پخش عمده پنل ال ای دی 60*60

امروزه روز به روز استفاده از پنل ال ای دی 60*60 بیشتر می شود و بر طرفداران آن افزوده می گردد. چرا که این پنل ها ویژگی ها و خصوصیات بسیار مناسبی دارند و قابلیت نصب و استفاده در بسیاری از مکان ها را نیز دار می باشند. ولی با این وجود، یکی از دغدغه ها و مشکلاتی که بسیاری از مردم برای خرید آن دارند، متغیر بودن قیمت ها می باشد. اما می توان با مراجعه به مرکز پخش عمده پنل ال ای دی 60*60 انواع این ال ای دی ها را با ارزان ترین قیمت و به صورت مستقیم و به طور کلی و عمده خریداری نمود.

روز به روز استفاده از پنل ال ای دی 60*60 بیشتر می شود و بر طرفداران آن افزوده می گردد. چرا که این پنل ها ویژگی ها و خصوصیات بسیار مناسبی دارند و قابلیت نصب و استفاده در بسیاری از مکان ها را نیز دار می باشند. ولی با این وجود، یکی از دغدغه ها و مشکلاتی که بسیاری از مردم برای خرید آن دارند، متغیر بودن قیمت ها می باشد. اما می توان با مراجعه به مرکز پخش عمده پنل ال ای دی 60*60 انواع این ال ای دی ها را با ارزان ترین قیمت و به صورت مستقیم و به طور کلی و عمده خریداری نمود.

پخش عمده پنل ال ای دی 60*60

آشنایی با سایز بندی های پنل ال ای دی

آشنایی با سایز بندی های پنل ال ای دی امروزه اگر برای خرید پنل ال ای دی اقدام کنید، مشاهده می کنید که این پنل ها انواع بسیار مختلفی در بازار دارند. امروزه انواع پنل های ال ای دی در سایزهای مختلف تولید می شوند و برای فروش به بازار عرضه می شوند.

از جمله سایزهای پر استفاده و پرطرفدار پنل ال ای دی می توان به سایز 60 در 60 آن اشاره کرد. این نوع پنل ها از جمله نسل های جدید پنل های توکار می باشند که دارای ویژگی هایی مانند یکنواخت بودن نو و همچنین مصرف بسیار کم انرژی می باشد. در کنار این باید به عمر بالای آنها نیز اشاره نمود. امروزه اکثریت پنل ها به شکل مربع و یا مستطیل تولید می شوند که در ابعاد مختلف مانند 30 در 30، 30 در 60 و یا 30 در 120 اشاره کرد. البته به جز این اندازه ها باید به پنل ههای دیگر که ابعاد کوچک تری دارند و مربعی شکل هستند نیز اشاره نمود.

همه این نوع پنل ها علیرغم داشتن ابعاد و سایز بندی های مختلف، از ویژگی های مشترک بسیاری برخوردار می باشند که از جمله این ویژگی ها می توان به مصرف کم انرژی، داشتن تکنولوژی ال ای دی، برخورداری از نو مناسب و قدرت نوردهی بالا، مقاومت زیاد در برابر نوسانات جریان برق و همچنین روشن و خاموش شدن های مکرر و غیره اشاره نمود.

این لامپ های کم مصرف در انواع گوناگونی و با ولتاژهای مختلف تولید می شوند. در حال حاضر انواع پنل ال ای دی را می توان به شرح زیر برشمرد.

  • پنل ال ای دی 9 وات
  • پنل ال ای دی مستطیل ۱۵ وات
  • پنل ال ای دی ۲۰ وات
  • پنل ال ای دی ۳۰ وات
  • پنل ای ای دی ۶۰ وات
  • پنل ال ای دی ۱۰۰ وات

از طرفی این لامپها دارای انواع رنگ های متنوعی بوده که این امر نیز دست شما را برای خرید آنها باز نگه می دارد.

