نمایندگی خرید و فروش لوکس متر تستو | لیست قیمت آن

لوکس متر تستو را در بازار ها قادر هستیک از طریق نمایندگی های خرید تهیه کنیم. فروش از این طریق توسط شرکت تولید کننده ترتیب داده می شود تا کار را برای مشتریان بازار ها آسان کند.

از جمله ابزار های الکتریکی که امروزه در دسترس بازار ها قرار می گیرد لوکس متر است که در نمونه های متفاوت می توان آن ها را یافت کرد.

نمایندگی خرید و فروش لوکس متر تستو | لیست قیمت آن

انواع لوکس متر در بازار

انواع لوکس متر در بازار در میان انواع مختلف ابزار هایب الکتریکی برای اندازه گیری نور از ابزاری به نام لوکس متر استفاده می کنند و برخی افراد از آن به عنوان نورسنج یاد می کنند. لوکس در اصل واحد اندازه گیری نور است و به همین دلیل این نام را برای این ابزار ها گذاشته اند. لوکس متر را در بازار ها می توان در نمونه های مختلفی جست و جو کرد که هر کدام از آن ها دارای ویژگی هایی هستند. چند نمونه از این موارد به قرار زیر است:

  • لوکس متر تستو
  • لوکس متر دیجیتال
  • لوکس متر لوترون
  • لوکس متر کیمو

فروش لوکس متر تستو

فروش لوکس متر تستو لوکس متر تستو نمونه ای از لوکس متر های موجود در بازار است که در کارخانه تولیدی به صورت استاندارد برای فروش حاضر می شود. با توجه به ویژگی های عالی که لوکس متر های تستو دارند توانسته اند مشتریان زیادی را با خود همراه کنند و به همین منظور روش های فروش این ابزار ها در بازار متفاوت می باشد. در ادامه مطلب روش های فروش را ذکر می کنیم که به قرار زیر است:

  • فروش ازطریق نمایندگی لوکس متر های تستو
  • فروش از طریق سایت های اینترنتی لوکس متر های تستو
  • فروش مستقیم لوکس متر های تستو

نمایندگی خرید لوکس متر های تستو

روش سنتی که برای فروش لوکس متر های تستو به کار می رود نیازمند خدمات گسترده ای می باشد. زیرا معاملات بیشتر به صورت عمده انجام می شود تا تولید کننده بتواند نیاز بازار ها را بر طرف کند. از جمله این موارد نمایندگی های خرید هستند که مهم ترین نقش را در معاملات ایفا می کنند. لازم به ذکر است که نمایندگی های مورد نظر در شهر های مختلفی وجود دارد که در ادامه مطلب به آن ها اشاره می کنیم:

  • شهر اردبیل
  • شهر سنندج
  • شهر کرمان
  • شهر اراک
  • شهر گیلان

خرید لوکس متر های تستو

خرید لوکس متر تستو در بازار های ایرانی با تجه گسترده مشتریان مواجه استو این ابزار ها با توجه به تنوعی که دارند به دو روش اینترنتی و سنتی به فروش می رسند. در روش اینترنتی فروشگاه های آنلاین و وب سایت ها و در روش سنتی مراکز پخش و نمایندگی ها نقش تعیین کننده را دارند.

مشخصات لوکس متر دیجیتال مدل benetech gm1010

مشخصات لوکس متر دیجیتال مدل benetech gm1010لوکس متر دیجیتال مدل benetech gm1010  مشخصات متنوعی دارد. این مدل از دستگاه لوکس متر ارزان قیمت می باشد و کاربردش بسیار زیاد است. اندازه گیری با دستگاه لوکس متر می توان محیط از 0 تا 200000 لوکس و همچنین بازه 0 تا 185.806 اف سی با وضوح یک شماره صحیح و محیط مناسب برای استفاده و اندازه گیری 0 تا 40 درجه سانتی گراد و رطوبت 10 تا 90 درصد به دست آورد. 

از دیگر مشخصات لوکس متر دیجیتالی مدل 1010 بنتک، نور پس زمینه، اندازه گیری سریع، منبع تغذیه باتری 9 ولتی کتابی، اندازه گیری هم زمان و همچنین ثبت مقادیر ماکسیموم اشاره نمود. 

