قیمت انواع پنل ال ای دی 25 وات در تهران

پنل های ال ای دی سیستم های روشنایی  مدرنی هستند که به خاطر ویژگی های خاصّ و طرّاحی های زیبای خود سلایق مختلف را با خود همراه نموده و به همین اعتبار در طرّاحی محیط داخلی منازل و ساختمانها توسّط کارشناسان و طرّاحان توصیه شده و به کار گرفته می شود. پنل ال ای دی 25 وات یکی از انواع پنل های ال ای دی می باشد که می توان گفت  به خاطر مصرف کم انرژی و طرّاحی های متنوّع و زیبا، مشتریان مخصوص به خود را دارد.

قیمت انواع پنل ال ای دی 25 وات در تهران

جزئیات و مشخصات پنل ال ای دی 25 وات

جزئیات و مشخصات پنل ال ای دی 25 وات  در فرایند ساخت پنل  ال ای دی، از تکنولوژی نوین و مدرن نیمه هادی که می توان آن را از دست آورد های نوپای مهندسی الکترونیک دانست، استفاده می شود. این پنل ها به خاطر کیفیّت بالایی که در نورد پردازی دارند و نورد را به صورت یکنواخت منعکس می کنند، مورد اقبال عمومی واقع شده اند.

علاوه بر کیفیّت بالای نور، ویژگی دیگری که ممکن است بتوان برای پنل های ۲۵ وات ال ای دی  و دیگر مدل های های این محصول ذکر نمود، این است که گفته می شود این محصولات در قیاس با میزان مصرف کم انرژی خود، راندمان نوز بالایی را ارائه می دهند به گونه ای که مشکل بتوان در سایر لامپها و روشناییها، رقیبی برای این پنلها یافت.

از دیگر خصوصیّاتی که می توان برای انواع پنل ۲۵ وات  ال ای دی و دیگر انواع آن ذکر نمود این است که از این پنلها به مدّت طولانی و مدام می توان استفاده نمود. همین ویژگی ممکن است باعث شده باشد که استفاده از این محصولات در مراکزی نظیر بیمارستانها که به صورت مداوم نیازمند نور می باشند، متداول شده باشد.

این پنل ها قبلا برای بیمارستان، مدارس، دانشگاه ها سالن های همایش و غیره بیشتر مورد استفاده قرار می گرفتند اما طرّاحی های زیبا و کیفیت بالای این پنل ها به همراه عوامل دیگری مثل کاهش قیمت آنها، سبب شده است که  از این سیستم های روشنایی در محیط های داخلی منازل، آپارتمانها، راه پلّه ها، راهروها و غیره استفاده گردد.

یکی از ویژگی های پنل ال ای دی این است که به دلیل به کارگیری تراشه بیشتر در پنل های ال ای دی در قیاس با لامپ های ال ای دی، این پنل ها، نور بیشتری را در مقایسه با لامپ های ال ای دی تولید می کنند.

این پنل ها دارای عمر طولانی می باشند و همچنین می توانند باعث تشکیل طیف رنگی گوناگون و متنوّعی ایجاد کنند که می تواند در زیبایی محیط های داخلی به ویژه در شب، موثر باشد. همچنین این پنل ها را ممکن است بتوانند با نرم افزارهایی متعددی که برای یکپارچه و سیستماتیک کردن نورپردازی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند، هماهنگ، نمود و این ویژگی را نیز می توان از خصیصه های مثبت این پنل ها، دانست.

انواع مدل های پنل ال ای دی 25 وات

انواع مدل های پنل ال ای دی 25 وات	پنل  با میزان مصرف انرژی ۲۵ وات و بیشتر یا کمتر ال ای دی را می توان در مدل های متخلفی در محل های فروش، مشاهده نمود. پنل های بک لایت، اج لایت، مدوّر، پنل های سه حالت دورنگ و مربّع-مستطیل را می توان از گونه های مختلف این محصول در بازار ایران، دانست.

عنوان بک لایت، به پنلی اطلاق می گردد که نور را مستقیماً از سطح پنل، ساطع می کند. منبع نور این پنل ها در پشت آنها قرار دارد و شاید به همین دلیل به آنها پنل های بلک لایت گفته می شود.

