قیمت امروز مولتی متر میکرومکس درجه یک

قیمت امروز مولتی متر میکرومکس درجه یک را می توانید از طریق سایت های اینترنتی و یا مراکز فروش استعلام بگیرید.

همانطور که می دانید اختراع برق توسط ادیسون همواره به راحتی زندگی بشر با کمک به ساخت ابزار های گوناگون کمک کرده است.در دنیای الکترونیک ما همیشه با پارامتر های مختلفی سر و کار داریم که میزان هر یک از آن ها در یک دستگاه برقی با عملکرد مناسب آن رابطه ی مستقیم دارد.

بنابرین اندازه گیری این پارامتر ها را می توان عاملی مهم به شمار آورد.در این مطلب ما به معرفی و بررسی یکی از این دستگاه ها که ما را در این کار کمک می کند یعنی مولتی متر می پردازیم.

مولتی متر چیست

مولتی متر را شاید بتوان عصای دست یک تکنسین برق نام برد.همانطور که پیش تر هم اشاره شد، در دنیای برق و الکترونیک یکی از مهم ترین مسائل اندازه گیری پارامتر های مختلفی از جمله شدت جریان، ولتاژ، مقاومت و … است.دستگاه مولتی متر، ابزاری است که اندازه گیری این پارامتر ها را توسط یک دستگاه برای ما میسر کرده است.
در واقع با استفاده از فقط یک دستگاه شما می توانید که ولتاژ، جریان، مقاومت و هر پارامتر دیگر را اندازه گیری بکنید که این موضوع به افزایش سرعت و راحتی کار کمک شایانی کرده است.

مولتی متر میکرومکس

انواع مولتی متر

مولتی متر ها در گذشته به صورت آنالوگ ساخته می شدند که مقدار اندازه گیری شده در آن ها توسط عقربه هایی نمایش داده می شد.رفته رفته این دستگاه به صورت دیجیتال و دارای صفحه نمایش ساخته شد. البته هنوز هم گونه ی آنالوگ این محصول در بازار هست و قابل استفاده کردن می باشند.

علاوه بر این دسته بندی، مولتی متر ها به چهار گونه جیبی، پرتابل، قلمی و رو میزی هم تقسیم بندی می شوند.در ادامه به معرفی نمونه ی داخلی این محصول می پردازیم.

مولتی متر میکرومکس

تولید مولتی متر میکرومکس در ایران

شرکت میکرومکس از جمله شرکت های تولید کننده لوازم برقی و صنعتی است که با سابقه ی طولانی در ساخت این محصولات توانسته است که سهم بزرگی از بازار را از آن خود بکند.یکی از محصولات این شرکت انواع مولتی متر ها آن است.

مولتی متر میکرومکس با قابلیت های فراوان خود می تواند یکی از مطمئن ترین گزینه های انتخابی شما باشد.از جمله ویژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت نمایش توان مصرفی در هر خط
  • قابلیت اندازه گیری ولتاژ، جریان، مقاومت، ظرفیت خازن، فرکانس و …
  • قابلیت حذف خطا ی ترانس جریان
  • قابلیت استفاده از آمپر متر با وجود ترانس های CT

مولتی متر میکرومکس

خرید مولتی متر میکرومکس

این محصول را از راه های مختلفی می توانید تهیه کنید، از جمله:

  • سایت های خرید اینترنتی
  • نمایندگی پخش و فروش این محصول
  • فروشگاه های لوازم الکتریکی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.