وارد کننده پنل 4 وات آفتابی ال ای دی

وارد کننده پنل 4 وات آفتابی ال ای دی، جهت تکمیل بخشی از کارنامه ی فعالیت های خود، و همچنین برای پاسخگویی درست به نیازهای بازار به واردات این محصولات مشغول گردیده است. این محصول نمونه ای بی نظیر از انواع پنل آفتابی ال ای دی بوده، که با توجه به ویژگی های خاص خود، موارد استفاده ی ویژه و مخصوص به خود را داشته و افراد زیادی در پی تهیه و سفارش این نمونه پنل ها می باشند. در واقع وارد کننده پنل ال ای دی تامین کننده ای فعال در عرصه واردات محصولاتی با کیفیت و کارآمد به ایران می باشد.

وارد کننده پنل 4 وات آفتابی ال ای دی

آشنایی با پنل 4 وات آفتابی ال ای دی

آشنایی با پنل 4 وات آفتابی ال ای دی		با وجود تنوع بسیار بالای پنل های ال ای دی موجود در بازار، گاهی شاهد برخورد گرم و استقبال فراوان مردم ازانواع خاصی از این محصولات می باشیم. از این جمله تولیدات، می توان به پنل 4 وات آفتابی ال ای دی اشاره ی خاص کرد.

این محصول یکی از پر فروش ترین های موجود در بازار ایران می باشد، و علاوه بر تولیدات داخلی شاهد واردات بسیار با کیفیتی از آن به ایران نیز می باشیم.

برای آشنایی بیشتر در خصوص این نوع پنل ها نکاتی را ذکر می نماییم.

  • همانطور که از اسم این نوع پنل برمی آید، پنل با توان 4 وات بوده و شاهد عملکردی عالی و بالا در میزان نوردهی آن می باشیم. این میزان نوردهی کاملا یکنواخت بوده و هیچ گونه رنگ اضافی و سایه به همراه ندارد.
  • طول عمر بسیار بالای پنل یکی از معیارهای اصلی خریداران بوده است.
  • نوع نصب این محصول در اکثر موارد بصورت سقفی توکار می باشد. و در اماکن بسیاری همچون؛ هتل ها، بیمارستان ها، مناطق مسکونی و… استفاده می شود که جلوه ای ویژه و خاص به محیط می بخشد. و هچنین نحوه ی نصب بسیار آسانی دارند.
  • مصرف انرژی به شدت پایین بوده که این امر بسیار مورد توجه خریداران قرار گرفته است و …

پنل های 4 واتی آفتابی کیفیت بی نظیری داشته و استفاده از قطعاتی به روز و استاندارد دلیلی است بر طول عمر بالای این محصولات.

تفاوت پنل ال ای دی 4 وات با پنل ال ای دی 18 وات

تفاوت پنل ال ای دی 4 وات با پنل ال ای دی 18 وات	پنل ال ای دی 4 وات و ال ای دی 18 وات دو نمونه از انواع پنل موجود در بازار بوده که از فروش بسیار خوبی نیز برخوردار بوده اند.

این نوع پنل ها بدلیل کارایی بسیار بالایی که دارند تفاوت های چندانی نداشته و تنها در موارد جزئی در طراحی و ساخت از یکدیگر متفاوت می باشند. از جمله ی این موارد به چند نمونه ی زیر اشاره کرد:

  • بدلیل تفاوت در میزان توان مصرفی این نوع پنل ها، هریک در رده انرژی خاصی قرار گرفته اند. بسته به کیفیت محصول رده انرژی استاندارد تر بوده و مصرف انرژی بصورت قابل توجهی کاهش می یابد.
  • قطر صفحه و در مواردی سایز و ابعاد محصول از یکدیگر متفاوت می باشد. ال ای دی های 18 وات دارای ابعاد بزرگ تری می باشند.
  • میزان روشنایی در ال ای دی 18 وات در مقایسه با ال ای دی های 4 وات از درصد بالاتری برخوردار است و …

تفاوت عمده ی ال ای دی های 8 و 4 واتی اغلب در مواردی است که در بالا ذکر شد. علاوه بر این موارد، برند تولیدکننده ی این محصولات نیز تاثیر عمیقی در میزان کیفیت نهایی محصول دارند.

