قیمت پنل ال ای دی 60*60 روکار

پنل ال ای دی 60*60 روکار با توجه به اینکه از نظر ظاهری چه شکلی باشد و همچنین میزان واردات آن چقدر باشد از قیمت متفاوتی برخوردار است علاوه بر آن اگر از مکانی خرید کنید که به صورت مستقیم و بدون واسطه محصولات خود را عرضه می کند باعث کاهش قیمت می شود با وجود این به علت نوسانات بازار نمی توانیم قیمت دقیق را درج کنیم شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما که همیشه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند در ارتباط باشید.

قیمت پنل ال ای دی 60*60 روکار

ابعاد و درجه رنگ پانل های LED

ابعاد و درجه رنگ پانل های LED

  • ابعاد پنل LED دارای تنوع و گستردگی بسیار زیادی می باشد علاوه بر این از نظر ظاهری نیز به شکلهای مختلفی تولید می شود از جمله مدل های مستطیلی دایره ای شکل مربعی توکار روکار آویزان و غیره.
  • از هر کدام دلهایی که در بالا ذکر شد باید در مکانهای مناسب استفاده شود تا میزان نور کافی را برای محیط به وجود آورد.
  • برای مثال از پنل های مستطیلی شکل برای راهرو هایی که طولانی هستند از جلو بیمارستان ها و خط تولید کارخانه ها و حتی مدارس مناسب می باشد و باید هنگام نصب فاصله بین آنها رعایت شود.
  • برای مکانهای عمومی که زمان تعویض طولانی خواهد بود و کار سخت است استفاده از این پنل ها بسیار مناسب است زیرا تا چندین سال نیاز به تعویض یا تعمیر پیدا نخواهد کرد.
  • از مدل‌های آویزان که بیشتر جنبه تزئینی دارد برای ورودی آشپزخانه یا راهروها و راه پله ها باید استفاده شود.

پنل ال ای دی روکار چه ویژگی هایی دارد؟

پنل ال ای دی روکار چه ویژگی هایی دارد؟

  • پنل ال ای دی 50 وات دارای کاربرد ها و ویژگی های مختلفی می باشد که در اینجا به چند مورد اشاره می کنیم و از شما می خواهیم که تا پایان این مطلب ما را همراهی نمایید.
  • دارای مقاومت و طول عمر بسیار زیاد می باشد که در برابر رطوبت و علاوه بر آن در برابر ضربه مقاوم است.
  • با وجود این که در برابر رطوبت مقاوم است بهتر است در مکان هایی که رطوبت زیادی دارند از جمله سرویس های بهداشتی به صورت تو کار از آن استفاده شود.
  • علت اینکه جنس مقاوم می دارد استفاده از آلومینیوم گالیوم در تولید آن می باشد که مقاومت آن را افزایش می دهد.
  • پخش نور توسط این پنل ها به صورت کاملا عملی یکدست انجام می شود و اصل چشم را اذیت نمی کند و علت آن این است که دارای یک صفحه پخش کننده نور می باشد.
  • با گذشت زمان نور ایجاد شده از آن تیر نخواهد شد و تا سالیان سال نور آن یکسان خواهد بود‌‌.
  • طریقه نصب آن نیز آسان است اما بهتر است توسط یک فرد ماهر انجام شود تا مراحل نصب دقت انجام شود از جمله باید ابتدا مکانی که قرار است پنل نصب و علامت گذاری کنید و برنامه قسمت را قطع کرده و سپس با جعبه تقسیم برق را به سمت پنل بکشید و بعد از آنکه نصب شد چک کنید.

پخش مستقیم پنل ال ای دی 50 وات

پخش مستقیم پنل ال ای دی 50 وات فروش پنل روکار به صورت مستقیم و بدون واسطه از طریق فروشگاه‌های اینترنتی انجام می‌شود که باعث کاهش قیمت آن شده است امکان خرید برای همه افراد وجود خواهد داشت علاوه بر آن برای خریداران محترم تخفیفاتی در نظر گرفته شده است پس فرصت را از دست ندهید و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید ارسال مطمئن محصول به تمامی نقاط ایران در مدت زمان کوتاه انجام می‌شود.

فروشگاههای سراسر کشور نیز اقدام به فروش می کند و تمامی تنوع در طرح و رنگ در بازار موجود می باشد تا جمعه توانید طبق سلیقه خود انتخاب کنید. علاوه بر آنکه یک مصوبه داخلی به حساب می‌آید به عنوان یک محصول صادراتی به خارج از کشور صادر می گردد و به علت داشتن کیفیت لازم نتوانسته جایگاه خود را در بازار حفظ کند و درآمدهای بالایی برسد.

شما می‌توانید از همکاران ما مشاوره رایگان دریافت کنید ارائه به پاسخگویی توسط آنها به صورت همه و ۲۴ ساعته انجام می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.