پخش عمده پنل ال ای دی ارزان قیمت

پنل های ال ای دی این روز ها دیگر جایی برای خود باز کرده اند گوی سبقت و رقابت را از لامپ های مهتابی، کم مصرف و همچنین رشته گرفته اند. پنل های LED در اشکال ابعاد و وات های متفاوتی تولید می شوند که هر یک بر اساس کیفیتی که دارند به قیمت های مختلف در بازار خرید و فروش می شوند. این مجموعه نیز به عنوان تامین کننده و مرکز پخش عمده انواع پنل ال ای دی ارزان قیمت و گران قیمت در کشور می باشد.

پخش عمده پنل ال ای دی ارزان قیمت

آشنایی با پنل ال ای دی بر حسب وات و ابعاد

آشنایی با پنل ال ای دی بر حسب وات و ابعاد		پنل ال ای دی به خاطر داشتن ظاهر زیبا، عمر طولانی، مصرف کمتر و شدت نور بیشتر نسبت به دیگر لامپ های روشنایی دیگر از استقبال خوبی برخوردار گشته اند. با این که قیمت این پنل ها نسبت به دیگر سیستم های روشنایی بسیار بالاتر است و ویژگی های متفاوت تری دارد ولی با این حال از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار است.

لامپ های ال ای دی را به طور کلی می توان بر حسب وات و ابعاد دسته بندی نمود. اگر بخواهیم توضیح مختصری در رابطه با شکل و ابعاد این پنل ها توضیح دهیم باید به این نکته اشاره کنیم که پنل های به صورت دایره ای، مربعی و مستطیلی شکل توسط کارخانه تولید می شوند.

ابعاد این پنل ها اغلب به صورت 30*30 – 60*60 – 30*60 – 30*120 سانتی متر تولید می شوند که به صورت تک رنگ یا دو رنگ عرضه می گردند. علاوه بر موارد مذکور صفحات ال ای دی به صورت نمای آسمانی نیز تولید می شوند که قابلیت تولید در ابعاد کوچکتر را نیز دارند.

در رابطه با وات و توان انواع پنل ال ای دی نیز می توان به این نکته اشاره کرد که از کمترین میزان وات یعنی 3 وات تا وات های بالاتر با روشنایی بسیار زیاد تولید می شوند.

با شناختن دقیق و درست ابعاد و توان صفحه های ال ای دی می توان متوجه این موضوع شد که چه نوع پنلی برای فضای مورد نظر کاربردی است تا هزینه اضافه تری برای خرید سیستم روشنایی نشود.

مدل های تولید شده پنل ال ای دی در ایران

مدل های تولید شده پنل ال ای دی در ایران	در کشور ایران نیز شرکت ها و کارخانه متعددی در زمینه تولید لامپ های ال ای دی فعالیت می کنند که محصولاتی با کیفیت بالا و حتی صادراتی تولید می کنند که متناسب با نیاز جامعه و برای فضاهای مختلف هستند.

مدل ها و طرح های مختلفی از پنل های LED توسط کارخانه تولیدکننده سیستم های روشنایی تولید می شود که هر از آن ها دارای کیفیت عالی و مطابق با استاندارد های جهانی هستند.

از مهم ترین نوع و مدل های پنل ال ای دی تولید شده در ایران می توان به انواع دایره، مربعی و مستطیلی شکل اشاره نمود که هر یک از آن ها خود به دو صورت تو کار و یا رو کار تولید می شوند. این محصولات هم چنین بر اساس نوع رنگبندی، ابعاد و بر حسب وات نیز دسته بندی می شوند که با قیمت های متفاوتی در بازار خرید و فروش می شوند.

یکی از جدیدترین نوع مدل های پنل ال ای دی تولید شده در ایران به صورت دایره و آویز مانند هستند که به تازگی وارد بازار شده اند و نسبت به دیگر پنل ها ظاهری متفاوت و مدرن دارند.

یکی از ویژگی هایی که پنل ال ای دی ایرانی دارند قیمت ارزان آن هاست و در مقایسه با پنل های خارجی نیز خدمات پس از فروش بهتری نیز دارند. بسیاری از تولیدکنندگان ایرانی محصولات و پنل های ال ای دی خود را همراه با ضمانت نامه در اختیار مشتریان قرار می دهند تا اگر مشکل یا خرابی در پنل ها ایجاد شد بتوانند آن را تعویض یا تعمیر نمایند.

عوامل تاثیر گذار در ارزان بودن پنل ال ای دی

عوامل تاثیر گذار در ارزان بودن پنل ال ای دیاستفاده قطعات و مواد اولیه و هم چنین برند یا شرکت تولیدکننده از مهم ترین عواملی است که می تواند تاثیر بسزایی در قیمت ارزان پنل ال ای دی موثر باشد. خرید پنل ال ای دی بی کیفیت و بدون ضمانت با قیمت ارزان کار کاملا اشتباهی به حساب می آید که بسیاری از خریداران عمده و انبوه این محصولات که به دنبال جنس ارزان هستند مرتکب آن می شود.

استفاده از پنل های غیر استاندارد می تواند ضرر های هنگفتی که به فضا ها و مجموعه هایی که قرار است در آن ها استفاده شود برساند که مهم ترین آن ها خرابی دائم آن ها و حتی برخی موارد ایجاد مشکل در سیستم روشنایی و حتی آتش سوزی محیط و فضا نیز می گردد.

علاوه بر این موارد می توان گزینه های وات، ابعاد و همچنین تک رنگ یا دو رنگ (که اغلب سفید و آبی هستند) بودن پنل ها را نیز موثر در قیمت ارزان پنل ال ای دی دانست که هر چه مقدار آن ها بیشتر باشد مسلما از قیمت بالاتری نیز برخوردار خواهند بود.

در صورتی که خریدار بخواهد انواع پنل ال ای دی ارزان قیمت خریداری نماید می تواند با افزایش میزان سفارش خود و همچنین با دریافت تخفیف از تامین کننده یا تولیدکننده این محصول را با نرخ کمتر ولی در تعداد بالا خریداری نماید. این در حالی است که اگر خریدار بتواند بدون واسطه و به شکل مستقیم با تولیدکننده ها معامله نماید حتی می توان صفحات ال ای دی را به قیمت کارخانه نیز خرید کند.

پخش پنل ال ای دی ارزان قیمت

پخش پنل ال ای دی ارزان قیمتبازرگانی پخش و هم چنین فروشگاه های لوازم الکترونیکی به عنوان اصلی ترین توزیع کننده های پنل و صفحات ال ای دی در کشور به شمار می آیند که انواع محصولات ایرانی و خارجی را در قیمت های مختلفی عرضه می کنند.

این فروشگاه ها نیز مسلما برای خرید عمده و ارزان انواع پنل ال ای دی و سایر سیستم های روشنایی به دنبال مرکز پخش پنل ال ای دی ارزان قیمت هستند. این مجموعه که به عنوان یکی از فعالان پخش انواع سیستم های روشنایی به ویژه پنل ال ای دی در کشور می باشد. یکی از روش های فروشی که این مجموعه برای عرضه محصولات خود در پیش گرفته فروش اینترنتی محصولات می باشد.

در حالت مشتریان از سراسر کشور می توانند با دریافت و مشاهده کاتالوگ محصولات و بررسی لیست قیمت انواع پنل و لامپ های ال ای دی اقدام به ثبت سفارش محصولات خود نزد کارشناسان فروش مجموعه نمایند تا در کمترین زمان ممکن سفارش آن ها بررسی، بارگیری و به مقصد مورد نظر آن ها ارسال گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.