بازار فروش پنل ال ای دی گرد 12 وات

بازار فروش لوازم الکترونیکی دارای پنل ال ای آدی گرد 12 وات بوده که استاندارد کیفیت را دارا بوده و باعث بهینه سازی در مصرف انرژی برق ساختمان می گردد و در صورت خرید با تعداد بالا تخفیف ویژه در نظر گرفته می شود و پنل ال ای دی گرد 12 وات دارای قدرت نوردهی و راندمان بالا بوده و در نورپردازی فروشگاه های معتبر و ساختمان های مسکونی و اداری مورد استفاده قرار می گیرد.

بازار فروش پنل ال ای دی گرد 12 وات

مزایا استفاده پنل ال ای دی گرد 12 وات

مزایا استفاده پنل ال ای دی گرد 12 وات پنل ال ای دی گرد 12 وات یکی از جدیدترین تجهیزات برق ساختمان است که در زیر مزایای آن بیان گردیده است و این مزایا باعث شده است که امروزه مشتریان به انتخاب این نوع پنل برای نوردهی ساختمان استفاده نمایند.

فروش پنل ال ای دی با قیمت مناسب برای استفاده پیمانکاری و تکنسین های و نصاب برقی در این سایت انجام گرفته و مهمترین مزایای آن عبارتند از:

  • طراحی ویژه و ظریفی دارند.
  • از نظر نور و از نظر بدنه پلن دارای طرح و رنگ های متنوع است و فاقد امواج مضر برای چشم شما هستند و نوری فوق العاده و یکنواخت را به وجود می آورند.
  • استاندارد بهینه سازی مصرف انرژی برق در این پلن ها رعایت شده و مصرف برق به میزان زیادی کاهش می یابد.
  • نصب آنها با نیروی نیمه ماهر قابل انجام است که در مورد نصب توکار این راحتی ملموس تر است.
  • طول عمر بالایی در مقایسه با نمونه مشابه هستند و مقاوم در برابر حرارت بوده و تا چند سال متوالی قابل استفاده است.
  • در سه رنگ آفتاب و مهتابی و یخی تولید شده که ضریب نمود بیشتر از 80% برای آن در نظر گرفته شده است.
  • اگر برای مدت زیادی به آن خیره شوید دچار خواب گرفتگی نشده و چشم‌ را اذیت نمی کند و برای اتاق خواب هتل های لوکس بهترین گزینه است.

راهنما انتخاب پنل ال ای دی گرد 12 وات

راهنما انتخاب پنل ال ای دی گرد 12 وات برای خرید پنل گرد ال ای دی 12 وات و به منظور انتخاب بهترین مدل باید راهنما و کاتالوگ محصول را به دقت مطالعه نمایید و یا قبل از خرید از مشاوره رایگان ما استفاده نمایید تا با توجه به انتظار شما محصول ارائه گردد.

قبل از خرید پانل های سقفی موارد زیر را توجه کنید:

  • ابتدا برای خرید باید ابعاد پنل های ال ای دی با پنل های استاندارد سقف مطابقت داده شود تا دچار هزینه های اضافی نکردید و مطابقت آن با نقشه های سازه بر عهده ناظر است.
  • ابعاد استاندارد و درجه رنگ برای فضای آپارتمان های مختلف بسیار مهم است به طوری که از از پانل با درجه رنگ 840 که سفید سرد بوده و مناسب ترین نوع است می توان برای استفاده دفتر کار بهره جست.
  • پنل ها به دو صورت روکار و توکار به کار رفته و دو نوع سقفی و دیواری آنها در ایران مرسوم است و برای مشاوره تعداد پنل نور مورد نیاز از مشاوره کارشناس فروش ما بهره گیرید.

خرید مستقیم پنل ال ای دی گرد 12 وات

خرید مستقیم پنل ال ای دی گرد 12 وات خرید مستقیم پنل ال ای دی باکیفیت 12 وات ارزانترین شیوه خریدی است که شما می توانید در این سایت انجام دهید و پنل سقفی حفره ای دارای کیفیت درجه یک و طول عمر زیاد به منظور پخش نور در کاربری های مختلف هستند.

برای خرید مستقیم چراغ سقفی 12 وات گرد به صورت سفارشی و مطابق با مشخصات الکتریکی مورد درخواست انجام می گیرد و برای اطلاع از قیمت پنل هر روز می توانید از مشاوره رایگان ما برخوردار گردید.

پنل ال ای دی توکار دارای قطری حدود 14 سانتیمتر بوده و از پلیمر مقاوم برای ساخت بدنه آن استفاده شده است و مقاوم در برابر حرارت و سرما بوده و در رنگ های مختلف تولید می گردد و از طلق مخصوص برای ضد خراش بودن آن استفاده می گردد.

ما جایگاه ویژه ای در بین عرضه کنندگان پلن های ال دی داشته و علاوه بر فروش مستقیم تعمیر قطعات و نصب آنها را بر عهده می گیریم و طول عمر پلن های ال ای دی ما بیش از 50000 ساعت است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.