توزیع انواع پنل ال ای دی سقفی گرد درجه یک

هدف از تولیدمحصول پنل ال ای دی سقفی گرد، ایجاد روشنائی بهتر با بهره بردن از فناوری نوین پنل ال ای دی سقفی گرد است.توزیع انواع پنل ال ای دی سقفی گرد باعث صرفه جوئی کلان در مصرف برق و کاهش تولید گازهای گلخانه ای می شود، که از تعهدات کشورمان است. توزیع انواع پنل ال ای دی باعث بهینه شدن مصرف، بهره وری و تعادل، توزیع انواع پنل رفاه انسانی مصرف کنندگان و سبکی ارگونومیک را به همراه می آورد.

توزیع انواع پنل ال ای دی سقفی گرد درجه یک

آشنایی با انواع پنل ال ای دی سقفی گرد

آشنایی با انواع پنل ال ای دی سقفی گرد انواع پنل ال ای دی(LED):
تفاوت در نحوه نصب پنل ها: که به سه صورت انجام می گیرد، داخل محل، روی کار، به صورت آویز. این مدل بیشتر به صورت آویز به چشم می آید و مدل گردپنل LED برای مصارف در محیط های گوناگون طرف دار دارد.

اندازه: اندازه یا سایز: در سایز های استاندارد و سفارشی تولید می شود، نوع مدور سقفی به دلایل فنی و ورود به بازار مجازی و هوشمند،امکان تنظیم با درخواست مشتری را دارد
روشنائی و شار نوری: نوری هماهنگ و پیوسته و چشم نواز ارائه می دهد و از جهت قدرت ،شدت ،سطح پوشش نوری دارای ویزگی هائی است که نباید با کیفیت لامپ هائی با فناوری کم ارزش تری تولید می شوند.

اطلاعاتی جامع درباره مزایای پنل ال ای دی سقفی گرد

اطلاعاتی جامع درباره مزایای پنل ال ای دی سقفی گرد پنل (LED): از دیودهای ساطع کننده نور در چارچوب و قابی اغلب آلومینیومی و اکریلیک تشکیل شده؛ پنل(LED) به نسبت لامپ های رشته ای نور زیاد و متنوعی را تولید می کند، شبیه نور خورشید به نسبت نور ماه.خورشید از انرژی گداخت هسته ای برای تولید نور به همراه گرما تولید و ماه منعکس کننده نور خورشید است.این مثال تا حدی ارزش کیفیت نور با بهره وری بالا راواضح تر می کند.

تعادل و بهره وری: میازن اهمیت شار نری و تعادل شدت و همگنی و روشنائی در این نوع پنل بارز است.بهره وری در پنل ،حتی از دیگر انواع پنل های دیگر با ابعاد و اشکال دیگر بالاتر است.
برای مقایسه بهره وری چراغ های رشته ای با پنل های (LED):مثلا لامپ 60 وات رشته ای 12 لومن و در برابر پنل(LED)800 لومن در وات روشنائی ایجاد می کند.در تولید و پخش البته کمتر به استادارد های بهره وری پنل هابه صورت تخصصی دقت می شود و انواع وسائل روشنائی با استفاده محوری از پنل را به صورت یک میزان و با محاسبه کمتر عرضه می کنند، در حالی که پنل به علت شکل و ابعاد و منیر بودن ،لزوم به توجه ویژه تری دارد که ما در این زمینه آگاهانه عمل کنیم.

نور منیر: روشنائی ایجاد شده به علت ساختار دایره ای شکل و ابزار انعکاسی نور منیر را ایجاد می کند:این نوع روشنائی بر همجنسی نور محصول کمک می کند و از مزیتی بالا برای این استراکچر از بین اشکال دیگر این دسته از محصولات است.

ساختار پنل:قاب آلومینیومی که استراکچر پنل،چیپ هاف صفحه هادی،ریزپردازنده های ایمنی زا و دیفیوز از قطعات اصلی اند و هر کدام نقشی دارند از دیفیوزر که منظم کننده نور در پنل است که به چند صورت نیز نصب می شود و دیگر اجزاء الکترونیک که نقش حفاظتی، ایمنی، تنظیم و صفحات انعکاسی و هادی نور.