منبع نور پنل های اج لایت، همان گونه که از نام آنها پیداست در لبه ها و اطراف آنها می باشد و این نور توسط منبع آن از داخل پنل به سمت بیرون آن تابیده می شود. گفته می شود که این دسته از پنل ها از محبوبترین پنل های موجود در بازار می باشند و راز محبوبیّت آنها را نیز باید در طرّاحی های خاص و منحصر به فرد آنها جستجو نمود.

پنل های دایره ای در ابعاد متخلفی تولید می شوند و معمولاٌ ابعاد بزرگ این محصولات برای مکان های بزرگ، می تواند مورد استفاده قرار گیرد و از مدل های کوچک این دسته از پنل ها، برای طرّاحی فضاهای کوچک محیط داخلی نظیر منازل و اتاق های خواب آن، می توان بهره جست.

پنل های سه حالته دو رنگ گونه ای دیگر از پنل ها می باشد که شاید دور از حقیقت نباشد که آنها را از جدیدترین محصولات سیستم های روشنایی پنلی ال ای دی بدانیم. ریشه نامگذاری این پنل ها به این را می توان این ویژگی منحصر به فرد آنها دانست که با زدن دکمه روشن و خاموش، رنگ نور این پنل ها تغییر در دو رنگ مختلف و در سه حالت متفاوت، تغییر می کند به این صورت که اگر نور اول را «آ» و نور دوم را «ب» بنامیم، ترکیبات رنگ نور در حالت اوّل، می تواند فقط یک رنگ مثلاً رنگ «آ» باشد و در حالت های بعد، با فشردن  کلید رنگ نور به «ب» تغییر حالت داده و فشردن مجدّد آن، رنگ نور حالتی ترکیبی از دو رنگ نور مذکور، خواهد گشت. پنل های دورنگ همچنین به دلیل مجهّز بودن به فنّاوری «SMD» عمر بیشتری دارند.

می توان گفت که پنل های مربّع-مستطیل از رایج ترین انواع پنل روشنایی موجود در بازار می باشند که علی رغم طراحی ساده تر آنها نسب به سایر پنل ها، به دلیل این که با فضاهای داخلی ساختمانها به ویژه سقف که شکل آن غالباً مستطیلی یا مربّعی شکل است، هماهنگی بیشتری دارد استفاده از آنها ممکن است توسّط طراحان، بیشتر توصیه گردد. این پنل ها به صورت بیست پنج وات و کمتر یا بیشتر و در ابعاد متفاوت، می توانند یافت شوند.

آیا می توان نور را در پنل های ال ای دی تنظیم کرد؟

آیا می توان نور را در پنل های ال ای دی تنظیم کرد؟ یکی از ویژگی های منحصر به فرد پنل های گوناگون ال ای دی که نمونه آن را در سایر چراغها و سیستم های روشنایی، کمتر می توان یافت، امکان تنظیم نور در آن ها می باشد. دلیل این ویژگی در پنل ها و لامپ های ال ای می تواند این باشد که این کالاها مجهّز به فنّاوری PWM می باشند. این فنّاوری به آنها این امکان را می دهد که از طریق تغییر میزان پهنای پالس، سطح ولتاژ آن را کنترل نمایند.

این ویژگی سبب شده است که استفاده از این پنل ها به  عکاسان و تصویر برداران و کارگردانان برنامه ها و فیلم های تلویزیونی و سینمایی، توصیه گردد.

لیست قیمت روز انواع پنل ال ای دی 25 وات

لیست قیمت روز انواع پنل ال ای دی 25 وات  برای آگاهی یافتن از قیمت انواع ال ای دی 25 وات و سایر ال ای دی ها، می توان به فروشندگان معتبر و شناخته شده این محصول در بازار مراجعه نمود  و یا این که با نمایندگی های معتبر و واحد های فروش کارخانه های تولید کننده تماس گرفت.

راه دیگری نیز وجود دارد که به دلیل سهولت در دسترسی، می توان آن را راحت ترین راه برای اطّلاع از قیمت انواع پنل دانست و آن مراجعه به مراکز فروش اینترنتی این محصول می باشد.

وب سایت www.electronicia.ir یکی از فروشگاه های آنلاین انواع لوازم الکترونیکی می باشد.برای آگاهی از قیمت روز پنل ال ای دی، می توانید به این سایت، مراجعه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.