بازار پنل لامپ ال ای دی در ایران

پنل لامپ ال ای دی از محصولات روشنایی بسیار مدرنی است که برای تامین نور فضاهای داخلی مورد کاربرد گرفته و از فناوری متفاوتی برای ساخت آن استفاده شده است. این پنل ها که در ابعاد بزرگ تری نسبت به سایر تجهیزات ال ای دی وجود داشته و انعطاف پذیری بالایی را دارا می باشند؛ در مدل ها و برندهای متعدد در بازار ایران به فروش می رسند.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

بازار پنل لامپ ال ای دی در ایران

پنل ال ای دی لامپ چیست؟

پنل ال ای دی لامپ چیست؟ در پاسخ به اینکه پنل ال ای دی لامپ چیست؟ باید گفت که این پنل ها از بهترین طراحی و ساختار برخوردار بوده که منجر به فراهم نمودن شرایط نوری با کیفیت تر و گسترده تر توسط آن ها شده است.
همچنین وجه تمایزی که از نظر طراحی پنل های ال ای دی نسبت به سایر لامپ ها وجود دارد؛ انعطاف پذیری آن هاست که در مقایسه بین آن ها می توان از گزینه های زیر نام برد:

  • چراغ های ال ای دی از منبع نور نقطه ای برخوردار می باشند.
  • اما پنل های لامپ ال ای دی از منبع نور نقطه ای و خطی به طور همزمان تشکیل یافته که منجر به گسترش شعاع نور توسط آن ها شده است.

لازم به ذکر است که طراحی موجود در پنل های مربوطه باعث شده تا طرح هایی در اشکال مختلف و با منابع نوری و اجزای متفاوت توسط آن ها به وجود آید که همه‌ی اینها را می توان از امتیازات خاص پنل های ال ای دی به شمار آورد که در هیچ محصول روشنایی دیگری قابل مشاهده نیست.
در ادامه باید گفت که چراغ موجود در پنل های ال ای دی از نور نازک و در عین حال بسیار شیکی برخوردار بوده که این نور متاثر از شرایط مختلف می تواند قابل تنظیم باشد.
به دنبال این ویژگی، چشم از نور خیره کننده محافظت خواهد شد.

همچنین چراغ ال ای دی سازگار با طبیعت می باشد.

دسته بندی انواع پنل ال ای دی لامپ

دسته بندی انواع پنل ال ای دی لامپ پنل های لامپ ال ای دی امتیازات خاص و متفاوتی را نسبت به سایر تجهیزات روشنایی دارا می باشند که اگر بخواهیم به آن ها اشاره کنیم؛ شامل گزینه های زیر خواهند شد:

  • قاب آلومینیومی موجود در پنل ال ای دی لامپ، منجر به تشعشع نوری درخشان و همگن توسط آن شده است.
  • نور پراکنده شده از پنل ال ای دی، دارای طیف رنگی متنوعی می باشد.
  • این پنل ها نسبت به لامپ های کم مصرف، لامپ های رشته ای و فلورسنت، دارای کمترین میزان مصرف انرژی اند.
  • منبع نوری چراغ پنل ال ای دی متشکل از ماده ای بنام رزین با سختی زیاد بوده که نیروی ارتعاشی بسیار بالایی داشته و از انعطاف پذیری دمایی بسیار خوبی برخوردار می باشد.
  • روشنایی حاصل از پنل ال ای دی قابلیت کنترل با برنامه های پویا را دارا می باشد.
  • باریک و ثابت بودن پنل های مربوطه، امکان سفارش ساخت آن ها به هر شکل دلخواهی را به وجود خواهد آورد.

علاوه بر مزیت های فوق لازم است با انواع پنل ال ای دی که اشاره به نوع اجرای آن ها در فضاهای متعدد دارد آشنا شوید که در این مورد می توان به پنل های لامپ ال ای دی توکار و پنل های ال ای دی روکار اشاره کرد.
هر یک از پنل های فوق نمای بسیار دل انگیزی را در دکوراسیون های داخلی و حتی دکوراسیون های خارجی به وجود آورده و روشنایی حاصل از آن ها بسیار گسترده می باشد.
به گونه ای که تا متراژ های بسیار بالایی را تنها با دو یا سه پنل هم می توان به طور عالی نورپردازی نمود.

این امتیازات ویژه، سبب شده است که امروزه استفاده از انواع پنل های توکار و روکار به طور چشمگیری افزایش یابد.

مقایسه پنل ال ای دی لامپ با پنل اس ام دی لامپ

مقایسه پنل ال ای دی لامپ با پنل اس ام دی لامپ پنل های روشنایی بخش که در اشکال و طرح های جالب و البته مناسبی وجود دارند؛ شامل دو گروه کلی پنل ال ای دی لامپ و پنل اس ام دی لامپ می باشند.
در مقایسه بین این پنل ها که هر دو از کاربردهای رایجی در محیط های مختلف برخوردار هستند؛ می توان از گزینه های زیر بهره برد:

  1. گوناگونی رنگ موجود در پنل های لامپ اس ام دی نسبت به پنل های ال ای دی بیشتر می باشد.
  2. وضوح حاصل از نور پنل های اس ام دی نیز نسبت به پنل ال ای دی بالاتر است.
  3. پنل های لامپ اس ام دی زاویه دید بهتر و مناسب تری را به وجود می آورند.
  4. به طور کلی پنل های اس ام دی از انعطاف پذیری بیشتری در طراحی و کارکرد برخوردار می باشند.

