مرکز خرید اسپکتروم آنالایزر دیجیتال در بازار

اسپکتروم آنالایزر دیجیتال در بازار در فروشگاه های معتبر و سایت های اینترنتی قابل اعتماد می توان تهیه کرد تا این دستگاه را با کیفیت مناسب و قیمت ارزان به دست خریداران تحویل دهد.

اسپکتروم آنالایزر چیست؟

اسپکتروم آنالایزر دیجیتال

اسپکتروم آنالایزر یا طیف سنج وسیله ای برای آزمایش و بررسی ترکیب طیفی شکل موج سیگنال های الکترونیکی، صوتی یا نوری است که ممکن است برای اندازه گیری توان طیف نیز از آن استفاده شود.

اندازه گیری های رایجی که توسط اسپکتروم آنالایزر دیجیتال انجام می شوند عبارتند از : اندازه گیری فرکانس، توان مدولاسیون، اعوجاج و نویز سیگنال می باشد.

اسپکتروم آنالایزر انواع مختلفی دارند از جمله:

  • 1- اسپکتروم آنالایزر دیجیتال دستی :جهت حمل مناسب و راحتی به صورت دستی و پرتابل طراحی شده است و دارای باطری های لیتیومی بوده و نیاز به برق ندارد.
  • 2- اسپکتروم آنالایزر دیجیتال آموزشی: اساس کار این دستگاه بعلت نمایش شکل موج یا رزولیشن پایین می باشد.
  • 3- اسپکتروم آنالایزر دیجیتال رومیزی صنعتی دستگاه های قدرتمندی هستند که می توانند سطح توان سیگنال را در محدوده بالایی آنالیز و نمایش دهند.

کابرد اسپکتروم آنالایزر دیجیتال

کاربرد اسپکتروم آنالایزر را می توان در رشته های علوم مهندسی الکترونکیک و مخابرات به وضوح دید . از جمله کاربرد های ویژه این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاربرد صوت شناسی
  • کاربرد فرکانس رادویی

در صوت شناسی موج صوتی را طیف نگاست صدا تبدیل می کند.

در فرکانس رادویی طیف سنج در علوم مخابراتی کاربرد فراوانی دارد . بیشتر در پهنای باند اشغال شده شبکه وپیدا کردن منابع نویز از طیف سنج استفاده می شود.

بدست آوردن ظرفیت طیفی یک سیگنال به وسیله اسپکتروم آنالایزر دیجیتال و اندازه گیری تشعشعات الکترومغناطیسی از کاربرد نهایی این دستگاه می باشد.

دولت برای سرویس های مختلف رادویی مانند پخش رادیویی و تلویزیونی، سیستم های تلفن همراه و ارتباطات پلیسی و اورژانسی و کاربرد های ارتباطی دیگر فرکانس های مختلفی را اختصاص داده اند .

این ها برخی از کاربردهای این دستگاه نام برد که در بخش مخابرات استفاده های بیشتری از این دستگاه می شود.

مرکز خرید اسپکتروم آنالایزر دیجیتال

اسپکتروم آنالایزر دیجیتال

شرکت های گوناگونی اقدام به فروش این محصول که هم به صورت عمده و هم به صورت جزئی کرده است .

برای خرید دستگاه اسپکتروم آنالایزر دیجیتال می توان به مراکز های و فروش ها معتبر و سرشناس که سال های سال سابقه دارند خرید نمایید.

فروش دستگاه اسپکتروم آنالایزر در این شرکت به صورت اینترنتی می باشد که علاوه بر خرید محصول در بهترین کیفیت مناسب ترین قیمت را پرداخت کنید.

برای خرید هر کدام از انواع اسپکتروم آنالایزر می توان با کارشناسان و مشاورین متخصص تماس گرفته و محصول خود را سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.