دستگاه لوکس متر دیجیتال با این مشخصات، کارایی بسیار بالایی می تواند داشته باشد. خرید این نوع دستگاه آسان می باشد. شما می توانید به فروشگاه هایی متفاوتی که در جای جای شهر وجود دارند سر بزنید و تازه ترین قیمت های آن را به دست آورید. از یاد نبرید که این دستگاه را به صورت دسته دوم هم می توانید بخرید و مورد استفاده قرار دهید. برای این کار به وب سایت های مختلفی که در این حوزه فعالیت می کنند سر بزنید و بهترین دستگاه لوکس متر را تهیه کنید.

قیمت لوکس متر دیجیتالی مدل LX-1108

قیمت لوکس متر دیجیتالی مدل LX-1108قیمت لوکس مترهای دیجیتالی بستگی به نوع آن دارد. این لوکس مترها هر کدام کارایی خاصی در جاهای متفاوت را دار می باشند و برای همین مشخصات آن ها روی قیمت شان تأثیر می گذارد. از سوی دیگر، این مهم است که کدام شرکت آن را تولید کرده است. برندهای مشهور، طبعاً دستگاه هایی با کیفیت بالا تولید می کنند و با قیمت خوبی هم به فروش می رسانند. 

لوکس متر لوترون دیجیتالی مدل LX-1108، یکی از دستگاه هایی است که مورد استفاده افراد زیادی در بخش الکترونیک قرار می گیرد. لوکس متر لوترون دیجیتالی مدل LX-1108 با قابلیت اندازه گیری تا 400 هزار لوک، انتخاب نوع روشنایی، اتصال به کامپیوتر و دارای سنسورهای مجهز می باشد. از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به انتخاب منبع نور، بخار جیوه، تنگستن و بخار سودیم اشاره کرد. قیمت دستگاهی با این مشخصات در اینترنت 2080000 تومان اعلام شده است. 

شما می توانید با جستجویی بیشتر، این مدل از دستگاه را با قیمت پایین تر هم به دست آورید و مورد استفاده قرار دهید. 

تولید کننده لوکس متر حرفه ای لوترون

تولید کننده لوکس متر حرفه ای لوترونلوکس متر حرفه ای لوترون در انواع مختلف از سوی شرکت های گوناگونی در جهان تولید می شود. این نوع از دستگاه را می توان در داخل ایران هم به راحتی پیدا کرد. شرکت های تولیدی دستگاه لوکس متر را به شیوه های متعددی در دسترس مشتریان خود قرار می دهند. در کشور، برخی از شرکت ها این دستگاه های پرکاربرد را وارد می نمایند و به فروش می رسانند. 

شرکت های تولیدی و وارد کننده، مدل های متفاوتی از لوکس مترها را به بازار عرضه می دارند و در دسترس مشتریان خود قرار می دهند. 

فروشندگان لوکس متر تستو با پراب مجزا مدل 545

فروشندگان لوکس متر تستو با پراب مجزا مدل 545عموماً کسانی که در کار خرید و فروش لوازم الکترونیکی هستند، لوکس متر تستو با پراب مجزا مدل 545 را هم به فروش می رسانند. این مدل از دستگاه لوکس متر، ویژگی های خاص خود را دارد و در جاهای زیادی به کار برده می شود. همچنین این دستگاه را فروشندگان در کنار دستگاهای دیگر مانند لوکس متر جیبی testo 540 عرضه و می فروشند. کاربرد لوکس متر تستو آسان می باشد. 

برای خرید هر کدام از این دستگاه ها نیاز است به نمایندگی های شرکت های تولید کننده یا وارد کننده سر بزنید یا به وب سایت های بی شماری که کارشان خرید و فروش دستگاه های لوکس متر می باشد مراجعه کنید. این وب سایت ها انواع مختلفی از این مدل دستگاه ها را در معرض فروش قرار داده اند. کافی است با چند کلیک دستگاه کاربردی و خوبی تهیه کنید و آن را مورد استفاده قرار دهید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.