قیمت روز انواع اسیلوسکوپ در بازار ایران

انواع اسیلوسکوپ در نوع اصلی اسیلوسکوپ دیجیتال و اسیلوسکوپ آنالوگ دسته بندی می شوند. هر کدام از این دو نوع دستگاه، خود دارای مدل های مختلفی می باشند که هر کدام ویژگی های متفاوت و منحصر به فردی دارند. قیمت روز انواع اسیلوسکوپ در بازار ایران، با توجه به قیمت روز بازار جهانی و به نوع برند و نوع مدل هر اسیلوسکوپ تعیین می شود. از جمله بهترین برند اسیلوسکوپ در بازار، اسیلوسکوپ جی پی اس و اسیلوسکوپ تکترونیکس می باشند که میزان بیشترین فروش را در میان انواع اسیلوسکوپ در جهان را به خود اختصاص داده اند.قیمت روز انواع اسیلوسکوپ در بازار ایران

قیمت اسیلوسکوپ های دیجیتال در شرکت های عرضه کننده

قیمت اسیلوسکوپ های دیجیتال در شرکت های عرضه کنندهقیمت اسیلوسکوپ دیجیتال در شرکت های عرضه کننده به عوامل مختلفی بستگی دارد.

قیمت اسیلوسکوپ های دیجیتال که از مدرن ترین نوع اسیلوسکوپ های تولید شده در جهان هستند از قیمت اسیلوسکوپ آنالوگ به مراتب بیشتر می باشد و علت این امر نیز ویژگی هایی ست که در انواع اسیلوسکوپ های دیجیتال موجودند و اسیلوسکوپ های آنالوگ فاقد آن ویژگی ها می باشند. اما به طور کلی قیمت اسیلوسکوپ در شرکت های عرضه کننده ارزان تر می باشند و علت گرانی آن ها در بازار، افزوده شدن هزینه های حمل و نقل و از این قبیل هزینه ها می باشد.

قیمت اسیلوسکوپ های آنالوگ وارداتی

قیمت اسیلوسکوپ های آنالوگ وارداتی

سالانه بیش از هزاران دستگاه از انواع اسیلوسکوپ در ایران و کشور های دیگر جهان تولید می شوند. با وجود اینکه دستگاه های اسیلوسکوپ دیجیتال در طرح ها و مدل های مختلف با امکانات ویژه ای وارد بازار شدند اما هنوز نتوانسته اند جای دستگاه های آنالوگ را بگیریند چرا که دستگاه های آنالوگ نیز به نوبه خود بسیار کاربردی و با کیفیت می باشند. در کشور ما نیز علاوه بر تولیدات داخل، انواع اسیلوسکوپ های آنالوگ تولید خارج نیز به فروش می رسد و با توجه به کیفیت بالای تولیدات خارج و همچنین اضافه شدن هزینه های حمل و نقل و گمرگ جهت وارد کردن آن ها به کشور، قیمت اسیلوسکوپ های آنالوگ وارداتی بیشتر از قیمت اسیلوسکوپ تولید داخل می باشند.

لیست قیمت انواع اسیلوسکوپ های قلمی و تبلتی

لیست قیمت انواع اسیلوسکوپ های قلمی و تبلتی انواع اسیلوسکوپ دیجیتال شامل دو نوع پر طرفدار و پر فروش می باشند. که آن ها را  اسیلوسکوپ تبلتی یا تبلت اسکوپ و اسیلوسکوپ قلمی می نامند. ویژگی های منحصر به فرد این دو نوع اسیلوسکوپ، تحولی عظیم را در صنعت برق و الکترونیک ایجاد کرده اند. تمامی ویژگی های دستگاه های اسیلوسکوپ معمولی در این دو نوع اسیلوسکوپ نیز وجود دارد اما  صفحه نمایش لمسی، ۲ و ۴ کاناله بودن آن ها، قابلیت انجام محاسبات ضرب و تقسیم و جمع و تفریق دو ویژگی خاص در این اسیلوسکوپ ها می باشند. لیست قیمت انواع اسیلوسکوپ های قلمی و تبلتی نیز مانند سایر اسیلوسکوپ ها دارای فراز و نشیب ها و اعداد و ارقام مختلفی است. قابلیت حمل آسان و تکنولوژی پیشرفته در این دو نوع اسیلوسکوپ باعث شده است که روزانه بر میزان خریداران آن ها افزوده شود در نتیجه کارخانجات تولید این دستگاه ها نیز روز های پر مشغله ای را پشت سر می گذارند، عواملی از قبیل ویژگی های خاص این دو دستگاه، برند هایی که به تولید آن می پردازند و هزینه های مربوط به نقل و انتقالات و صادرات آن ها، همی بر میزان قیمت این دو دستگاه اثر وافری گذاشته اند.

کشور های تولید کننده اسیلوسکوپ تبلتی با قیمت کم ویژه وارد کنندگان

کشور های تولید کننده اسیلوسکوپ تبلتی با قیمت کم ویژه وارد کنندگانکشور های تولید کننده اسیلوسکوپ تبلتی با قیمت کم ویژه وارد کنندگان آن دسته از از کشور هایی هستند که در واقع تولید کننده اصلی دستگاه های اسیلوسکوپ نیستند بلکه تکنولوژی اسیلوسکوپ های تبلتی را از کشور های اصلی تولید کننده خریداری می کنند و به تولید کپی این دستگاه ها می پردازد، در نتیجه این محصولات جز محصولات غیر اورجینال محسوب می شوند. این دستگاه ها با همان امکانات دستگاه کشور اصلی، تولید می شوند، اما چون کپی برداری شده اند، قیمت کم تری نیز خواهند داشت که این قیمت، مناسب صادرات دستگاه می باشد و به نفع کشورهایی است که می خواهند این گونه دستگاه ها را وارد بازار داخلی خود کنند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.