قیمت آمپرمتر تابلویی عقربه ای

آمپرمتر تابلویی عقربه ای از مهمترین ابزار ها در صنایع آزمون الکترونیک میباشد و سال های زیادی است که مورد استفاده افراد قرار میگیرد. از انجایی که ولتاژ ، اهم و مقاومت را اندازه گیری میکند گاهی به ان VOA نیز گفته میشود. آمپر متر ها دارای انواع عقربه ای یا انالوگ و آمپرمتر های دیجیتال میباشند که انواع عقربه ای انعطاف زیادی داشته و خطاهای مدار الکترونیکی را پیدا میکند. امپر متر های عقربه ای بر اساس انحراف کامل مقیاس یا FSD توصیف میشوند که این محدوده حداکثر محدوده خواندن است.برای به دست آوردن مقدار دقیق، لازم است مقیاس خواندن جایی بین حدود یک چهارم و تمام FSD باشد. در اینصورت دقت مطلوب و تعداد قابل توجهی از ارقام خوانده می شوند. در نتیجه این متر دارای دامنه های مختلف می باشد که گاهی نسبتا نزدیک به یکدیگر به نظر می رسند. انواع این کالا در فروشگاه قطعات الکترونیک اصفهان با ارزانترین قیمت به فروش می رسد.

قیمت آمپرمتر تابلویی عقربه ای

آمپر متر تابلویی عقربه ای چیست؟

 آمپر متر تابلویی عقربه ای چیست؟آمپرمتر دستگاهی است برای اندازه گیری مقدار شدت جريانی که ازیک مدار می گذرد و با توجه به نوع دستگاه بوسيله حرکت يك عقربه بر روی صفحه آمپر متر آنالوگ یا توسط صفحه نمایش دیجیتالی آمپر متر دیجیتال آن را نشان می دهد. در واقع ميزان انحراف عقربه ولت متر عقربه ای یا تغییر اعداد صفحه نمایش دیجیتال آمپر متر شما با تعداد الكترونهايی که ازمدار می گذرد و وارد این دستگاه می شود، نسبت مستقيم دارد. از این رو به شما اعلام می کند كه چه مقدار بار الكتريكي در ثانيه از آن عبور مي‌كند.

موارد مصرف آمپر متر تابلویی

موارد مصرف آمپر متر تابلویی آمپر متر تابلویی ac در قالب پلی کربنات , برای اندازه گیری جریان AC و برای اندازه گیری ولتاژ AC  تولید می شوند . میترهای آنالوگ تابلویی , برای نمایش مقادیر RMS , مستقل از شکل موج با هارمونیک بالا نیز استفاده می گردد . با توجه به کاربرد این دستگاه و ضرورت وجود ان برای سیستم های الکترونیکی خرید ولت متر تابلویی یا دیجیتال اهمیت زیادی دارد. 

انواع آمپر متر های عقربه ای و تابلویی با مارک های جدید

انواع آمپر متر های عقربه ای و تابلویی با مارک های جدیدآمپرمتر آنالوگ در سایزهای استاندارد 48×48 و 72×72 و 96×96 و 144×144 میلیمتر ارائه می شوند . بعضی از ویژگی های مهم این دستگاه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

– دارای صفحه مقیاس قابل تعویض

– با قابلیت مقیاس تقریبا خطی

– دارای محافظ شیشه ای و قالب پلی کربنات


– با قابلیت تعویض آسان شیشه و قاب دور دستگاه 

انواع آمپر متر های عقربه ای از لحاظ مکانیزم عمل شامل موارد زیر میباشند :

1-سیم پیچ متحرک (Moving coil)
2-آهنربای متحرک (Moving magnet)
3-الکترودینامیکی (Electrodynamic)
4-آهن متحرک (Moving iron)
5-سیم داغ (Hot wire)
6-دیجیتالی (Digital)
7-انتگرالی (Integrating)

این امپر متر ها هم در شرکت های داخلی تولید شده و هم مارک های معتبر و بنام دارای نمایندگی هایی در سطح کشور بوده و بصورت وارداتی وجود دارند و عرضه میشوند.

قیمت آمپر متر دیجیتال تابلویی

قیمت آمپر متر دیجیتال تابلوییقیمت آمپر متر آنالوگ با توجه به نوع امپر متر و ظرفیت هایی که در اندازه گیری کمیت های مختلف دارد متفاوت است. فروش ولت متر عقربه ای در بازار های محلی و همچنین فروشگاه های اینترنتی انجام میشود. سایت های مختلفی اطلاعات مورد نیاز برای خرید یک دستگاه امپر متر مناسب را ارائه میدهند که با توجه به این اطلاعات و موارد ذکر شده در فروشگاه های اینترنتی مطمئن میتوان خریدی راحت انجام داد.

نمایندگی نصب و فروش آمپر متر تابلویی

نمایندگی نصب و فروش آمپر متر تابلوییمیتوان گفت آمپرمتر از خیلی جهات شبیه کنتور آب است که میزان آب مصرف شده منازل را اندازه می‌گیرد. هر دو دستگاه (آمپرمتر و کنتور آب) باید طوری در مدار قرار گیرند که جریانهای الکتریسیته و آب از آنها بگذرد، تا بتوان شدت جریان را اندازه گرفت. تمام آبی که از لوله اصلی وارد خانه می‌شود، باید از کنتور آب عبور کند. نصب آمپر متر تابلویی  نیز باید طوری باشد که تمام جریان الکتریسته از ان بگذرد، تا بتوان تمام شدت جریان الکتریکی را بوسیله آن اندازه گرفت. این نوع اتصال را اتصال متوالی یا سری می‌گویند. یعنی اجزا تشکیل دهنده مدار در یک خط مستقیم (یک مسیر هدایت کننده) به یکدیگر اتصال دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.