قیمت پنل ال ای دی 48 وات شیله در تهران

امروزه چراغ های سقفی در مطب ها، شرکت ها، منازل، ادارات، دفاتر کار و منازل و تالار ها بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.

این نوع چراغ ها علاوه بر آن که بسیار انرژی کمی مصرف میکنند زیبایی بسیاری به فضای داخلی محیط می بخشند.

پنل های ال ای دی در رنگ های مختلف سفید و مهتابی و زرد تولید میگردند که مشتریان می توانند با توجه به فضای داخلی و دکوراسیونی که مد نظر دارند یکی از این مدل ها را انتخاب کنند.

این پنل ها مزایای زیادی دارند که از آن ها میتوان مصرف کم انرژی، عمر بالا، نورپردازی مناسب، خیره نبودن نور و… را نام برد.

در این مطلب قصد داریم انواع  پنل ال ای دی از جمله پنل ال ای دی 48 وات را بررسی کنیم.

قیمت پنل ال ای دی 48 وات شیله در تهران

مدل های پنل ال ای دی 48 وات شیله

مدل های پنل ال ای دی 48 وات شیله		انواع مختلف پنل های ال ای دی شیله در مدل های COB وSMD تولید میشوند که این دسته بندی بر اساس لامپ های به کار رفته در آن است.

مدل SMD دو نوع روکار و توکار تولید میشود.

مدل های روکار و تو کار تفاوت آنچنانی با یکدیگر ندارند و تفاوت این ها فقط در نحوه نصب آن ها است.

برای نصب چراغ های روکار به آسانی میتوان آن ها را نصب کرد و نیازی به خراب کردن و خالی کردن و ایجاد حفره در قسمت هایی از دیوار و سقف نیست.

در مدل توکار برای نصب آن ها باید حتما قسمتی از دیوار را خالی کرده و پنل را نصب کنیم. 

چراغ های توکار در مدل های مربع و گرد تولید می شوند و در محیط های تجاری، اداری و… استفاده می شود در این مدل ها همان طور که از اسمشان پیداست منبع نور کاملا در سقف قرار می گیرد.

پنل های روکار مدل های مختلفی دارند به عنوان این مدل های شکل های هندسی مختلف از قبیل مربع و دایره و مستطیل دارند.

همچنین این مدل ها در سایز های کوچک تا بزرگ ارائه می شوند.

این محصولات در توان های مختلفی از کم تا زیاد نیز تولید می شوند.

معرفی انواع پنل ال ای دی های برند شیله

معرفی انواع پنل ال ای دی های برند شیله	پنل ال ای دی روکار مربع 12 واتی دارای توان مصرف انژی معادل 12 وات می باشد.

ولتاژی که این پنل ها مصرف میکنند بین 220 تا230 ولت ac می باشد و توسط برق شهر کار می کنند. فرکانس آن ها نیز 50 هرتز می باشد.

این پنل ها توانایی تولید روشنایی بسیار مناسب و مطلوبی برای محیط دارند.

شاخص رنگ نمایی یا CRI در مورد این پنل ها معیاری است که این منبع چگونه و با چه تفکیکی از خود نور ساطع می کند.علاوه بر آن به ما می گوید که نور بازتاب شده چه میزان از رنگ واقعی جسم را به ما می دهد. هر چه این عدد بالاتر باشد به این معنا است که این منبع تفکیک نوری بهتری دارد.

این پنل در مدل های مختلف مربع، مستطیل، دایره، بیضی و… و در توان ها و ویژگی های مختلف تولید میشود.

راه های موثر در انتخاب پنل‌ های LED

راه های موثر در انتخاب پنل‌ های LEDبرای انتخاب پنل‌ باید ویژگی های مختلفی را در نظر گرفت.

یکی از این ویژگی ها میزان شار نوری و توان پنل است.شار نوری عبارت است از میزان کل نور ساطع شده از منبع نور.

که این مقدار مورد نیاز برای محیط های مختلف متفاوت است به عنوان مثال میزان آن برای محیط هایی همچون اتاق خواب با اتاق مطالعه تفاوت دارد.

شاخصه دیگر توان است که میزان انژری مصرفی را نشان می دهد که طبیعتا هر چه توان کم تر باشد در انرژی بیشتر صرفه جویی می گردد.

نکته دیگر قابل توجه UGR است که به معنی راحتی بصری منبع نوری است.

هنگامی که روشنایی بیش از حد و نا مناسب باشد نور حالت خیره کنندگی به خود گرفته و چشم را اذیت میکند پس باید منبع نوری را متناسب با محل مورد استفاده انتخاب کرد.

UGR عبارت است از میزان روشنایی منبع نوری تقسیم بر روشنایی پس زمینه اتاق.

قیمت روز پنل ال ای دی شیله

قیمت روز پنل ال ای دی شیلهاگر شما هم از نورپردازی قبل منزل خود خسته شده اید و یا تصمیم دارید لامپ های قبلی را عوض کنید تا در مصرف انرژی صرفه جویی کنید احتمالا به دنبال قیمت روز پنل ال ای دی متناسب با منزل و یا محل کار خود هستید.

برای اطلاع از قیمت روز انواع پنل ال ای دی در توان های مختلف میتوانید سری به نمایندگی های ارائه کننده این محصول بزنید برای این کار میتوانید آدرس و یا شماره تلفن آن ها را از وبسایت این برند ها به دست آورید.

اما راه آسان تر و سریع تری نیز برای اطلاع از قیمت روز انواع پنل ال ای دی وجود دارد و آن این است که به فروشگاه های اینترنتی ارائه کننده این محصول سری بزنید و در آن جا قیمت روز انواع و اقسام مختلف این کالا را مشاهده نمایید. توجه داشته باشید وبسایتی که برای اطلاع از قیمت ها انتخاب می کنید حتما به روز رسانی شده باشد و آخرین قیمت روز این محصولات را در اختیار شما قرار دهد زیرا با توجه به نوساناتی که در بازار وجود دارد همچون نوسانات ارز و… ممکن است قیمت این محصول در روز های متفاوت متغیر باشد.

همچنین شما میتوانید محصولات مورد نیاز خود را از قبیل انواع پنل ال ای دی و… را در فروشگاه های اینترنتی تهیه کنید.

در خرید اینترنتی دیگر نیاز نیست که از منزل خود خارج شوید و درگیر مشکلاتی چون آلودگی هوا، ترافیک، شلوغی خیابان ها و مشکلات مربوط به رفت و آمد و… نباشید و به آسانی در هر کجا که باشید و تنها با چند کلیلک میتوانید محصولات مد نظر خود را سفارش دهید و آن ها را در هر کجا که خواستید مثل منزل و یا محل کار خود تحویل بگیرید.

از مزیت های دیگر خرید آنلاین این است که شما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز که خواستید به این فروشگاه ها مراجعه کرده و محصولات را ببینید.

همچنین میتوانید ویژگی های محصولات مختلف را با یکدیگر بررسی کرده و آن ها را مقایسه کنید به عنوان مثال میتوانید محصولات را از لحاظ قیمت و کیفیت مقایسه کرده و در نهایت فروشگاهی را انتخاب کنید که از بقیه بسیار منصف تر و علاوه بر آن در ارائه محصولات با کیفیت تر پیشرو باشد.

مزیت دیگر خرید اینترنتی این است که شما میتوانید قبل از خرید نظرات کاربران را بخوانید و از تجربیات گذشته آنان آگاه شوید و با اطلاعات کافی در زمینه محصولی که میخواهید خریداری کنید و نیز فروشگاهی که میخواهید از آن خرید کنید خرید خود را با خیالی آسوده انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.