روش نصب پنل ال ای دی 60*60

روش نصب پنل ال ای دی 60*60 برای بسیاری از افراد که پنل ال ای دی خریداری می کنند، طریقه نصب و استفاده از آنها جای سوال دارد. در این باره باید گفت که شیوه و نحوه نصب این پنل ها بسیار آسان و راحت تر است. البته این به معنی استفاده نکردن از افراد آشنا و متخصص نمی باشد. بلکه برای نصب آنها باید از تخصص و مهارت افرادی که در این زمینه دانش و مهارت لازم را دارند، پرداخت و به هیچ وجه خودتان دست به کار نشوید. اما به صورت کلی می توان گفت که روش نصب پنل ال ای دی 60 * 60 به صورت زیر است.

  • ایجاد حفره: اولین مرحله برای نصب پنل ها، ایجاد حفره در سقف می باشد. بر اساس سایز مناسب پنل باید حفره مناسب را در محلی که قرار است، پنل در آن نصب شود، ایجاد کرد.
  • اتصال الکتریکی: بعد از این که حفره مناسب ایجاد شد، نوبت به اتصال الکتریکی درایور به منبع تغذیه می باشد. از این رو، باید به نزدیک ترین جعبه تقسیم منبع تغذیه را متصل نمود.
  • قرار دادن پنل در حفره: بعد از این که اتصالات الکتریکی لازم ایجاد شد، می توان پنل را در حفره ایجاد شده قرار داد. برای این منظور باید به یکسان بوده سایز حفره و پنل دقت شود تا پنل دچار آسیب نگردد.
  • ثابت نمودن: در نهایت بعد از این که پنل در داخل حفره قرار داده شد، باید اقدام به ثابت نمودن آن کرد. در ثابت نمودن آن باید بسیار دقت داشت و به نحوه درست و صحیح اقدام به ثابت کردن پنل نمود.

البته شاید در نگاه اول، این مراحل بسیار ساده و راحت به نظر برسد، ولی با این حال، باید گفت که هر کدام از این مراحل از پیچیدگی ها و دشواری های خاصی برخوردار می باشند که لازم است، حتما به وسیله افراد متخصص و آشنا انجام گیرد.

پنلهای ال ای دی به عنوان یکی از بهترین انواع سیستم های روشنایی بوده و روش نصب آنها با سایر لامپها تفاوت دارد. با این وجود شیوه نصب آنها نیز چندان دشوار نمی باشد. برای نصب این پنل ها لازم است کمی رو اون سقف رو باز نموده تا پنل به سهولت درون آن قرار گیرد.

مصارف پنل ال ای دی 60*60

مصارف پنل ال ای دی 60*60 به دلیل مزیت ها و خصوصیت هایی زیادی که پنل های ال ای دی 60*60 دارند، امروزه استفاده از آن بسیار گسترده است و این محصول مصارف بسیاری دارد. چرا که این پنل ها را می توان در شرایط محیطی مختلف مانند سرد، خشک، مرطوب استفاده کرد. بنابراین از جمله مصارف آن می توان به این موارد اشاره کرد:

  • از این پنل ها می توان برای مراکز مختلف تجاری مانند پاساژها و غیره استفاده نمود.
  • در ادارات مختلف و سازمان ها و همچنین بانک ها هم استفاده از پنل ال ای دی بسیار مناسب است.
  • از دیگر مکان ها و مراکزی که می توان در آنها از پنل های ال ای دی 60 در 60 استفاده کرد، می توان به بیمارستان ها و مراکز درمانی اشاره کرد.
  • علاوه بر مکان های گفته شده، می توان به استفاده از این پنل ها برای فرودگاه ها، اتاق های کنفرانس، هتل ها، سالن ها و نمایشگاه ها اشاره کرد.
  • در کنار این ها، باید گفت که استفاده از پنل های ال ای دی در لابی منازل هم بسیار خوب است و می تواند مزیت های زیادی داشته باشند.
  • بنابراین و به طور کلی باید گفت که مصارف پنل ال ای دی بسیار زیادی است که از دیگر استفاده های آن می توان به روشنایی دفتر کار و شرکت ها، رستورانها، مراکز خرید، مدارس و مراکز آموزشی، راهروها، کلیه مکانهای دارای سقف کاذب، فروشگاه ها، راه پله ها، پارکینگ ها و غیره اشاره کرد.

