کارخانه تولیدی انواع اسیلوسکوپ مگاتک 2070

اسیلوسکوپ مگاتک 2070 از انواع مدل های دیجیتالی حافظه دار می باشد. کارخانه تولیدی انواع اسیلوسکوپ های حرفه ای، امروزه نسل جدیدی از اسیلوسکوپ ها را وارد بازار کرده اند.

اسیلوسکوپ ها انواع مختلفی دارند. که هر کدام توسط کارخانه ای وارد بازار می شود. برخی از این اسیلوسکوپ ها دیجیتالی و برخی دیگر آنالوگ هستند. امروزه نوع دیجیتال آن در انواع مدل های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. یعنی به دلیل پیشرفت های فراوانی که در صنایع مختلف به وجود آمده است. استفاده از اسیلوسکوپ های دیجیتالی امری ضروری است.

اسیلوسکوپ هایی که امروزه تولید می گردند، عبارتند از:

  • اسیلوسکوپ پرتابل
  • اسیلوسکوپ رومیزی
  • کارت اسیلوسکوپ

که اسیلوسکوپ مگاتک 2070 از انواع مدل های دیجیتالی و ساخته شده در کشور تایوان می باشد. برای خرید بهترین نوع اسیلوسکوپ مگاتک 2070، می باشد خرید خود را از فروشنده های مجاز یا واردکننده های اصلی آن انجام دهید.

اسیلوسکوپ مگاتک 2070

این وسیله دارای پهنای باند 70 مگا هرتز است. همچنین دارای 2 کانال می باشد. سرعت نمونه برداری آن 1GS/s است.همچنین 40 کیلو داده را نیز می توان در حافظه آن ذخیره کرد.از ویژگی های دیگر آن می توان به تنوع اندازه گیری آن اشاره کرد. به طوری که این امکان را دارد که 23 نوع اندازه گیری را به صورت خودکار انجام دهد.

البته قابلیت اتصال به PC نیز در آن تعبیه شده است.با مشخصات فنی این محصول می توانید به قدرت و کارایی آن پی ببرید.قیمت این اسیلوسکراپ در بازار تغییرات بسیاری دارد. که برای دریافت دقیق تر قیمت، می توانید به سایت مراجعه کنید.قیمت ها در سایت به صورت روزانه بروز رسانی می شوند.

اسیلوسکوپ مگاتک 2070

تولید انواع اسیلوسکوپ حافظه دار

اسیلوسکوپ های حافظه دار علاوه بر قابلیت های سایر اسیلوسکوپ ها، حافظه برای ذخیره داده ها نیز دارد. که این جزو ویژگی های برتر اسیلوسکوپ ها به شمار می رود. که امروزه تولید انواع مدل های آن در کارخانه جات مختلف، صورت می گیرد. با توجه به اینکه حافظه دار بودن اسیلوسکوپ یک حسن و ویژگی برای آن به شمار می آید، اما از نظر قیمت، افزایش را خواهیم داشت. به طوری که هر چقدر به امکانات موجود در این وسیله افزوده می شود، قیمت آن نیز بالا می رود.

اسیلوسکوپ مگاتک 2070

کارخانه تولید اسیلوسکوپ دیجیتالی

کارخانه تولید اسیلوسکوپ مگاتک 2070 دیجیتالی در تایوان می باشد. محصول این کشور در حال حاضر در ایران و برخی کشور های دیگر، خریداری می گردد. که کیفیت محصول این شرکت می توان گفت خوب است. برای خرید عمده این محصول، می توانید اطلاعات دقیق آن را مطالعه کرده و خرید اسیلوسکوپ را از طریق سایت و مشاورین فروش آن انجام دهید.

اسیلوسکوپ مگاتک 2070

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.