نمایندگی پنل ال ای دی سقفی 60*60

نمایندگی پنل ال ای دی سقفی 60*60 با عرضه این محصول توانسته سود خوبی کسب کند. این محصول جایگزین چراغها می باشد و در طرح های متفاوتی تولید می شود.

نمایندگی پنل ال ای دی سقفی 60*60

مشخصات کامل پنل ال ای دی سقفی 60*60

مشخصات کامل پنل ال ای دی سقفی 60*60		منظور از مشخصات کامل پنل ال ای دی سقفی 60*60 همان ویژگی های ظاهری و مشخصات کامل محصول می باشد. با پیشرفت فناوری و تکنولوژی محصولاتی به نام پنل LED طراحی شده اند که بتوان به جای لامپها از آن برای روشنایی محیط استفاده کرد. این گونه محصولات با طراحی مدرنی که دارند از نظر شکل ظاهری هم زیبا می باشند و بهترین گزینه برای روشنایی داخل ساختمان می باشند.

از مزیت های پنل ال ای دی به گزینه های زیر می توان نام برد:

  • این پنل ها کیفیت نور فوق العاده ایی دارند.
  • در ساخت و طراحی آنها انعطاف پذیر بودن آنها رعایت شده تا بتوان هر نوع مدلی را روی آنها اجرا کرد.
  • از این محصولات می توان به مدت طولانی استفاده کرد.
  • این پنل ها طول عمر بالایی دارند و در رنگ بندی های متنوعی تولید می شوند.
  • در مدل های متنوعی تولید می شوند.
  • قابلیت نصب راحتی دارند.
  • نور شفافی و روشنی را از خود تولید می کنند.

 

تفاوت میزان روشنایی بین پنل LED بک لایت و اسلیم

تفاوت میزان روشنایی بین پنل LED بک لایت و اسلیمتفاوت میزان روشنایی بین پنل LED بک لایت و اسلیم شامل موارد زیر می شود:

  • یکی از ویژگی مهم پنل های ال ای دی میزان روشنایی و کیفیت نور آنها می باشند که این باعث شده این پنل ها محبوبیت مناسبی داشته باشند در حالی که پنل هایی که با فناوری اج لایت تولید شده اند نورهایی راه راه شبیه به گوره خر از خود ایجاد می کنند که این باعث شده نور تحریف شود به خاطر همین پنل هایی که با فناوری بک لایت ساخته شده اند در بین مردم محبوبیت زیادی دارند.
  • پنل هایی ال ای دی بک لایت در مقایسه با پنل های اسلیم کیفیت و نور پردازی فوق العاده ایی دارند.

این گونه محصولات برای ایجاد نور بهتری ساخته و طراحی شده اند. پنل ها به صورت یک قاب آلومینیوم هستند که وزن سبکی دارند و به راحتی می توان آنها را به سقف متصل کرد. قاب این پنل ها مهم ترین اجزای تشکل دهنده آنها می باشد که باعث می شود نور به هدر نرود. در طراحی و ساخت این پنل ها از موادی استفاده شده که باعث شده زمانی که ما آنها را به منبع تغذیه وصل می کنیم بتوانیم نور روشن و همگنی را دریافت کنیم. از مشخصات این پنل ها موارد زیر را می توان نام برد:

  • مواد و رنگ : از آلومینیوم در ساخت قاب این پنل ها استفاده شده است که در پشت آن ها قرار گرفته است. چیپ های این محصولات از آلومینیوم; آرسنید و گالیوم ساخته شده اند. در ساخت این محصولات از ناخالصیهایی استفاده شده است تا بتوان الکترودهای آزاد را ایجاد کرد. علاوه بر این; ناخالصیها باعث می شود تا چیپ ها قابلیت رنگ های متنوع را داشته باشند.
  • این محصولات نسبت به دیگر منابع روشنایی انرژی کمتری را مصرف می کنند.
  • این گونه محصولات نسبت به دیگر منابع روشنایی طول عمر بالایی حدود 17 سال دارند.
  • در تولید پنل های ال ای دی از موادی استفاده شده است که هیچ ضرری برای محیط زیست ندارند. علاوه بر این پنل های LED هیچ نوع آلودگی از خود ایجاد نمی کنند که به محیط زیست آسیب وارد کنند. 

