مرکز تامین پنل ال ای دی گرد 18 وات

پنل ال ای دی گرد 18 وات نوعی پنل ال ای دی است که همانطور که از نام آن مشخص است شکلی گرد و دایره ای دارد ، به طور کلی پنل های الی ای دی معمولا به شکل مربع مستطیل یا گرد تولید می شوند . کاربرد پنل های ال ای دی در فراهم آوردن روشنایی کافی محیط پیرامون است . پنل ال ای دی گرد 18 وات را می توان در ساختمان های مسکونی و تجاری استفاده نمود . امروزه این پنل ها در طراحی ساختمان ها به جای لامپ های آویزی در کناف ها استفاده می شوند . در حقیقت پنل های ال ای دی نیز نوعی لامپ به حساب می آیند که به دلیل وجود تراشه های بیشتر در آن ها ، نور بیشتری تولید می کنند و طراحی مدرنی نیز دارند.این پنل ها در اندازه های مختلفی ساخته می شوند و قیمت آن ها با توجه به اندازه ، کیفیت و نوری که از خود ساطع می کنند متفاوت است . در هنگام خرید باید توجه شود که پنل ال ای دی اصل را انتخاب کنیم .

مرکز تامین پنل ال ای دی گرد 18 وات

میزان نور پنل ال ای دی چقدر است؟

میزان نور پنل ال ای دی چقدر است؟

نوری که از پنل های ال ای ساطع می گردد نتیجه ی اتصال صفحه ی هدایت گر موجود در این پنل ها با منبع انرژی است . صفحه ی هدایت گر ال ای دی ماده ای نوری است که در اثر اتصال به منبع انرژی ، نوری همگن تولید می کند . این همگن و یکنواخت بودن نور به دلیل وجود دیفیوزر موجود در این پنل ها می باشد . این نور بسته به اندازه ی پنل ها متفاوت است همچنین در این پنل ها امکان تنظیم رنگ و دمای رنگ نیز وجود دارد بنابراین چشم را از آسیب تابش های خیره کننده محافظت می کنند . عمر این پنل ها نیز در مقایسه با لامپ های فلورسنت بسیار طولانی تر است همچنین انرژی را نیز بسیار کمتر مصرف می کنند .

سازگاری پنل ال ای دی با اکثر نرم افزار ها

سازگاری پنل ال ای دی با اکثر نرم افزار ها

یکی از مزیت های پنل های ال ای دی این است که می توان نور آن ها را از راه دور توسط انواع نرم افزار های پویا کنترل نمود . برای این کار می توان از یک کنترل کننده ی راه دور مانند پی دبلیو ام یا دی ام ایکس ۵۱۲ استفاده نمود . طول عمر این پنل ها به طور متوسط به ۶۰۰۰ ساعت می رسد به این معنی که از این پنل ها ۸ ساعت در روز روشن باشند نزدیک به ۱۷ سال عمر می کنند !. در این پنل ها یک درایور نیز قرار گرفته است که در بیرون از قاب قرار دارد و ۲۲۰ ولت برق آ سی شهری را به برق دی سی ۱۲ ولت تبدیل می کنند. یک ویژگی مهم که در انتخاب این محصولات باید مورد توجه قرار بگیرد شار نور و توان در آن هاست .

فروش عمده پنل ال ای دی گرد 18 وات

فروش عمده پنل ال ای دی گرد 18 وات

در شرایط کنونی تولید و فروش پنل ال ای دی گرد ۱۸ وات به طور کلی تولید و فروش پنل ال ای دی درجه یک در کشور به آسانی صورت می پذیرد . یکی از مزایای این پنل ها امکان سفارشی سازی آن هاست . به این معنی که خریدار می تواند مناسب ترین نوع این پنل ها را برای محیط و فضای مورد نظر خود سفارش دهد . پنل های ال ای دی همچنین دوستدار محیط زیست نیز هستند زیرا علاوه بر این که تمام قطعات آن ها قابلیت بازیافت شدن را داراست ، می توان گفت که هیچگونه آلودگی نیز تولید نمی کنند. نحوه ی نصب پنل های ال ای دی می تواند به صورت روکار ، توکار یا حتی آویزان باشد .نصب توکار این محصولات زمانی صورت می پذیرد که از قبل مکانی برای نصب آن ها تعبیه شده باشد و در سقف های معمولی امکان نصب توکار این محصولات میسر نیست . مدل روکار این محصول مناسب سقف هایی است که از قبل هیچ قسمتی در آن ها برای نصب پنل های ال ای دی در نظر گرفته نشده است .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.