تست کابل شبکه قیمت | لیست قیمت انواع تست کابل شبکه

تست کابل شبکه قیمت های متفاوتی در بازار دارد. این ابزار ها در واقع یکی از اساسی ترین ابزار های تست کابل برای افرادی که در زمینه شبکه برق و یا اینترنت کار می کنند، می باشد. خریداران این نوع تجهیزات برای این که از لیست قیمت های بروز اطلاع پیدا نمایند می توانند به نمایندگی ها و مراکز معتبر عرضه کننده این محصولات مراجعه نمایند.

تست کابل شبکه قیمت | لیست قیمت انواع تست کابل شبکه

عرضه مستقیم انواع تستر کابل برق در بازار

عرضه مستقیم انواع تستر کابل برق در بازار تستر کابل برق همانطور که می دانید یکی از جمله ابزار های اساسی مورد نیاز برق کاران و افرادی که با برق سر و کار دارند می باشند به همین منظور برای بالا بردن ایمنی کار خود می توانند با استفاده از این نوع دستگاه محل عبور جریان برق را در محل های مورد نظر ود شناسایی نمایند و به راحتی و اطمینان کامل به کار خود ادامه دهند.

شما به راحتی می توانید با مراجعه به نمایندگی ها و مراکز فروشی که سرتاسر کشور ایران وجود دارد به راحتی خرید تستر کابل برق مورد نظر خود بپردازید و در صورت هر گونه سوال و مشکل از فروشنده و مسئول خرید راهنمایی بگیرید تا بتواند شما را در انتخاب محصول مناسب راهنمایی کند. این مراکز به دلیل این که عرضه کننده مشتقیم می باشند محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب و ضمانت خرید ارائه می کنند.

فروشنده انواع تستر کابل برق در ایران

فروشنده انواع تستر کابل برق در ایران شاید تا به حال برایتان این مسئله پیش آمده باشد که قصد داشته باشید با دریل دیوار ساختمانی اداری یا مسکونی را سوراخ بکنید اما به دلیل این که مطمئن نیستید از آن مسیر کابل های برق عبور کرده باشد یا نه از سوراخ کردن آن مسیر خودداری نموده اید و یا خطر آن را به جان خریده باشید، اما برای این که مطمئن شوید که از آن مسیر جریان برق عبور کرده یا نه می توانید از دستگاه تستر برق استفاده نماید این دستگاه بهترین مسیریاب برای پیدا کردن مسیر برق می تواند باشد.
این دستگاه به این صورت عمل می کند که ابتدا درجه حساسیت دستگاه را در درجه بالا قرار می دهیم که با HI مشخص می شود، این دستگاه دارای یک نوک فلزی می باشد که برابر محلی که شک داریم جریان برق در آن عبور کرده قرار می دهیم اگر دستگاه بوق های ممتد زد یعنی جریانن برق از آن عبور کرده در غیر این صورت اگر بوق مقطع زد می توان گفت به راحتی می توانید مسیر مورد نظر خود را دریل کاری کنید و ایمن می باشد.

مشخصات فنی تستر شبکه آنالوگ

مشخصات فنی تستر شبکه آنالوگ تستر شبکه آنالوگ مارک knet قابلیت تست کردن کابل شبکه و تلفن به صورت آنالوگ دارا می باشد. مشخصات فنی این تستر به این صورت است که بر روی بدنه خود 8 چراغ LED است که هنگامی کابلشبکه به این مدل تستر متصل می شود اگر کابل سالم باشد 8 چراغ آن به ترتیب روشن می شود و اگر این کابل متصل شده دارای مشکل باشد چراغ های تستر یک در میان روشن می شود به عنوان مثال در صورتی که کابل قهوه ای مشکل داشته باشد چراغ 3 تستر روشن نمی گردد و شما با دانستن محل مشکل کابل آن را به راحتی درست می کنید و مشکل را رفع می نماید.

کابل تلفن دارای 4 رشته است که در صورت سالم بودن 4 چراغ تستر روشن می شود و اگر دارای مشکل باشد چراغ های تستر یکی در میان روشن می شود. همچنین این مدل تستر دارای کلید روشن و خاموش نیز می باشد و آهسته و سرسیع چشمک زدن چراغ ها نیز می باشد، در واقع تستر شبکه knet یکی از جمله بهترین نوع برند تستر های موجود در حال حاضر بازار می باشد. از دیگر مشخصات فنی تستر شبکه آنالوگ knet می توان به مواردی اشاره نمود که عبارتند از:

  1. تست کردن کابل های شبکه با متراژ 1000ft
  2. تست نمودن کابل های شبکه RJ45، RJ11
  3. دارای یک منبع تغذیه 9 ولتی
  4. دارا بودن یک کیف چرمی
  5. ابعاد دستگاه 120*150*30 میلی متر
  6. دارای وزن 200 گرم

سفارش خرید تستر شبکه حرفه ای

سفارش خرید تستر شبکه حرفه ای تستر شبکه حرفه ای بهترین تستر شبکه می توان به تستر شبکه full اشاره نمود.

تستر های شبکه درواقع یکی از جمله دستگاه ها و تجهیزاتی است که برای تست کردن شبکه به کار می روند. تستر شبکه این شرکت به صورت یک تست کننده کابل دستی چند کاره با فناوری و دانش پیشرفته و دیجیتالی بوده است که این تستر علاوه بر یافتن عیب یابی سیم ها در شبکه های که اتصالات باز و بسته می باشند، زوج سیم های که اشتباه بسته شده و یا جدا شده اند و غیره را می توانند به راحتی شناسایی نماید.

از مشخصات فنی دیگر این دستگاه می توان گفت عبارتند از:

  • به عنوان تستر کابل کواکسیال
  • دارابودن سوکت برای چک RJ11, RJ45
  • تست نمودن USB

در واقع می توان گفت این تستر ها یکی از جمله تستر شبکه حرفه ای می باشند که معمولا شبکه کارهای حرفه ای از این نوع دستگاه استفاده می نمایند.
شما برای خرید تستر کابل شبکه می توانید به صورت حضوری و یا غیر حضوری محصول مورد نظر خود را پس از انتخاب درست نوع محصول سفارش داده تا در کوتاه ترین زمان ممکن به دست شما برسانند.


دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.