میزان عملکرد، ولتاژ، رده ی انرژی و عواملی دیگر نیز از جمله اشتراکات این دو نوع ال ای دی می باشند. همچنین می توان این پنل ها را در اشکال متنوع و مشابه تهیه نمود. هر خریدار تنها با مقایسه ی مختصری از این دو نوع محصول بسته به نیاز خود می تواند به راحتی انتخاب درستی انجام داده و خریدی مطمئن داشته باشد.

قیمت محصولات با توجه به قابلیت ها، کارایی و طراحی محصولات بسیار مناسب بوده و رضایت بیش از پیش مشتریان خود را به دنبال داشته است.

دسته بندی مدل های پنل 4 وات آفتابی ال ای دی

دسته بندی مدل های پنل 4 وات آفتابی ال ای دیپنل های آفتابی 4 واتی بسته به ویژگی های ساخت و تفاوت برند دارای دسته بندی های متنوعی می باشند که از این جمله می توان به موراد زیر اشاره کرد.

  • پنل 4 واتی ال ای دی در سایز ها و ابعاد متنوع و متفاوتی به بازار عرضه شده و هریک متناسب با سلیقه و نیاز مشتریان طراحی و تولید گردیده اند.
  • این پنل ها هریک توسط برندهای مختلف و در سطح کیفی متفاوتی ارائه شده اند.
  • این محصولات در اشکال هندسی متنوعی تهیه گردیده اند که عبارتند از: پنل های دایره ای و یا گرد، پنل های مربعی و یا مستطیلی و …
  • نحوه ی نصب هریک از پنل های 4 واتی بسته به نوع ساخت متفاوت می باشد. و دارای کاربردهای متغیری هستند از جمله، توکار، روکار و یا سقفی
  • این محصولات بسته به کیفیت ساخت در رده انرژی های متفاوتی قرار می گیرند. و…

این نکات و عوامل دیگری همچون شرایط ساخت که تاثیر مستقیمی بر قیمت نهایی محصول خواهد گذاشت از جمله تفاوت های پنل های 4 وات آفتابی ال ای دی می باشند.

به طور کل تمامی پنل های ال ای دی 4 واتی از قابلیت بسیار بالایی در میزان روشنایی بخشی به محیط برخوردار بوده و مصرف انرژی را در حد قابل توجهی کاهش می دهند.

طول عمر بسیار بالای پنل ها نیز از عوامل بسیار تاثیر گذار در فروش بالای آنها می باشد.

کشور های وارد کننده پنل ال ای دی

کشور های وارد کننده پنل ال ای دیایران یکی از کشور های وارد کننده ی پنل ال ای دی در جهان می باشد که بدلیل واردات محصولاتی با کیفیت و کارآمد به بازار ایران، رونق بسیار خوبی بخشیده است.

واردات پنل ال ای دی به کشور به دلایل متعددی صورت می پذیرد که از آن جمله عبارتند از:

  • کمک به اقتصاد و کسب و کار کشور
  • کاهش هزینه های مختلف در زمینه ی مصرف انرژی
  • ارائه ی محصولاتی با کیفیت و با ماندگاری و طول عمر بسیار بالا
  • ایجاد تنوع در تولیدات عرضه شده به بازارهای داخلی و …

همچنان که محصولات بی شماری به علل مختلف از جمله موارد بالا به ایران وارد می گردد، کشورهایی نیز وجود دارند که بدلیل تنوع در طراحی و ساخت تولیدات ایرانی و کیفیت مطلوب به همراه هزینه های بسیار مناسب، مشغول به وارد کردن محصولات ایرانی به کشور خود می باشند.

محصولات وارداتی و صادراتی به کشور ایران و یا کشورهای دیگری همچون چین، تایلند، آلمان، سوئیس و … تماما محصولاتی با کیفیت و مطلوب بوده که در بهترین شرایط و توسط برترین برندهای تولید کننده ساخته و پرداخته شده اند.

این عمل واردات و صادرات به نوعی نشان دهنده ی موفقیت و توان بالای هر کشور، در زمینه ی تولیدات الکتریکی با استفاده از تکنولوژی روز دنیا می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.