قیمت مولتی متر یاکسون در بازار

مولتی متر یاکسون که برای اندازه گیری کمیت های متنوعی چون جریان، ولتاژ و مقاومت استفاده می شود دارای کیفیت قابل قبولی است و می توان در کارهای نیمه حرفه ای از آن استفاده نمود که قیمت مولتی متر یاکسون در بازار مناسب است و می توانید از آن آگاهی داشته باشید.

یکی از اصلی ترین و مهم ترین ابزار های کار برق کاران و تعمیرکاران لوازم الکترونیکی و الکتریکی مولتی متر می باشد که همانطور که از نامش پیداست دستگاهی چند منظوره و حرفه ای است. می توانید به کمک این دستگاه قطعات الکترونیکی و الکتریکی را تست کنید و سالم و معیوب بودن آن را متوجه شوید و بتوانید در کار خود بهترین باشید.

آشنایی با کاربرد مولتی متر و انواع آن

امروزه به طور گسترده ای استفاده از مولتی متر ها رایج شده و می توان از آنها در آزمایشگاه برق، تعمیرگاه ها و کارگاه ها استفاده نمود و کار خود را ساده تر کرد. چون این دستگاه امکان اندازه گیری چندین کمیت مختلف را می دهد دیگر نیازی نیست که آن دستگاه ها را به طور جداگانه ای خرید کرد و فقط کافی است همین مولتی متر را خرید.

تنوع این محصولات و امکانات آن ها روز به روز در حال پیشرفت است و تاکنون مدل های زیر تولید شده است

• مولتی متر آنالوگ یا عقربه ای که دیگر از آن ها استفاده نمی شود.
• مولتی متر دیجیتال که ارقام را بر صفحه نمایش نشان می دهد.
• مولتی متر رومیزی
• مولتی متر انبری که دارای چنگک است

دو مدل آخر از انواع دیجیتال می باشند که دارای اندازه های کوچک و سبک هستند و حمل و نقل آن ها به سادگی صورت می گیرد. از انواع رومیزی که دیجیتال هستند در آزمایشگاه های برقی به طور گسترده ای استفاده می شود.

مولتی متر یاکسون

نمایندگی های فروش مولتی متر یاکسون

کمپانی یاکسون دستگاه های متنوعی را تولید می کند که برای کارهای نیمه حرفه ای می توان از مولتی متر های آن استفاده نمود که دارای کیفیت نسبتا خوبی است.
این کمپانی مولتی متر هایی را تولید می کند که با داشتن اندازه های کوچک و وزنی سبک قابلیت حمل و نقل آسان را دارند و به سادگی می توان از آنها استفاده کرد.

مولتی متر یاکسون

نکاتی برای استفاده از مولتی متر

پس از خرید این دستگاه نکته ی مهم در استفاده و بکار گیری آن است که اگر از آن اشتباه استفاده شود خراب شده و آسیب می رساند. برای استفاده از مولتی متر به نکات زیر توجه داشته باشید تا بتوانید عمر مفید دستگاه را افزایش دهید

• برای اندازه گیری جریان، دستگاه را بصورت سری در مدار ببندید
• برای اندازه گیری اختلاف پتانسیل آن را بطور موازی نصب کنید.
• بهتر است برای بررسی مقاومت جریان برق را قطع کنید تا باعث آسیب رساندن به دستگاه نشوید.
• هرگز پیچ صفر دستگاه را دستکاری نکنید.
• برای دقیق شدن اندازه گیری باید از بزرگترین رنج تا کوچترین آن شروع به اندازه گیری کنید.
• کلید سلکتور را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید و این کار باعث آسیب رساندن نمی شود.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت مولتی متر و دیگر مشخصات آن می توانید با همکاران ما در این زمینه صحبت کنید و راهنمایی برای خریدی بهتر بگیرید.

مولتی متر یاکسون

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.