مقایسه ضخامت پنل بک لایت و پنل اسلیم

مقایسه ضخامت پنل بک لایت و پنل اسلیممقایسه ضخامت پنل بک لایت و پنل اسلیم نشان می دهد که پنل های بک لایت ضخامتی حدود 5’3 سانتی متر دارند در حالی که پنل اسلیم ضخامتی حدود 5’1 سانتی متر دارند. روشنایی پنل LED فوق العاده می باشد. این گونه محصولات هیچ گونه مواد مضرری از خود تولید نمی کنند بنابرین برای سلامتی انسان خطری ندارند. اینها با نور روشنی که دارند چشمها را اذیت نمی کنند.تمام تولید کنندگان این محصول همزمان با پیشرفت تکنولوژی و فناوری سعی کره اند به مزیت های محصول تولیدی خود اضافه کنند تا مشتریان بتوانند بهترین بهره را از محصول ببرند.

این گونه محصولات نسبت به سایر لامپها طول عمر بالایی دارند و شما می توانید با تهیه آنها تا چند سال هزینه پرداخت لامپ روشنایی ندهید بنابرین پرداخت هزینه بیشتر برای خرید این محصولات می تواند سود آور باشد و از نظر اقتصادی به صرفه است.

مدل های متنوع این محصولات موجب شده شما بتوانید با توجه به بودجه و سلیقه خود آنها را خریداری کنید. این پنل ها می توانند به صورت یکنواخت نور را پخش کنند به صورتی که در تمام قسمت های محیط روشنایی وجود دارد و شما از دور می توانید اجسام را به صورت واضح مشاهده کنید. در ساخت این محصول تمام استانداردهای بین المللی رعایت شده است.

لیست نمایندگان پنل ال ای دی سقفی 60*60

لیست نمایندگان پنل ال ای دی سقفی 60*60لیست نمایندگان پنل ال ای دی سقفی 60*60 را می توان با جستجو در گوگل پیدا کرد. پنل های LED برای روشنایی عمومی استفاده می شوند و در انواع متنوعی تولید می شوند تا مشتریان مطابق با سلیقه خود بتوانند آن ها را انتخاب کنند. از انواع پنل ها به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • پنل های مستطیلی و مربعی که در ابعاد 30*3* 60*60 60*30 120*30 تولید می شوند.
  • پنل های دایره ایی: این پنل ها به دو صورت بزرگ و کوچک تولید می شوند. ابعاد بزرگ آن به صورت معلق نصب می شود و ابعاد کوچک آن به صورت تو کار و رو کار در مکان هایی مانند اتاق خواب; راهرو; بیمارستان ها; راه پله ها و…. نصب می شود.
  • پنل های Edge Light: این نمونه از محبوب ترین پنل ها محسوب می شود. در این محصولات منبع نور دور پنل قرار گرفته است به خاطر همین از کنار آن ها نور وارد می شود و از سطح پنل خارج می شود.
  • پنل های Back Light : در این منبع نور در پشت پنل قرار گرفته است و نور به صورت مستقیم از سطح پنل پخش می شود. این نمونه محصولات در عمق نصب می شوند.
  • پنل های سه حالته دو رنگ: این پنل ها را می توان با روشن و خاموش کردن کلید; رنگ آن ها را تغییر داد. از مزیت های این پنل ها به گزینه های زیر می توان اشاره کرد: 1_ این ها شفافیت بالایی دارند. 2_ دارای پوشش ضد خیرگی می باشند. 3_ منبع تغذیه آن ها ولتاژ بالای دارند. 4_ گرما را به راحتی می توانند از خود تخلیه کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.