قیمت فروش پنل ال ای دی توکار

پنل ال ای دی توکار یک وسیله برقی روشن کننده برای محیط های مختلف از جمله منزل و محیط‌های کار است که درون سقف های کاذب نصب می شوند من نسبت به سایز و کیفیت ای که دارند قیمت گذاری می شوند این پنل ها بازار فروش بسیار خوبی دارند و قیمت فروش آن ها نسبت به کیفیتی که دارند بسیار مناسب است و دارای طول عمر حدود ۱۰ سال هستند. به دلیل ضد آب بودن این پنل ها آنها را در محیط هایی مانند سرویس بهداشتی و حمام بیشتر مورد استفاده قرار می‌دهند.

قیمت فروش پنل ال ای دی توکار

مدل های مختلف پنل ال ای دی

مدل های مختلف پنل ال ای دی پنل های ال ای دی در مدل های مختلف توکار و روکار در شرکت‌های متنوعی تولید می شوند که هر کدام دارای قابلیت ها و کیفیت های متنوعی هستند و در اشکال هندسی مختلفی تولید می شود. از این پنل ها در روشن کردن راه‌رو های مکانهای شلوغ مانند بیمارستان ها در فاصله های منظمی استفاده می کنند و به دلیل پردازش نور بسیار بالایی که دارند محیط را به طور کامل روشن کرده و برای چشم افراد آسیبی را ایجاد نمی کنند. این کانالها نور را با زاویه پخش می کنند تا در تمامی محیط به صورت یکنواخت قرار گیرد و هیچ تفاوتی در مقدار نور در مکان های مختلف محیط به وجود نیاید.

پنل های توکار به صورت هم سطخ بر روی سقف قرار می گیرند و دارای دو قلاب در دو طرف خود هستند که درون دیوار قرار می گیرند و پنل درون دیوار متصل می شود و مقداری از ضخامت پنل داخل سقف قرار می گیرد. پنل های روکار نیز کمی از سقف فاصله دارند و توسط پیچ هایی که در دور آن ها قرار دارند درون دیوار نصب می شوند که نصابان ابتدا جای پیچ ها را با دریل سوراخ می کنند و سپس پیچها را در جای خود قرار می‌دهند. یک نمونه پنل رو کار که با نام پنل استوانه ای شناخته می‌شود در ارتفاع های مختلفی تولید شده و برای کار شدن در بالای میز مطالعه و متمرکز شدن نور بر آن محیط بسیار مناسب و مفید است.

کاربرد های پنل ال ای دی در صنعت روشنایی

کاربرد های پنل ال ای دی در صنعت روشنایی در قدیم فقط از لامپ‌های پر مصرف برای روشن شدن محیط استفاده می‌کردند که دارای نور زرد رنگی بودند و هم مصرف برق زیادی داشتند و هم گرمای زیادی در محیط ایجاد می کردند و طول عمر کمی داشتند. اما رفته رفته با پیشرفت علم تولید لامپ های کم مصرف رونق گرفت و امروزه پنل ال ای دی ایرانی جای اکثر روشن کننده ها را گرفته و بدلیل مصرف بهینه برق و طول عمر بالا از بازار فروش بسیار خوبی بهره مند شده است.

مدل پنل ال ای دی به صورتی طراحی شده که لامپ های کوچکی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و این مجموعه لامپ حتی در کوچکترین سایز خود نیز نور بسیار زیادی دارد و در صنعت روشنایی به عنوان با کیفیت ترین لامپ ها شناخته می شوند و دارای قاب هایی هستند که از نفوذ عوامل خارجی به داخل آن ها جلوگیری کرده و دارای تراشه هایی هستند که نور را به بهترین و بیشترین حالت خود پخش می کنند و امروزه در هر محیطی که پا بگذارید از این لوازم روشنایی مشاهده خواهید کرد و کاربرد های بسیاری در زیبایی و روشنایی محیط به بهترین نحو دارند.

تامین کننده پنل ال ای دی توکار

تامین کننده پنل ال ای دی توکار برای تامین پنل ال ای دی می توانید به فروشگاه های لوازم برقی در سراسر کشور مراجعه کنید که هم وقت و هم هزینه خود را در هنگام انتخاب کردن پنل مورد نیاز خود هدر داده اید و هزینه زیادی را صرف رفت و آمد کرده اید، بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که از طریق خرید غیر حضوری و کارشناسان شرکت ما به انتخاب کالای مورد نظرتان بپردازید و آن را با بهترین قیمت و کیفیت و ضمانت محصول در محل مورد نظر تان تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.