قیمت انواع قطعات الکترونیکی در تهران

انواع قطعات الکترونیکی چه قابلیت هایی را خواهند داشت؟ قیمت انواع قطعه های الکترونیکی در تهران چه قدر می باشد؟ قطعات الکترونیکی در تهران از چه طریقی به فروش می رسد؟
در این مقاله قصد داریم قابلیت های قطعات الکترونیکی و انواع قطعه های الکترونیکی را برای شما معرفی کنیم تا اطلاعات مختصری در این باره داشته باشید.
سلف،دیود ها،دیود زنر،مدار های مجتمع آی سی ها و قطعات دیگری که در مدار های الکترونیکی به کار می رود همه این قطعات صنعت الکترونیک به شمار می رود.

دیود زنر ها در استاندارد های E تولید می شود و در صنعت الکترونیک بیشتر از سری E12 و E24 استفاده خواهد شد که ای 12 درصد تلرانس خطای آن 10 در صد می باشد و ای 24 5 درصد است.
قیمت هر کدام از این قطعات الکترونیکی در تهران با قیمت بسیار مناسب خرید و فروش می شود.

چگونه قطعات الکترونیکی را تست کنیم؟

برای تست کردن قطعات الکترونیکی باید از اهم متر یا مولتی متر استفاده کرد، مولتی متر در انواع های مختلفی تولید می شود که بهترین آن دیجیتالی می باشد.
برای تست مقاومت الکترونیکی به وسیله مولتی متر دو سر اهم متر را به دو سر مقاومت وصل می کنیم اگر اهم نشان دهنده از طریق صفحه نمایش مولتی متر با مقدار مقاومت از روی رنگ های آن تقریبا برابر باشد مقاومت سالم است واژه تقریبا برای این به کار برده شد که اندازه گیری مقاومت به صورت عملی درصد تلرانس خطایی دارد و با مقدار نظری متفاوت است.

برای تست قطعه الکترونیکی خازن کمتر از 10 نانو به وسیله خازن سنج تست می شود و برای بالای 10 نانو به وسیله مولتی متر اندازه گیری می شود.
برای تست خازن مولتی متر را بر روی رنج R*10 قرار می دهیم و خازن اگر خالی باشد شارژ می شود و بعد از شارژ کامل اگر خازن نشتی نداشته باشد و مقدار اهم مولتی متر بی نهایت را نشان می دهد و در این صورت خازن سالم می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.