کارخانه تولید پنل ال ای دی سقفی

کارخانه تولید پنل ال ای دی سقفی این روزها مشغول تولید بهترین و زیباترین پنل ها است تا به بازار داخلی عرضه کند و همچنین علاوه بر تامین بازار داخلی زمینه را برای صادرات نیز فراهم کند. پنل سقفی امروزه جایگزین لامپ ها و مهتابی های فلورسنت شده اند و کاربردهای بسیار زیادی چه از نظر زیبایی و چه از نظر روشنایی برای محیط های مختلف دارند. پنل های ال ای دی انتخاب اول طراحان داخلی برای تجهیز و زیباسازی و تامین نور محیط داخلی ساختمان ها و ادارات به خصوص سالن های کنفرانس هستند.

در این مقاله سعی دارم در مورد تکنولوژی، بهره وری و مراکز فروش این محصول صحبت کنم، پس تا پایان همراه من باشید.

کارخانه تولید پنل ال ای دی سقفی

تکنولوژی برتر پنل ال ای دی سقفی

تکنولوژی برتر پنل ال ای دی سقفی از کارخانه تا مراکز درمانی و حتی منازل و ادارات، این پنل ها توانسته اند روشنایی دلپذیری برای این محیط ها فراهم کنند. پنل ال ای دی مدرن از تکنولوزی متفاوتی برای ایجاد روشنایی نسبت به سایر چراغ ها استفاده می کند. این پنل ها نسبت به چراغ های دیگر نور بیشتری تولید می کنند زیرا دارای تراشه های بیشتری هستند و به دلیل وجود این تراشه ها هنگام حمل آنها باید دقت بیشتری شود.

پنل ها دارای قاب آلومینیومی هستند که این قاب ها بسیار سبک هستند و از سه لایه مجزا تشکیل شده اند. این لایه ها شامل چیپ‌های LED،صفحه هدایت‌کننده نور و دیفیوزر می‌باشند. یکی از مهمترین بخش های پنل که باعث جلوگیری از هدر رفت نور می شود قاب های آنها هستند. وجود دیفیوزر در پنل باعث ایجاد نوری همگن و مساوی در سرتاسر پنل می شود. تکنولوژی برتر این محصولات به این صورت است که وقتی اتصال پنل با منبع تغذیه برقرار می شود نوری بدون لرزش و به صورت آنی تولید می شود.

یکی از دلایلی که باعث محبوبیت این محصول کاربردی شده است طول عمر بالا و طراحی زیبا و امکان تنظیم نور در آن است و همین ویژگی ها راه را برای صادرات این محصول باز کرده است.

بهره وری انرژی پنل ال ای دی سقفی

بهره وری انرژی پنل ال ای دی سقفی مصرف انرژی در پنل های ال ای دی نسبت به سایر منابع روشنایی بسیار کمتر است و این به معنای بهروری بالای این محصولات است.این پنل ها دوستدار محیط زیست هستند زیرا در تولید این پنل ها هیچ آلودگی زیست محیطی اتفاق نمی افتد و همچنین تمامی مواد استفاده شده در تولید این محصولات قابل بازیافت هستند. یکی دیگر از دلایل سبز بودن تکنولوژی این تولیدات این است که پنل ها در هنگام روشنایی هیچ اشعه ای از خود ساطع نمی کنند و این ویژگی قابل تحسین باعث ایجاد توسعه پایدار اقتصادی و اجتماعی می شود.

پنل های ال ای دی در دو نوع توکار و روکار به بازار عرضه می شوند. در مدل های توکار محل قرار گیری باید از قبل تعبیه شده باشد، مدل های توکار ضخامت بسیار کمی دارند، اکثر مدلها در این نوع پنل قابلیت تبدیل شدن به نوع روکار را دارند. اما مدل های روکار دارای یک قاب هستند که به کمک آن قاب بر روی سقف نصب می شوند و می توان گفت نصب آنها نسبت به مدل های توکار راحت تر است.

مراکز فروش پنل ال ای دی سقفی

مراکز فروش پنل ال ای دی سقفی این روزها شاهد رونق بازار فروش پنل سقفی هستیم و بسیاری از افراد برای روشنایی محل زندگی و کار خود تمایل بیشتری به خرید این محصول دارند. قیمت این محصولات در بازار رابطه مستقیمی با سایز، متریال به کار رفته در تولید پنل و همچنین کیفیت نور آنها دارد.

همانطور که گفته شد طراحی، مواد اولیه به کار رفته، کیفیت نور، برند، ابعاد، طول عمر، رنگ، نوع نصب، توان و میزان شار نوری در قیمت نهایی این محصولات تاثیر گذار هستند اما تجربه نشان داده است که خریداران هنگام خرید این محصول به زیبایی و کیفیت نور پنل ها بیشتر از موارد دیگر توجه می کنند.

بیمارستان ها، مراکز تحصیلی و آموزشی و هچنین ادارات بیشترین خریداران این محصولات هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.