بزرگ ترین مرکز پنل های ال ای دی سقفی

انواع پنل ال ای دی جزو محصولات روشنایی هستند که مصرف بسیار کمی دارند و در عین کم مصرف بودن نوردهی مناسب و بالایی دارند. از این جهت مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته اند و تولید کنندگان بسیاری در سراسر جهان به تولید این محصول فعالیت دارند و همواره سعی دارند تا با کیفیت ترین پنل ها را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند. پنل های ال ای دی سقفی یکی از انواع ال ای دی پنل ها محسوب می شوند که ما در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی ویژگی های آن ها بپردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

بزرگ ترین مرکز پنل های ال ای دی سقفی

مشخصه های پنل های ال ای دی سقفی روکار و توکار

مشخصه های پنل های ال ای دی سقفی روکار و توکار  پنل های سقفی یکی از پر طرفدار ترین انواع محصولات روشنایی هستند که تحول عظیمی در نحوه نورپردازی منازل و یا مکان های مختلفی ایجاد کرده اند. این محصول در انواع و اقسام مختلفی تولید می شود که به صورت کلی در دو دسته  ال ای دی پنل روکار و توکار دسته بندی می شود.

تولید کنندگان این محصول معمولاً جنس بدنه هر دو نوع پنل ها را آلومینیوم در نظر می گیرند زیرا لامپ‌ پنل ال ای دی پس از مدتی، حرارتش بالا می رود و ممکن است دچار سوختگی شود. از همین جهت پوشش بدنه این لامپ ها را از جنس آلومینیوم انتخاب می کنند زیرا آلومینیوم انتقال دهنده حرارت است و نقشی خنک کننده برای این پنل ها ایفا می‌کند.

از دیگر مشخصه های این پنل های توکار و روکار که باید به آن توجه داشت، رنگ نور آن ها است. در واقع نور پنل ال ای دی در سه نوع کلی آفتابی، مهتابی و طبیعی است که بسته به نوع کاربری شان طرفداران خاص خود را دارند.

از دیگر مشخصاتی که باید به آن توجه داشت، قیمت پنل ها است. در واقع قیمت انواع پنل ال ای دی با توجه به رو کار و یا تو کار بودنشان متفاوت است و همچنین قیمت آن ها به عوامل متعددی مانند برند سازنده، محل تولید، تعداد واسطه‌ ها در روند خرید و فروش آن ها، بستگی دارد که هر یک از این عوامل به تنهایی تاثیر چشم گیری در کاهش و یا افزایش قیمت محصول دارند.

اما مهم ترین عامل در تعیین قیمت این محصول، میزان توان مصرفی آن است. در واقع هر چقدر توان مصرفی این  ال ای دی پنل ها کمتر باشد قیمت آن ها نیز کاهش پیدا می کند. نوع و کیفیت مواد به کار رفته در تهیه این محصول نیز از دیگر عوامل موثر در قیمت آن است.

انواع پنل های ال ای دی سقفی تکنوتل

انواع پنل های ال ای دی سقفی تکنوتل	برند تکنوتل یکی از برند های فعال در تولید انواع  ال ای دی پنل های سقفی است که همواره در روند تولید این محصولات از به روز ترین و مجهز ترین ماشین آلات و تجهیزات روز دنیا، استفاده می‌کند تا همواره بتواند با کیفیت‌ ترین و مرغوب‌ترین محصولات را تولید و در اختیار مصرف کنندگان خود قرار دهد.

پنل ال ای دی سقفی تکنوتل  بر اساس فاکتور های متفاوتی به انواع زیر تقسیم بندی می شود.

یکی از فاکتورهایی که باعث شده است تا این محصول تنوع بسیاری داشته باشند، شکل ظاهری آن هاست. این پنل ها در انواع قاب های مستطیلی مربعی و دایره ای کوچک و بزرگ تولید می‌شوند که هر یک تاثیر مثبتی در فضای اطراف می گذارند. همچنین برخی از انواع آن ها به عنوان یک عنصر دکوراتیو شناخته می‌شود که یک زیبایی منحصر به فرد و زیبایی را در فضا ایجاد می‌کند.

لازم به دلیل است که پنل های سقفی بر اساس نوع ساختشان و نیز نحوه نصب شان در انواع  توکار و روکار دسته بندی می شوند که هر یک کاربری متناسب با خود را دارد معمولا پنل های تو کار منبع نور دهی شان کاملا درون سقف کاذب قرار می‌گیرد و فقط قاب پنل  هم سطح با سطح سقف کاذب قرار می گیرد از این جهت زیبایی منحصر به فردی را در سقف ایجاد می‌کند.
از دیگر عوامل موثر در ایجاد تنوع در این محصول، میزان توان مصرفی آن ها است.در واقع پنل ال ای دی از لحاظ توان مصرفی در انواع ۳ وات، ۶ وات، ۱۲ وات تا ۲۰۰۰ وات تولید می شود که نمونه های ۲۰۰۰ وات معمولا برای فضاهای گسترده ای مانند راهرو های بزرگ، باشگاه ها و سالن های ورزشی استفاده می شوند.

روش نصب پنل های سقفی ال ای دی تکنوتل

روش نصب پنل های سقفی ال ای دی تکنوتل	برای نصب پنل ال ای دی سقفی تکنوتل بهتر است با افراد باتجربه و یا استادکاران سیم کشی ساختمان ارتباط برقرار کنید. برخی از نمونه های این محصولات دارای سیستم پیچیده‌ ای هستند که شاید خودتان توانید از عهده انجام دادن اتصالات آن برآیید. برای این کار بهتر است و پس از مشاوره با فرد برقکار و تهیه لوازم مورد نیاز جهت نصب این نوع از پنل، از ایشان بخواهید تا شخصاً برای انجام اتصالات و سیم‌کشی آن در محل حضور پیدا کند.

فروشنده انواع پنل تکنوتل می‌تواند از شخصی که معمولاً پروژه‌های نصب وی را انجام می‌دهد درخواست کند تا نصب پنل های شما را در برنامه کاری خود قرار داده و آن را انجام دهد. برای نصب این پنل ها در نمونه های روکار احتمالاً نیاز به ابزاری همچون بریل با مته های الماس و پیچ های مخصوص خواهید داشت. در بسیاری از موارد فروشنده انواع پنل با کیفیت تکنوتل می‌تواند لوازم جانبی مورد نیاز برای نصب این محصولات را نیز در اختیارتان قرار دهد.

مرکز پخش انواع پنل های ال ای دی سقفی

مرکز پخش انواع پنل های ال ای دی سقفی پخش انواع پنل از طریق راه های گوناگونی انجام می شود تا تمامی مشتریان به راحتی و به صورت یکسان به این محصول دسترسی داشته باشد و این محصول به صورت یکنواخت در بازارهای مربوطه عرضه شود.

امروزه بسیاری دارد یکی از بزرگترین مراکز پخش انواع پنل ال ای دی سقفی محسوب می‌شود که تولید کنندگان انواع این محصولات را جهت عرض در این بستر در معرض فروش قرار می‌دهد تا مشتریان در هر کجا که باشند که بتوانند سفارش خود را در هر تعدادی که می‌خواهند انجام دهند.

لازم به ذکر است که این سایت نیز یکی از مراکز پخش انواع ال ای دی پنل های سقفی محسوب می شود که همواره سعی دارد مرغوب ترین محصولات را در اختیار مصرف‌ کنندگان قرار دهد. شما نیز جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط خرید این محصول می توانید از طریق راه های ارتباطی با مشاوران سایت تماس برقرار کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.