قیمت فروش پنل ال ای دی سقفی

پنل ال ای دی سقفی یکی از وسایل روشن کننده محیط است که به دلیل نوساناتی که امروزه در بازار وجود دارد، هر روز با قیمت متفاوتی در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد و به دلیل زیبایی و نصب آسانی که دارند بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و طرفداران زیادی پیدا کرده اند.

این پنل ها در سقف هایی با جنس های مختلف نصب می‌شوند و به نسبت لامپ های دیگر نور زیادی داشته و استفاده از یک پنل می تواند نور مورد نیاز محیط های با متراژ کم را تامین کند و نور سفید رنگی دارند.

قیمت فروش پنل ال ای دی سقفی

طول عمری طولانی پنل ال ای دی

طول عمری طولانی پنل ال ای دی طول عمر پنل های ال ای دی نسبت به چراغ های رشته ای و کم مصرف بیشتر است و این به دلیل نحوه تولید نور است که این لامپ ها دارای رشته های تنگستنی نیستند و درون آنها گاز جیوه ای وجود ندارد که داغ شود و عمر پنل را کم کنند.

در داخل لامپ های رشته ای نور، با داغ شدن رشته تنگستن ایجاد می شد که این رشته به مرور زمان و در مدت کوتاهی می سوخت و از بین می رفت و در لامپهای کم مصرف نیز داغ شدن جیوه باعث عمر کوتاه لامپ ها بود اما این پنل ها هیچ کدام از این خصوصیت ها را ندارند و طول عمری به مدت ۱۰ سال داشته و شما را در این مدت از خرید و تعویض لامپ بی‌نیاز هستید و میتوانید به راحتی از این پنل ها در زمان بالا استفاده کنید.

پنل های ال ای دی توسط مولدهای نوری که درونشان وجود دارد نور را تولید کرده و محیط را روشن می کنند و درون شان چیزی وجود ندارد که به مرور زمان خراب شود و لامپ بسوزد البته ناگفته نماند این طول عمر برای پنل ال ای دی اصل صحت دارد.

مشخصات فنی پنل ال ای دی اصل

مشخصات فنی پنل ال ای دی اصل پنل‌ها هم با نور سفید و هم نور رنگی طراحی می شوند و پنل ال ای دی رنگی برای جشن ها و تزئینات مورد استفاده قرار می گیرد و بقیه به عنوان روشن کننده در منزل، محیط کار، بیمارستان ها و … به شکل های گرد، بیضی، مربع و مستطیل شکل وجود دارند.

این پنل ها برای روشنایی محیط، تکنولوژی خاصی دارند و جایگزین مناسبی برای چراغ های فلورسنت هستند. طراحی منعطف، نور باکیفیت و کار آمد، و عمر بالایی که دارند از نقاط قوت این پنل ها محسوب می شود و بدلیل تراشه های بیشتری که در ساختشان استفاده شده نور بیشتری ساطع می کنند و نور یکنواختشان آسیبی به چشم وارد نمی کند.

قیمت این پنل ها با توجه به سایز و کیفیتی که دارند مشخص می شود و این پنل ها دارای یک قاب الومینیومی سبک وزن هستند که از سه لایه تشکیل شده و برای جلوکیری از هدر رفتن نور تعبیه شده است. در داخل این پنل ها لایه هایی شامل چیپ ال ای دی، صفحه هدایت کننده نور و دیفیوز وجود دارد. دیفیوز باعث توزیع نور به صورت یکنواخت در همه ی زوایا در محیط است. هیت سینگ هایی که داخل آنها وجود دارد ایمنی این پنل ها را تامین می کند و تولید نور در این پنل ها بدون هیچ گونه لرزش و ارتعاشی انجام می گیرد.در پشت پنل قاب های الومینیومی وجود دارند که بهترین جنس برای این کارایی به شمار می رود.

بازار صادرات پنل ال ای دی سقفی

بازار صادرات پنل ال ای دی سقفی بازار پنل های ال ای دی رونق گرفته و علاوه بر استفاده داخلی در کشور، صادرات پنل ال ای دی یک راه درآمد برای تولیدکنندگان این لامپ ها است و در کشورهای دیگر مورد توجه قرار گرفته‌اند.

برای خرید پنل های سقفی نیازی به رفتن به بازار و هدر دادن وقت تان نیست و می توانید به صورت خرید غیر حضوری یک تجربه‌ای متفاوت را کسب کنید و پنل ها را با کیفیتی بالا و قیمتی مقرون به صرفه در محل مورد نظرتان تحویل بگیرید.

شرکت تجاری ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن سفارشتان را به دستتان می رساند و با حذف واسطه ها باعث می شود تا سفارشتان با قیمت کمتری به دستتان برسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.