زیست بوم دوستی:زیست بوم دوستی یکی از دیگر ویژگی های این محصول است، تا جائی که نهاد های مسوول در ایران مششوق برای طرد لامپ رشته ای و فلئوروست دادند و مقرر شد که یارانه تولیدی برای محصولاتی مثل پنل های ال ای دی داده شود.
پنل، علاوه بر این که با کاهش مصرف باعث کاهش آلاینده های مرحله تولید انرژی توسط سوخت های فسیلی می شود، با عمر طولانی و تولید نکردن گرما و زباله و قابلیت تعمیر قطعات آن و امکان گارنتی و وارانتی کل یا بخشی از آن (بسته به نوع قراداد فروش) بسیار محافظ زیست بوم طبیعی و جلوگیری از تخریب طبیعت از ابتدا تا انتقضا تاریخ مصرف این محصول است،کافی است مقایسه ای به نسبت میزان مصرف لامپ های رشته ای یا نحوه تولید و میزان عمرشان بیاندازید.

طول عمر: محاسبه های دقیق دارد ولی به تقریب بالا،لامپ رشته ای 60 واتی با مصرف متعرف 8 ساعت 2 ماه و پنل مدور و گرد 17 سال عمر اصلی دارند که عمر مفید آن ها 70 درصد این مقدار است.

طراحی نور محیط: این محصول برای نورپردازی محیط های مختلف مناسب و منعطف است و هم امکان جهت دهی و هم پپوشش را با هم دارد ،با نحوه نصب می توان نورآرائی قابل قبولی با هزینه متعارفی برای محیط زندگی، کار و اکثر مکان های متعارف به خوبی انجام داد.

هوشمندی: پنل دایره ای می تواند با فضای هوشمند مجازی و اینترنت و همچنین به صورت محلی هوشمند باشد.

فروشنده بهترین پنل ال ای دی سقفی گرد درجه یک

فروشنده بهترین پنل ال ای دی سقفی گرد درجه یک در مورد فروش پنل ال ای دی در ایران، مرکز آمار ایران و دپارتمان آمار وزارت صنایع آماری ارائه نداده است.از تبادلات اقتصادی و تراز بازرگانی نیز آمار فروش پنل ال ای دی بزرگ منفک از صادرات نیست(طبق بررسی های انجام شده از اسناد رسمی منشر شده)

درجهان نیز کشور هند و شرکت فیلیپس پیشتاز در تولیدو فروش پنل ها هستند. بهترین فروش پنل ها را شرکت فیلیپس داشته و دلایلی مثل تولید فرا انبوه، ارزش کیفی که در آزمایش ها، روی محصولات این شرکت در مورد فروش پنل های (LED) انجام شده، نشان دهنده رضایت بیشتر مشتریان بوده است. قابل ذکر است در این میان ایلات متحده امریکا بر مبنای شاخص های خود،آمار و اطلاعات ماهانه و متعددی حتی در این مورد منتشر می کند.

صادرات کلی پنل ال ای دی سقفی گرد درجه یک

صادرات کلی پنل ال ای دی سقفی گرد درجه یک در رتبه بندی صادرات نیز رتبه شرکت فیلیپس و کشور هند در انواع پنل ال ای دی صادارتی رتبه اول را دارا می باشند. گفتن این نکته لازم است که پنل ال ای دی صادراتی به دلیل نیروی کار ارزان کشور هند و تحت لیسانس کشورهای توسعه یافته تولیدو صادر می شود.مزیت اقتصادی کشوری مثل هند، نیروی کار ارزان، تحصیل کرده و امنیت، برای شرکت های بین الملی و ابر شرکت ها تولید انواع پنل (LED)ارزان و معاف از مالیات شده و در نتیجه صرفه اقتصادی بیشتری دارد .

سایت اغلب فروشنده ها هم تقریبا مدعی صادرات به کشورها، خصوصا همسایه ومدعی فروش برترند، البته درگاه آمار و..اطلاعات تفکیکی زیادی دارد ولی دراین مورد مطلبی یافت نشد.

با توجه به امار صنعت بخش صنعت و معدن در بخش تجهیزات الکترونیک و اظهار نظر اغلب سایت ها در صادرات یا تهاتر با کشورهای عراق و افغانستان به صورت عدد ضمنی، می توان برداشت کرد که تجار ایرانی با وجود معضلات ارزی با عراق و بعد افغانستان در زمینه تجهیزات الکترونیک و در زیر مجموعه ، این محصول صادرات داشته اند.

برای ارتباط با ما می توانید به لینک سایت و یا تمام پیامرسان های مشهور در ایران مندرج در سایت با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.