مرکز خرید پنل ال ای دی هالوژن

برای اینکه محیط خانه و ساختمانی که در آن زندگی می کنیم زیبا شود، می توانیم از تزیینات ساختمانی مختلفی کمک بگیریم. یکی از این امکانات هالوژن ها هستند که معمولا  به فواصل نیم تا یک متری بر روی سقف قرار می گیرند و بر اثر روشن شده پنل ال ای دی هالوژن، رنگ های شاد و زیبایی در داخل محیط خانه ایجاد می شود.                        

مرکز خرید پنل ال ای دی هالوژن

پنل ال ای دی هالوژن چیست؟

پنل ال ای دی هالوژن چیست؟		چراغ های ال ای دی نسل جدید از روشنایی هستند که توانسته است ظاهر جدید و متفاوتی را برای خانه ها به وجود بیاورند.
قبلا برای روشنایی یک محیط از لامپ های فلورسنت استفاده می شد که امروزه هالوژن های که با ال ای دی کار می کنند جایگزین آن ها شده اند و در سقف خانه ها قرار می گیرند.
این پنل ها فقط برای واحد های مسکونی نیستند بلکه می توان از آن ها برای مجتمع های تجاری و اداری و همچنین فروشگاه ها بهره برد.
در طراحی این محصول انعطاف بالایی وجود دارد و طیف رنگی گسترده ای با استفاده از ال ای دی ها پوشش داده می شود که می توان بر حسب سلیقه آن را انتخاب کرد.

عمر مفید این پنل ها ارتقا داده شده و می توان برای دوره های طولانی مدت از آن بهره برد و تا سال های زیادی از آن استفاده کرد.
اگر شما از این پنل ها به طور پیوسته و چندین ساعت پشت سر هم استفاده کنید هیچ مشکلی به وجود نمی آید و بهترین کارایی خود را به نمایش خواهد گذاشت.
پنل ال ای دی هالوژن این امکان را دارد که با استفاده از نرم افزار های مختلف کنترل شود و سازگاری زیادی با انوع نرم افزار ها دارد.
تمام مواردی که بیان شد نقاط قوت این محصول خاص را نشان می دهد و قطعا تهیه و مصرف آن با تمام مزایایی که نام برده شد، همراه خواهدبود.

دسته بندی انواع پنل های ال ای دی هالوژن

دسته بندی انواع پنل های ال ای دی هالوژن	تعداد تراشه ها در پنل ال ای دی نسبت به لامپ های ال ای دی بیشتر شده است که این موضوع باعث شده نور ایجاد شده بیشتر و قوی تر از حالت قبلی باشد.
این پنل ها معمولا در داخل یک قاب از جنس آلومینیم قرار می گیرند که می تواند به راحتی از قطعات حفاظت نماید و از فشار های محیطی در امان نگه دارد.
قاب پنل ها تاثیر زیادی برای تنظیم نور دارد و اگر درست ایجاد شده باشد می تواند از هدر رفت نور جلوگیری به عمل آورد.
در داخل پنل ها اجزای مختلفی گنجانده شده است که به طور خلاصه در زیر به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

  • چیپ های ال ای دی
  • صفحه هدایت کننده نور
  • دیفیوزر

وظیفه دیفیوزر در در داخل پنل توزیع نور به صورت یکنواخت است و نور را به سطح هدایت کننده به صورت یکدست می تاباند.
برای اینکه انواع پنل ها بتوانند بیشترین ضریب امنیتی را دداشته باشند، به هیت سینگ تجهیز می شود که می تواند خیال هر کسی را راحت کند.
اگر تمامی این اجزا به خوبی و بدون مسئله کار کنند، نور دریافتی بدون لرزش خواهد بود و هیچ اثری از ماورا بنفش نیز در ان دیده نخواهد شد که این نشان دهنده مطلوبیت محصول است.
دسته بندی انواع هالوژن نشان می دهد که تعداد رنگ های نور گستردگی زیادی پیدا کرده و این امکان برای همه فراهم شده که رنگ مورد علاقه خود را تهیه کنند و از نور زیبای آن لذت ببرند. 

کاربرد پنل ال ای دی هالوژن

کاربرد پنل ال ای دی هالوژنچیب هایی که برای تولید پنل استفاده می شود معمولا از فلزاتی مانند آلومینیم،آرسنید و گالیوم است که به دلیل کیفیت بالایی که دارند برای این امر اختصاص پیدا کرده اند.
مقداری از ناخالصی نیز برای ایجاد الکترون های آزاد به این چیپ ها اضافه می شود که می تواند میزان رسانایی مواد نیمه هادی را افزایش دهد.
با استفاده از این ناخالصی ها می توان رنگ چیپ ها را نیز تعیین و مشخص کرد تا با سایر اجزا اشتباه گرفته نشود.
نقطه قوت این محصول این است که با وجود نور زیادی که تولید می نماید، مصرف برق بسیار کمی دارد و میزان انرژی که لازم دارد کمتر از حد تصور است.

طول عمر بهترین پنل ال ای دی می تواند به 17 سال برسد که عدد خارق العاده ای است و یک دستاورد بزرگ به حساب می آید.
معنی این جمله این است که اگر شما به طور متوسط در یک روز 8 ساعت پنل را روشن نگه دارید، قادر خواهید بود تا هفده سال بدون مشکل از آن استفاده کنید.
اگر از طرف داران محیط زیست هستید باید این را بدانید که که این روشنایی ها هیچ اشعه مضری را تولید نمی کنند  و موجودات زنده بر اثر تابش آن ها دچار صدمه نخواهند شد.
به علاوه باید این موضوع را نیز در نظر گرفت که در فرایند تولید این محصول هیچ ماده ی مضری ایجاد نمی شود و کاربرد پنل ال ای دی در زندگی انسان کاملا سبز و بی خطر است.

مراکز خرید بهترین پنل ال ای دی هالوژن

مراکز خرید بهترین پنل ال ای دی هالوژنتمامی موادی که برای ساخت این پنل ها ستفاده می شوند قابلیت بازیافت دارند و در صورت خرابی یا تمام شدن عمر آن ها، می توان محصولات جدیدی را ایجاد و استفاده کرد.
این ویژگی باعث می شود که برای تولید دوباره این محصول مواد اولیه به مقدار کافی در مراکز تولید وجود داشته باشد و کمبودی در این بخش دیده نمی شود.
با انجام فرایند بازیافت می توان منابع طبیعی را حفظ کرد و همچنین میزان آلودگی ها و زباله های این محصولات را به شدت کاهش داد.
در هنگام خرید پنل ال ای دی هالوژن باید دقت کرد که میزان شار نوری چقدر است به طوری که اگر نور زیادی می خواهید باید نمونه هایی با شار بالاتر را انتخاب نمایید.

عامل دیگری که برای خرید بهترین هالوژن باید بدانید این است که میزان مصرف آن چقدر است که با عاملی به نام توان مشخص می شود.
میزان روشنایی در هالوژن ها باید در حد استاندارد خود قرار بگیرد و نباید نور زیاد آن باعث شود که نتوان به خوبی اجسام مختلف را مشاهده کرد.
در واقع باید مقدار نور خیره کننده در کمترین حالت ممکن باشد تا از لحاظ بصری مسئله ای ایجاد نکند و چشم ها به راحتی و بدن مزاحمت کار کنند.
هالوژن ها معمولا به صورت دایره ای تولید می شوند اما بعضی از شکل های دیگری مثل مربعی و مستطیلی نیز ایجاد شده و در محیط های مختلفی به کار برده شده است. که در مراکز خرید بهترین پنل میتوان آن را تهیه کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.