ترمه رومیزی ابریشم یافت شده در تابوت فرعون

ترمه رومیزی ابریشم توسط یک متخصص و با همکاری کارگری به نام گوشواره کش بافته می شود.سبک مکان شما ابتدا به سبک مکان و حال و هوای آشپزخانه خود فکر کنید.

سفره یکی از اولین چیزهایی است که مشتری با نشستن پشت میز متوجه آن می شود. با شروع از اینجا، ما قادر خواهیم بود بفهمیم که روی کدام گزینه ها تمرکز کنیم و روی چه موادی تمرکز کنیم.

رنگ های مناسب برای رستوران شما هنگام انتخاب سفره، فقط به سبک رستوران خود فکر نکنید بلکه به رنگ های محیط از دیوارها گرفته تا وسایل و اثاثیه نیز توجه زیادی داشته باشید.

بر اساس ویژگی‌هایی که می‌خواهید از آن شروع کنید، می‌توانید از سایه رنگی مشابه برای سفره‌های خود استفاده کنید تا جلوه‌های رنگی را تثبیت کنید یا می‌توانید با استفاده از رنگ‌های مکمل با تضادها بازی کنید و جدایی چشم‌نواز ایجاد کنید.

ترمه

در صورتی که یک شام شیک بود، بهتر است از یک رنگ ثابت استفاده کنید و رنگ های ملایمی مانند سفید را انتخاب کنید. به این ترتیب تطبیق اشتباهات بسیار آسان تر خواهد بود.

ابزاری برای میز شما برای یک شام نه چندان رسمی، می توانید میز را با رومیزی هایی که باید برای هر غذاخوری بدون فلانل یا رومیزی قرار داده شود، سبک کنید.

یک جایگزین دلپذیر، دونده‌ها است که باید طبق آداب معاشرت تنها زمانی قرار داده شوند که تعداد مهمان‌ها یکسان باشد تا از خلأ ناخوشایند جلوگیری شود.

یک گزینه بسیار معتبر برای رستوران شما، رومیزی ضد لک است، کاربردی، همه کاره و بسیار سریع نگهداری می شود.

این انتخاب بهینه خواهد بود زیرا لکه‌های آبکی و روغنی به قطرات کوچکی تبدیل می‌شوند که می‌لغزند و دست‌نخورده سفره را می‌لغزند، در حالی که کثیفی‌های خشک را می‌توان با یک مسواک زدن سریع پاک کرد.

همانطور که لودویگ فویرباخ گفت: “انسان همان چیزی است که می خورد” اما هرگز فراموش نکنید که چشم نیز سهم خود را می خواهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.