مرکز خرید میگر هیوکی با شرایط ویژه

مرکز خرید میگر هیوکی یکی از راه های تهیه و خرید این محصول با شرایط ویژه در بازار می باشد.

در دنیای الکترونیک ما همواره با دستگاه ها و ابزار های مختلفی با عملکرد های منحصر به فرد سر و کار داریم.دستگاه میگر یکی از این ابزار است که برای اندازه گیری مقاومت در تجهیزات الکتریکی به کار می رود.در این مطلب ما به معرفی و بررسی عملکرد و ویژگی های این دستگاه می پردازیم.

معرفی دستگاه میگر

اگر تجربه ی کار در  آزمایشگاه فیزیک را داشته باشید و یا به تجهیزات همراه یک تکنسین برق توجه کرده باشید، حتما با دستگاه اهم متر آشنا شده اید.دستگاه اهم متر جهت اندازه گیری مقاومت در یک مدار الکتریکی به کار گرفته می شود. اما بحثی که در این جا مطرح است میزان این مقاومت است.

وقتی این مقاومت از یه حدی بیشتر شود، دیگر دستگاه های اهم متر پاسخگو نیستند و باید به جای آن ها از دستگاه میگر استفاده کرد.دستگاه میگر جهت اندازه گیری مقاومت های بالا تا 2 گیگا اهم مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید میگر هیوکی

ویژگی های دستگاه میگر

مهم ترین ویژگی این محصول توانایی آن در اندازه گیری مقاومت های بسیار بالا است.از آن جایی که اندازه گیری مقاومت های بالا به ولتاژ های زیادی هم احتیاج دارد، از این رو وجود منبع تأمین کننده ولتاژ در این دستگاه از دیگر ویژگی های آن محسوب می شود.

میگر هیوکی و ویژگی های آن

میگر هیوکی یکی از محصولات ساخته شده توسط کمپانی ژاپنی هیوکی است که با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارد توانسته است جای خود را در بازار جهانی به خوبی باز کند.

از جمله ویژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای 5 محدوده تست ولتاژ مختلف
  • دارای تست پیوستگی 200 میلی آمپر
  • اندازه گیری ولتاژ متناوب و مستقیم
  • مقاومت عایقی 400 مگا اهم
  • دقت بالا

خرید میگر هیوکی

خرید میگر هیوکی در ایران

همانطور که گفته شد میگر هیوکی یک میگر دیجیتال و متعلق به شرکتی ژاپنی است که به ایران وارد می شود.

راه های تهیه ی این محصول در ایران موارد زیر را شامل می شود:

  • نمایندگی های شرکت هیوکی در ایران
  • فروشگاه های لوازم الکتریکی
  • سایت های خرید اینترنتی

قیمت دستگاه میگر هیوکی

از آن جایی که این محصول وارداتی است، نوسانات ارز بر روی قیمت آن تأثیر گذار است.علاوه بر این موضوع قابلیت های مختلف دستگاه هم تعیین کننده ی قیمت خرید آن خواهد بود.اگر قصد آگاهی از قیمت خرید این محصول دارید بهتر است که از طریق کارشناسان فروشی که در نمایندگی فروش این محصول هستند استعلام بگیرید.

خرید میگر هیوکی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.