کارخانجات پنل LED گرد توکار 18وات

پنل LED گرد توکار یکی از ابزار هایی است که در ساختمان سازی و دکوراسیون داخلی کاربرد دارد. ظرافت ظاهری این محصول سبب شده است تا بتوان آن را هم به صورت تنها بدون لوستر و هم چنین به راحتی در کناف هایی که روی سقف کار میشوند ، به کار برد.

کارخانجات پنل LED گرد توکار 18وات

پنل LED گرد توکار خوب چه خصوصیاتی دارد؟

پنل LED گرد توکار خوب چه خصوصیاتی دارد؟ پنل LED مصرف برق را بالا نمی برد و علاوه بر صرفه جویی در مصرف برق ، نور را به صورت منظم پخش میکند و نسبت به LED معمولی روشنایی بیشتری دارد. پنل LED به دلیل اینکه از گاز جیوه در تولید آن استفاده نشده است و مدار الکتریکی برای روشنایی در آن بکار رفته است ، کاملا بی خطر است. جنس صفحه ی پنل یک نوع پلاستیک است و بسیار مقاوم است و به راحتی شکسته نمی شود . پنل LED گارانتی و ضمانت دارد ، در صورت بروز مشکل ،به راحتی قابل تعمیر هستند و هم چنین میتوان در صورت سوختگی پنل را به نمایندگی فروش برد و آن را تعویض کرد.

برق دریافتی کم و روشنایی بالا سبب بازدهی زیاد پنل شده است.

میزان برق مصرفی پنل LED بسیار کم است حتی در مقایسه با لامپ های کم مصرفی که پیش از این تولید شده است.

تنوع این محصول زیاد است . پنلLED هم به صورت گرد و هم به صورت مربعی موجود میباشد. هم چنین پنل LED لوکس از محصولات زیبا و با کاربرد زینتی است که مورد توجه مخاطبان زیبایی پسند است.

نوری که پنل ها تولید میکنند نیز در چند طیف وجود دارد. گاهی طیف نور سفید پنل متمایل به آبی ، گاهی زرد و گاهی متمایل به سفید است که بر اساس سلیقه مصرف کننده از آن استفاده میشود. مابقی طیف رنگ ها نیز در تولید پنل LED بکار می رود.

نور پردازی ساختمان با استفاده از پنل LED به خوبی انجام میشود. پنل ها به دلیل کارایی خوبی که دارند در انواع ساختمان ها و محیط های سر بسته استفاده می شوند.

نکات مهم در استفاده پنل LED گرد توکار

نکات مهم در استفاده پنل LED گرد توکار یک نکته بسیار حایز اهمیت در استفاده و نصب پنل LED که باید به آن توجه ویژه کرد و در نحوه ی کارکرد پنل LED تاثیر به سزایی دارد این است که پنل ها را بدون هیچ واسطه ای به پریز برق ساختمان وصل می شوند . سیم کشی و برق ساختمان باید در تمامی فاکتور های استاندارد تاییدیه گرفته باشد و برق ورودی کاملا کنترل شده و بیش از مقدار استاندارد یا کمتر از آن نباشد . اگر میزان الکتریسه وارد شده زیاد باشد باعث گرم شدن و داغ شدن LED می شود ، کارایی پنل دچار اختلال می شود و نور کمتری را منعکس می کند و در این حالت به مرور زمان پنل دچار مشکل شده و عمر پنل کوتاه می شود و در زمان زودتری می سوزد.

هنگام لمس پنل LED نباید تکان های محکم یا شدید به آن ها وارد شود چرا که سبب قطع اتصالات درونی یا جا به جایی مدار داخلی میشود.

هنگام نصب پنل LED باید محکم به دیوار یا سقف متصل شود تا از سقوط آن به پایین و ضربه خوردن و آسیب دیدن آن جلوگیری شود.

وقتی که پنل LED روشن بوده اند ، صبر کنید تا دمای خود را از دست بدهند ، سپس در صورت تمایل به لمس آن ، آن ها را لمس کرده و یا جا به جا کنید.

مرکز تولید پنل LED گرد توکار

مرکز تولید پنل LED گرد توکار رودیکو پنل (Rodico_panel) یک شرکت بزرگ در تولید قطعات و لوازم الکتریکی و الکترونیکی است که سابقه درخشانی در تولید پنل LED گرد توکار را دارد.

این کمپانی تمام تلاش خود را می کند تا محصولات تولیدی را با نهایت دقت ‌تولید کند . رودیکو پنل کیفیت محصولات تولیدی خود را با تیم کنترل کیفیت و تجهیزات استاندارد بررسی میکند و در صورت رد محصول از مرحله کنترل کیفیت ، بررسی های لازم را انجام می دهد و مشکل پیش آمده را رفع می کند.

این کمپانی محصولات خود را با قیمت کارشناسی شده به مصرف کننده و یا واسطه فروش ، میفروشد . برای خرید پنل توکار و مشاهده محصولات موجود کافی است به وب سایت رودیکو پنل رجوع کنید.

www.electronicia.ir

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.