قیمت اسیلوسکوپ دیجیتال | تولیدکنندگان آن

یک دستگاه اندازه گیری است که از آن برای اندازه گیری ولتاژ، زمان تناوب، اختلاف فاز و مشاهده رفتار عناصر نیمه هادی مانند دیود و ترانزیستور ، خازن و آی سی در مدار الکترونیک استفاده می شود.نام دیگر آن، نوسان نما است این وسیله بیشتر توسط دانشجویان و مهندسین در آزمایشگاه برق و الکترونیک و مخابرات مورد استفاده قرار می گیرد. نوسان نما این توانایی را دارد که دو یا چند شکل موج را در واحد زمان به طور همزمان نمایش دهد.

کاربرد و عملکرد انواع اسیلوسکوپ

کاربرد اسیلوسکوپ نمایش سیگنال های ورودی در برابر زمان و یا بررسی سیگنال های مختلف ورودی با یکدیگر میباشد. از جمله مهمترین ویژگی اسیلوسکوپ با دیگر دستگاه های اندازه گیری در این حوزه ، فرکانس کاری و سرعت نمونه برداری و همچنین رزولیشن، به معنی توانایی نمایش ولتاژ حداقلی که در زمان خرید میباست به آن توجه کرد.

این نوع دستگاه هادر مراکز علمی و آموزشی ، پزشکی ، مهندسی برق ،رباتیک کاربرد زیادی دارند نوع معمولی اسیلوسکوپ در کاربردهای عمومی برای تعمیر و عیب یابی تجهیزات الکترونیکی و اغلب در آزمایشگاه برق و الکترونیک مورد استفاده قرار می گیرند در صورتیکه نوع پیشرفته این ابزار ممکن است جهت بررسی سیستم های مخابراتی و یا در حوزه سیگنال های RF به کار گرفته شوند.

اگر تمایل به خرید و یا تجهیز آزمایشگاه برق و الکترونیک دارید ما به شما خرید اینترنتی از وب سایت پارس الکترونیک را پیشنهاد می کنیم. پارس الکترونیک تمام محصولات خود را با برگ گارنتی عرضه می کند. بنابراین نگرانی در مورد اصالت کالا و خدمات پس از فروش نخواهید داشت.

قیمت اسیلوسکوپ دیجیتال بسته نوع ان و عملکرد ان متفاوت است.

قیمت اسیلوسکوپ دیجیتال | تولیدکنندگان آن

تولیدکننده با کیفیت ترین اسیلوسکوپ در بازار

تولیدکننده با کیفیت ترین اسیلوسکوپ در بازارلسیلوسکوپ در واقع می توان یک دستگاه بسیار کارآمد است که به وسیله آن می توان اشکال گوناگون از انواع موج سیگنال ها و سطح های مختلف ولتاژ را هم مشاهده و به وسیله دستگاه اندازه گیری نمود. این دستگاه کارآمد داری دو نوع آنالوگ و دیجیتال می باشد هر چند این دو دارای قابلیت های متفاوتی هستند که در بازار برای فرش عرضه شده است.
مشخصات یک نمونه ار اسیلوسکوپ دیجیتال مدل DS-1052E با برند ریگول که در آزمایشگاه ها بسیار پرکارامد می باشد در ادامه بیان می شود که عبارتند از:

  1. دارا بودن قابلیت اندازه گیری به صورت خودکار
  2. دارا بودن حافظه داخلی
  3. دارای بودن پورت USB2.0 برای اتصال به کامپیوتر
  4. دارای یک ماژوال WVGA رنگی با اندازه 5.7 اینچ
  5. قابلیت اتصال فلش
  6. سرعت نمونه بردای این دستگاه 1GSa/S

فروشنده ماژول اسیلوسکوپ در بازار

فروشنده ماژول اسیلوسکوپ در بازاربرای خرید ماژول اسیلوسکوپ می توانید با مراجعه به نمایندگی های معتبر در سطح شهر ان را بیابید و خرید کنید.

و یا با مرا جعه به وب سایت ما نیز می توانید خرید را انجام دهید. فروش اسیلوسکوپ کارکرده و اسیلوسکوپ ارزان قیمت و لیست قیمت اسیلوسکوپ ریگول و قیمت اسیلوسکوپ دسته دوم و قیمت کارت اسیلوسکوپ و قیمت پراب اسیلوسکوپ را می توانید از از وب سایت ما بدست اوردید. و یا خرید کنید.

وب سایت:

نمایندگی فروش اسیلوسکوپ

نمایندگی فروش اسیلوسکوپنمایندگی فروش این محصول در برخی از شهر های مختلف وجود دارد که شما می توانید با مراجعه به انها خرید خود را انجام دهید.ویا با مراحعه به وب سایت های مختلف و معتبر خرید انجام دهید.

پخش مستقیم بهترین اسیلوسکوپ در بازار

پخش مستقیم بهترین اسیلوسکوپ در بازار

خرید اسیلوسکوپ  با بهترین قیمت  در بازار لوازم الکترونیکی صورت می گیرد. این وسیله در صنعت کاربرد دارد.

یکی از بیشترین  دستگاه های مربوط به تجهیزات الکترونیکی اسیلوسکوپ  می باشد. این وسیله دارای مصارف زیادی در صنعت الکترونیکا است.

خرید اسیلوسکوپ آنالوگ

هیتاچی یکی از انواع برند های موجود در بازار برای خرید اسیلوسکوپ آنالوگ می باشد. این محصول از قسمت های زیر تشکیل شده است:

  • صفحه نمایش مقدار مورد نظر
  • لامپ پرتو کاتدی
  • صفحات انحراف دهنده
  • مولد مبنای زمان
  • صفحه فلوئورسان
  • صفحه نمایش امواج مختلف

این وسیله را می توان با کمترین قیمت  از بازار فروش خریداری نمود.

نوع دیجیتال این وسیله در بازار وجود دارد.اما هنوزم در بعضی از مکان ها از نوع انالوگ استفاده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.