فروش ویژه پنل ال ای دی توکار

از پنل ال ای دی توکار به دلیل طراحی زیبا و مدرن در اکثر فروشگاه ها ، اداره ها ، بیمارستان ها، ساختمانهای تجاری و مسکونی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

امروزه ال ای دی ها به دلیل مصرف کمتر انرژی ، روشنایی یکنواخت و بدون خیرگی جایگزین چراغ های معمولی ، فلورانست ، مهتابی و لامپهای رشته ای شده اند. لامپ های ال ای دی دارای کیفیت نور و طول عمر بالا و مصرف کم هستند و با ایجاد طیف رنگی متنوع زیبایی خاصی به محیط می بخشند.

فروش ویژه پنل ال ای دی توکار

توان بالای پنل ال ای دی توکار

توان بالای پنل ال ای دی توکار پنل ها به سه صورت روکار ، آویز و توکار نصب می‌شوند.

اگر سقف کاذب باشد و امکان ایجاد سوراخ و حفره داشته باشد از مدل‌های توکار استفاده می شود این پنل ها دارای سایزهای متنوعی هستند که انتخاب آنها با توجه به فضا و جنس سقف کاذب انتخاب می شود.

پنل ال ای دی توکار با ضخامت کم داخل سقف نصب می‌شود.

اگر سقف کاذب نباشد از نوع روکار و در فضاهای با ارتفاع بلند از پنل های آویز (معلق )استفاده می شود.

جنس قاب این محصول از جنس آلومینیوم با وزن کم و رنگ سفید ، سیاه و خاکستری می باشد.

قاب این پنل ها یکی از اجزای تشکیل دهنده ال ای دی می باشد که از هدر رفتن نور جلوگیری می کند.

لایه های داخلی پنل ها شامل چیپ های ال ای دی ، صفحه هدایت کننده نور و دیفیوز می باشد.

پنل های ال ای دی در سه رنگ آفتابی ، مهتابی و نچرال (یخی ) ساخته می شوند.

پنل های ال ای دی هیچ اشعه ای از خود ساطع نمی کنند و در فرآیند تولید آنها هیچ آلودگی ایجاد نمی شود و همه مواد استفاده شده در تولید پنل بازیافت می شود.

وات واحد اندازه گیری توان است که برای میزان انرژی تولیدی یا مصرفی استفاده می شود.

لامپ های ال ای دی از ۳ وات تا ۵۰۰ وات وجود دارند که برای اتاق های کوچک از ۳ وات و از لامپ های ۵۰۰ وات به صورت پرژکتوری در ورزشگاه ها ، معادن، کارخانجات و … مورد استفاده قرار می گیرد.

در مصارف خانگی اکثرا از محدوده ولتاژ ۲۲۰ تا ۲۴۰ ولت استفاده می شود.

درموارد دیگر مانند استفاده در نورپردازی اتومبیل ها میزان ولتاژ با توجه به ولتاژ باتری ماشین انتخاب می شود مثلا در ماشین های سواری ، ۱۲ ولت و ماشین های سنگین باری ۲۴ ولت استفاده می شود.

مزیت های استفاده از پنل ال ای دی

مزیت های استفاده از پنل ال ای دی هر پنل از قاب پنل ، تراشه های ال ای دی ، صفحه هدایت کننده نور ، صفحه بازتابنده نور و درایو پنل ال ای دی ساخته می شود.

پنل ها در شکلهای مستطیلی ، گرد و سه حالته دورنگ تولید می شوند. که مشتریان می توانند متناسب با نیاز خود از این مدل ها استفاده کنند.

پنل ال ای دی گرد به صورت آسان روی سقف نصب می شود و به دلیل ظاهری زیبا نوری با کیفیت و مصرف کم انرژی جزء چراغهای ارزان و پرطرفدار قرار گرفته است.

طراحی متنوع ، نور سالم ، طول عمر بالا ، امکان کنترل از راه دور ، نصب راحت و طیف رنگی گسترده از مزایای لامپ های ال ای دی جدید هستند.

یکی از مزیت های استفاده از این لامپ ها قابلیت تعمیر آنها است که پس از سوختن لامپ با تعمیر یا تعویض آن دوباره قابل استفاده می شود.

نوعی پنل ال ای دی جدید نیز در بازار موجود است که بیشتر جنبه دکوراتیو دارد.

قیمت بهترین پنل ال ای دی توکار

قیمت بهترین پنل ال ای دی توکار قیمت پنل ال ای دی با توجه به برند ، کیفیت و تنوع مدل های مختلف متفاوت است.

پنل های ال ای دی تراشه های بیشتری نسبت به سایر لامپ های از نوع ال ای دی دارند به همین دلیل نور بیشتری تولید می کند قیمت این پنل ها به سایز، کیفیت جنس و نوردهی آن بستگی دارد.

افراتاب و پارس شعاع از بهترین مارک های داخلی و اسرام و اپل از برندهای خارجی موجود در بازار هستند که مسلماً نمونه های مرغوب و با کیفیت قیمت بالاتری نسبت به بقیه محصولات دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.