به طور کلی از این محصولات در بسیاری از مکانهای مسکونی و تجاری می توان استفاده کرد و نقش و نورپردازی فوق العاده زیبایی را پیاده سازی نمود.

شرکت های پخش پنل ال ای دی 60*60

شرکت های پخش پنل ال ای دی 60*60 مصارف پنل های ال ای دی بسیار زیاد است. از این رو، بازار خرید و فروش آنها یکی از دائمی ترین و بهترین بازارها می باشد. ولی با این وجود، یکی از دغدغه هایی که بسیاری از خریداران در این ارتباط دارند، قیمت های متغیر آنها می باشد. قیمت این پنل ها بر اساس فاکتورهای مختلف تعیین می شوند. ولی با این وجود برای خرید ارزان قیمت تر و بهتر آنها می توان به مرکز پخش پنل ال ای دی 60*60 مراجعه کرد. با مراجعه به این مرکز، می توان انواع پنل های ال ای دی را به صورت مستقیم و به صورت کلی و عمده و با مناسب ترین قیمت خریداری کرد. خرید از این مرکز، مزیت های زیادی دارد که از جمله آنها باید به کاهش قیمت ها اشاره کرد.

شرکت پخش این محصولات اقدام به توزیع گسترده انواع پنل ال ای دی با قیمت مناسب در سراسر کشور نموده است. شما می توانید برای خرید این محصولات از طریق همین سایت اقدام نمایید.

آشنایی با سایز بندی های پنل ال ای دی

آشنایی با سایز بندی های پنل ال ای دی این محصول در انواع سایز ها تولید و به فروش می رسد در هر سایزی که شما بخواهید قابل اجرا می باشد این پنل بسیار با کیفیت است و در هر سایتی که شما بخواهید قابل سفارش است این پنل بسیار با کیفیت و درجه یک است.انواع سایزهای پنل های ال ای دی بستگی به نوع مکان مورد استفاده ومساحت آن جا ومقدارنیاز آن به روشنایی دارد.

روش نصب پنل ال ای دی 60*60

روش نصب پنل ال ای دی 60*60 ایجاد حفره: اولین مرحله برای نصب پنل ها، ایجاد حفره در سقف می باشد. بر اساس سایز مناسب پنل باید حفره مناسب را در محلی که قرار است، پنل در آن نصب شود، ایجاد کرد. اتصال الکتریکی: بعد از این که حفره مناسب ایجاد شد نوبت به اتصال الکتریکی درایور به منبع تغذیه می باشد. از این رو، باید به نزدیک ترین جعبه تقسیم منبع تغذیه را متصل نمود.

مشخصات کلی پنل ال ای دی 60*60

مشخصات کلی پنل ال ای دی 60*60 مشخصات پنل ال ای دی به این صورت است که این پنل بسیار درجه یک و دارای عمر طولانی می باشد بسیار مفید و کم مصرف است و مزایای بسیار زیادی دارد از این پنل در بسیاری از مکان های اداری پاساژ ها فروشگاه ها و … استفاده می شود به این دلیل که بسیار کم مصرف و به صرفه است این پنل بسیار شیک و زیبا می باشد و کیفیت بسیاری دارد .در این پنل ها از لامپهای ال ای دی با کیفیت و با عمر طولانی استفاده شده.

قیمت انواع پنل ال ای دی 60*60 سال 1400

قیمت انواع پنل ال ای دی 60*60 سال 1400 قیمت پنل ال ای دی در این فروشگاه بسیار ارزان تر و مناسب تر از قیمت آن در سایر فروشگاه ها می باشد بسیار ارزان و با کیفیت است با مراجعه به این سایت می توانید انواع پنل ال ای دی با ارزان ترین و مناسب ترین قیمت به صورت عمده خریداری کنید. این فروشگاه یکی از بهترین و برترین فروشگاه ها می باشد و بهترین محصول را با بهترین کیفیت ارائه می دهد هدف این فروشگاه جلب اعتماد و رضایت مشتریان می باشد به همین علت محصول را به بهترین نحو تولید می کنند.لطفا ما را از تمامی نظر ها و پیشنهادات و انتقادات خود با خبر کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.