نرخ روز میگر کیوریتسو در بازار تهران

میگر کیوریتسو از محصولات پرکاربرد و با کیفیت در صنعت می باشد که از آن در اندازه گیری مقاومت عایقی با ولتاژ بالا استفاده می شود و به راحتی می توان از آن استفاده کرد و برای اطلاع از نرخ روز میگر کیوریتسو در بازار تهران می توانید به سایت های معتبر مراجعه کنید.

از جمله ابزار های ضروری برای کار مهندسین برق که برای تست و اندازه گیری مقاومت عایقی استفاده می شود می توان به میگر اشاره کرد که چون کاربرد زیادی دارد برندهای متنوعی به تولید آن می پردازند. در ادامه قصد داریم به معرفی این محصول و کاربرد های آن و نکاتی برای استفاده از آن بپردازیم.

آشنایی با دستگاه میگر

اگر قصد داشته باشید به اندازه گیری مقاومت عایقی بپردازید استفاده از دستگاه میگر می باشد که در این حالت ولتاژ بالایی اعمال می شود بطور مثال 1000 ولتاژ.
این دستگاه می تواند همچون مولتی متر مقاومت را اندازه بگیرد ولی تفاوتی که با مولتی متر دارد در این است که میگر مقاومت های بسیار بالا را اندازه گیری می کند.
امروزه با توجه به بیشرفت تکنولوژی و علم و صنعت انواع دیجیتال این دستگاه ها تولید می شوند که برخی از مدل ها دارای حافظه داخلی هستند که براحتی می تواند اطلاعات را ذخیره کند.

میگر کیوریتسو

خرید دستگاه میگر و کاربرد های آن

علاوه بر کاربردی که قبلا برای این دستگاه ذکر شد و استفاده از آن سابقه بسیار طولانی دارد و در دهه 1920 محبوبیت زیادی پیدا کرد می توان به موارد زیر اشاره نمود

• اندازه گیری مجموع مقاومت عایقی در تابلو های برق، تجهیزات برقی، انواع ترانسفورماتور ها و کابل ها می باشد.
• تست و ارزیابی سریع یک محصول بعد تولید، نصب و یا نیازمند تعمیر.
• افزایش عمر مفید تجهیزات الکتریکی
• آزمایشات مفصل بندی و سر کابل ها

نام دیگر این وسیله تستر مقاومتی عایقی یا مگا اهم متر می باشد و امروزه مدل های بسیار پیشرفته و با امکانات بیشتری تولید می شود. منبع ولتاژی که این دستگاه نیاز دارد و بصورت متناوب است به دو صورت ایجاد می شود و همچنین تست هایی وجود دارد که می توان سلامت میگر را تشخیص داد. برای خرید این دستگاه ها راه های متنوعی وجود دارد که خرید از نمایندگی های فروش دستگاه میگر یا سایت های اینترنتی مناسب ترین و مطمعمن ترین راه می باشد.

میگر کیوریتسو

قیمت میگر کیوریتسو در بازار

از برندهای معروف و نام آشنا در زمینه تولید میگر کمپانی کیوریتسو را می توان نام برد که محصولات این کمپانی که در کشور ژاپن می باشد بسیار با کیفیت هستند و قیمت مناسبی نیز دارند.خصوصیات مثبتی که دستگاه میگر کیوریتسو دارد باعث محبوبیت این دستگاه در بین ایرانیان شده است. این محصول دارای دقت بسیار بالایی می باشد و می تواند به کامپیوتر متصل شود و DAR و PI را اندازه گیری کند و بصورت گسترده ای در فروشگاه های معتبر به فروش می رسد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با همکاران متخصص ما در این زمنیه تماس حاصل فرمایید.

میگر کیوریتسو

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.