پنل ال ای دی 60*60 روکار پنل های ال ای دی روکار در سایزهای مختلفی ساخته می شوند که یک نمونه ان سایز 60در60 می باشد که به راحتی روی سقف مورد نظر نصب شده و برقکاران ابتدا جای پیج های ان را درون سقف با دریل درمی اورند و سپس این پنل ها را درون سقف پیج می کنند و به روشن شدن محیط کمک کرده، مصرف کمی دارند و با نور سفید و قرمز علاوه بر روشنایی به شیک شدن محل نصب نیز کمک می کنند و برای افرادی که میخواهند علاوه بر لامپهتی سقفی نور بیشتری به محیط بدهند بهتر است از این پنل ها خریداری کرده و به روشنایی ها اضافه کنند.

توزیع پنل ال ای دی توسط شرکتهای مختلف انجام میگیرد و این پنل ها از نظر فنی بسیار شناخته شده و در دنیای امروز استفاده بیشتری از آنها شده و به دلیل نصب راحت بر روی هر جنس سقف چه از گچ یا پی وی سی و … طرفداران زیادی پیدا کرده است.

پنل های ال دی شامل لایه داخلی از جمله چیپ ال ای دی، صفحه هدایت کننده نور و دیفیوزر هستند که دیفیوزر ها نور را به طور یکنواختی درمحیط توزیع میکنند که در همه ی زاویه ها نور به طور یکنواختی از پنل ساطع شود و در انتهای پنل یک صفحه وجود دارد که که بر روی دید چراغ های روشنایی که داخل ال ای دی هستند بسیار تاثیر مثبتی دارد. یکی از لوازم استفاده شده در پنل ها هیت سینگ است که برای تضمین ایمنی از ان استفاده می کنند.

خرید مستقیم پنل ال ای دی 60*60 روکار

خرید مستقیم پنل ال ای دی 60*60 روکار برای خرید پنل ال ای دی روکار با کیفیت و به طور مستقیم می توانید در منزل از طریق سایت شرکت ما به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت کرده و در کوتاه ترین زمان با قیمتی به صرفه در محیط مورد نظر تحویل بگیرید.

خرید مستقیم پنل ال ای دی باکیفیت در شرکت ما با حذف واسطه ها با قیمتی بسیار مقرون به صرفه تر نسبت به بازار به دست مصرف کننده می رسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.