بعد از مقایسه پنل های مورد نظر، حالا بهتر است با کاربرد های پنل اس ام دی که امتیازات بهتری را نسبت به پنل ال ای دی کسب نموده است؛ آشنا شوید:

  • این پنل ها را می توان برای نورپردازی باغچه یا باغ مورد استفاده قرار داد.
  • استفاده از این پنل ها در نورپردازی نمای ساختمان بسیار رواج یافته است.
  • همچنین نورپردازی سقف های کاذب نیز به کمک ابزار فوق قابل انجام می باشد.

پنل های اس ام دی از لحاظ کاربرد نسبت به نوع ال ای دی کارایی بیشتری دارند.

معرفی بازار های پنل لامپ ال ای دی

معرفی بازار های پنل لامپ ال ای دی گفته می شود که پنل لامپ ال ای دی از تکنولوژی سبز بهره مند می باشد؛ حتماً با شنیدن نام این تکنولوژی، علامت سوالی بزرگ در ذهنتان ایجاد گشته است.
پس اگر به دنبال جواب این سوال که منظور از تکنولوژی سبز موجود در پنل ال ای دی چیست؟ هستید؛ باید خدمتتان عرض نمود که پنل های مورد نظر از خود هیچ اشعه زیانباری را از خود متراوش نمی سازند؛ به ویژه مراحل تولید این پنل ها نیز فاقد آلودگی است. ضمن اینکه تمامی موادی که برای ساخت این پنل ها به کار گرفته می شوند؛ قابلیت بازیافت را نیز دارا می باشند. همین ویژگی قابل بازیافت بودن می تواند اشاره به محصولات روشنایی برتری داشته باشد که در حال حاضر قابلیت استفاده بسیار زیادی را به خود اختصاص داده اند. بنابراین می توان از پنل های ال ای دی به عنوان تجهیزاتی نام برد که دوستدار محیط زیست بوده و ضرری را نه متوجه طبیعت و نه متوجه افراد، نخواهند کرد.

حال همه‌ی امتیازات و فواید حاصل از پنل ها را که کنار هم قرار دهیم؛ می بینیم که محصول فوق العاده موثر و مفید روبروی ما قرار گرفته است.
اصلاً به خاطر همه‌ی خصیصه های موجود از پنل های مورد نظر است که بازار پنل لامپ ال ای دی تبدیل به یکی از رونق یافته ترین بازار محصولات روشنایی شده است.
اما در معرفی بازارهای پنل لامپ ال‌ ای دی باید گفت که این بازار در سراسر کشور دایر بوده و می توان توسط آن ها به پنل هایی با این برندهای کلی دست پیدا کرد:

  • انواع پنل ال ای دی درجه یک ایرانی
  • انواع پنل ای ای دی مناسب خارجی

شما با مراجعه به مرکز فروشگاهی ما می توانید انواع پنل های ایرانی و خارجی را بیابید.

پنل ال ای دی لامپ چیست؟

پنل ال ای دی لامپ چیست؟ پنل ال ای دی لامپ با استفاده از بهترین تکنولوژی و زیباترین طرح تولید شده اند و نمای دلپذیری به منازل تان می بخشد و مزیت ان این است که از یک نقطه نور و خطی به صورت همزمان تشکیل می شود و نور را به صورت مناسب پخش می کند مصرف برق آنها پایین است و شما نورپردازی زیبایی را مشاهده می کنید.

دسته بندی انواع پنل ال ای دی لامپ

دسته بندی انواع پنل ال ای دی لامپ پنل های ال ای دی به دو نوع توکار و روکار در بازار موجود است در نوع توکار یا سقفی ضخامت کمی دارند و به اشکال دایره ای و مربعی تولید می شوند و منبع روشنایی داخل سقف می باشد و از بیرون دید ندارد نور مخفی زیر کابینت از جمله این موارد می باشد. پنل روکار با یک قاب بر روی سقف قرار می گیرند و از بیرون دیده می شوند چون به طرف پایین می آیند با این کار مقدار نور افزایش می یابد.

پنل لامپ ال ای دی را بیشتر بشناسید

پنل لامپ ال ای دی را بیشتر بشناسید پنل های لامپ ال ای دی از محصولات جدید در صنعت روشنایی است که با طراحی مدرن برای تنظیم نورپردازی داخل ساختمان های منازل و ادارات و مراکز تجاری و… کاربرد دارد. نور آن چشم را خسته نمی کند و از مزایای منحصر به فرد آن کیفیت نور بالا، عمر طولانی، طیف رنگی گوناگون ، سازگاری با محیط بدون ایجاد الودگی، صرفه جویی در انرژی، تراشه های بیشتر و قابلیت سازگاری با نرم افزار های مختلف می باشند.

عمده فروشی انواع پنل لامپ ال ای دی

عمده فروشی انواع پنل لامپ ال ای دی عمده فروشی پنل ال ای دی در مرکز فروش ما انجام می شود در این مرکز همکاران ما بهترین و مرغوبترین پنل ها را با قیمت مناسب به طور مستقیم از تولید کننده به مرکز فروش ما می آورند و ما آن را برای هموطنان ارائه می دهیم تا با خاطری آسوده پنلی خریداری کنند که دارای ضمانت باشد و از خرید خود پشیمان نشوند.

شما می توانید برای تهیه آن مستقیم به مجموعه ما مراجعه کنید و این محصول با کیفیت عالی را در حجم عمده خریداری نمایید همچنین در صورت تمایل می توانید به وب سایت ما مراجعه کنید و محصول مورد نظر را به صورت آنلاین سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت به دست شما برسانند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.