فروش مستقیم پنل ال ای دی سقفی

فروش مستقیم پنل ال ای دی سقفی، توسط کارخانه ها و شرکت های تولیدی این پنل ها انجام می پذیرد این کارخانه ها، پنل ها را به صورت عمده و کلی عرضه می کنند و خریداران با خرید کلی علاوه بر گرفتن تخفیف ویژه و همچنین خرید پنل ها با قیمت مناسب و پایین تر، خریدی عالی و مطمئن را تجربه می کنند. این خریداران به علت خرید با قیمت مناسب این نوع پنل ها را در فروشگاه های خود نیز با قیمت مناسب تری در اختیار مردم و مشتریان قرار می دهند و با توجه به کیفیت و کارایی این پنل ها و روشنایی زیبا و خاص آن ها و همچنین قیمت بسیار خوب، طرفداران زیادی را به خود جلب کرده اند.

فروش مستقیم پنل ال ای دی سقفی

اجزای تشکیل دهنده پنل ال ای دی

اجزای تشکیل دهنده پنل ال ای دی از اجزای تشکیل دهنده پنل های ال ای دی می توان به قاب های آن ها اشاره کرد، این قاب ها معمولا از آلومینوم باکیفیت و مرغوبی ساخته شده اند که بسیار محکم و مقاومند و به صورت پیشرفته ای تهیه شده اند که بسیار سبک و فوق العاده هستند، قاب های پی وی سی هم وجود دارند.

که به دلیل هزینه و قیمت پایین در ساخت پنل ها مورد استفاده قرار می گیرند، این پنل ها منبع نوری و لامپ های بسیار منحصر به فردی دارند که روی کیفیت نور تاثیر فراوانی دارد، صفحه ی هدایت کننده نیز دارند که با انعکاس نور، نور را به خوبی پخش می نمایند. در چراغ های این پنل ها لایه ای به نام دیفیوزر وجود دارد که باعث می شود نور به صورت یکنواخت و چشم نوازی پخش شود‌.

طول عمر بالای پنل ال ای دی سقفی

طول عمر بالای پنل ال ای دی سقفی این پنل ها دارای عمر طولانی و دوام بسیار بالایی هستند از این رو همه ی مردم برای خرید این پنل ها اقدام و در روشنایی منزلشان مورد استفاده قرار می دهند. این پنل ها می توانند نورهای رنگارنگی را به نمایش در آورده و پخش کنند و محیط و فضایی رویایی را برای شما هدیه دهند.

پنل های مربعی، دایره ای و دو رنگ و پنل ال ای دی توکار و روکار در بازار وجود دارند که مطابق سلیقه ی شما خریداری شده و در منزل یا فضای کار نصب می شود و زیبایی و فضایی منحصر به فرد را برای شما به ارمغان می آورد.

این نوع پنل ها جای لامپ ها و مهتابی ها را به خوبی در منزل گرفته است. و امروزه در اکثر خانه ها می توان آن ها را مشاهده کرد که جلوه ای متفاوت و خاصی را به منازل و حتی محیط های کاری و اداری نیز هدیه می کند. این نوع پنل ها با روشن و خاموش کردن های مکرر خراب نمی شوند و بسیار مقاوم هستند.

پنل ال ای دی مقاوم و درجه یک و با کیفیت موجود است که ظاهری بسیار خوشگل و باریکی دارند که وزن آن ها بسیار سبک و عالی است. این پنل ها دارای ویژگی های منحصری به فردی هستند، و نور را در زاویه ی مناسب پخش می کنند، بسیار بادوام و مقام و محکم هستند، در مصرف برق صرفه جویی می کنند، نصب این پنل ها بسیار راحت و آسان است و نور بیشتری را می توانند در محیط پخش نمایند.

توزیع عمده پنل ال ای دی سقفی

توزیع عمده پنل ال ای دی سقفی توزیع پنل ال ای دی سقفی توسط شرکت ها و کارخانه های تولیدی این پنل ها صورت می گیرد. کارخانه ها این پنل ها را با کیفیتی بی نظیر و عالی در اختیار مشتریان و طرفداران این نوع پنل ها قرار می دهند.این کارخانه ها با دستگاه های مجهز و به روز و مدرن و پیشرفته ای این پنل ها را طراحی و تولید می رسانند.

و راهی بازار ها می کنند، در این کارخانه ها افراد و نیروی کار بسیار با تجربه و مجرب و حرفه ای مشغول کارند که در کار خود بسیار حرفه ای و موفق عمل می نمایند و با دانش و آگاهی در زمینه تولید ال ای دی سقفی کمک شایانی انجام می دهند. این پنل ها به دلیل تولید در کشورمان قیمت مناسبی دارند و به دلیل توسعه این تولیدات به کشور های همسایه و خارجی صادر می شوند‌. این نوع پنل ها دارای ویژگی ها و کاربردهای متفاوتی هستند که به دلیل روشنایی و جذابیت زیاد مورد توجه بسیاری از مردم و طرفداران این پنل ها قرار گرفته است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.