فروش عمده پنل ال ای دی 8 وات

پنل ال ای دی 8 وات یکی از با کیفیت ترین محصولات روشنایی به شمار می رود و کاربردهای فراوانی دارند. این محصولات با توجه به تکنولوژی روز دنیا تهیه شده اند و از تنوع بالایی برخوردارند. فروش عمده پنل 8 وات در قیمت های به صرفه و ارزان صورت می گیرد. به دلیل ویژگی های خاص این محصول، امروزه در بسیاری از مکان های عمومی و خصوصی شاهد استفاده از پنل های ال ای دی می باشیم.

فروش عمده پنل ال ای دی 8 وات

ماندگاری و طول عمر پنل های ال ای دی 8 وات

ماندگاری و طول عمر پنل های ال ای دی 8 وات		پنل های ال ای دی 8 وات در مقایسه با چراغ های قدیمی دارای طول عمر بیشتری هستند و همچنین روشنایی که ایجاد می کند کیفیت بهتری دارد.

این پنل ها لامپ های SMD LED دارند، به همین دلیل از نور یکنواختی برخوردار می باشند و محیط را به طور کامل تحت پوشش خود قرار می دهد.

با تهیه این لامپ ها، به دلیل ماندگاری بالایی که دارد، تا سال ها می توانید از روشنایی آنها بهره مند شوید و در مصرف انرژی برق نیز صرفه جویی قابل توجهی نمایید، زیرا استفاده از ال ای دی موجب کاهش انرژی می شود.

به دلیل اینکه از طول عمر زیادی برخوردارند، خرید مقرون به صرفه ای را تجربه خواهید نمود. این پنل ها را با خیال راحت در تمامی ساعات روز استفاده نمایید، حتی با روشن ماندن همواره این محصول عمر آن کاهش نخواهد یافت. 
تغییرات دمایی بر میزان کارایی این پنل ها تاثیری نمی گذارد و در برابر تغییرات ولتاژ نیز مقاومت می کنند، به همین دلیل عمر طولانی تری دارند. 

مقدار روشنایی پنل های ال ای دی سقفی 8 وات

مقدار روشنایی پنل های ال ای دی سقفی 8 واتمیزان روشنایی پنل به عوامل مختلفی بستگی دارد. پنل ها یکی از انواع محصولات برقی به شمار می روند که توسط نیروی برق، روشنایی ایجاد می کنند. مقدار این روشنایی، ارتباط مستقیمی با اندازه و میزان تراشه های به کار رفته در محصول دارد.

پنل ها از محصولاتی کم مصرفی به شمار می روند که علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها، روشنایی زیادی به محیط می بخشند. پنل های ال ای دی سقفی 8 وات از راندمان و عملکرد بالایی برخوردارند و بر روی انواع سقف ها به راحتی نصب می شوند.

این کالا دارای برچسب انرژی A+ می باشد که نشانگر میزان بالای روشنایی، کم مصرف بودن و بازدهی فوق العاده محصول است. پنل 8 وات از نظر هزینه، محصولی مقرون به صرفه خواهید بود، زیرا علاوه بر داشتن کیفیت و روشنایی ایده آل، از طول عمر بالایی برخوردار است.  

نوری که توسط ال ای دی سقفی تولید می گردد، یکنواخت و بدون لرزش است و سو سو نمی کند، از این رو استفاده مداوم از آن موجب خستگی چشم ها نخواهد شد.

با توجه به میزان انرژی مصرفی، میزان نوری که این پنل ها از خود ایجاد می نمایند 80 برابر لامپ های رشته ای می باشد. به دلیل داشتن بدنه آلومینیوم از کیفیت نور بالایی برخوردار است. 

کاربرد انواع پنل ال ای دی 8 وات

کاربرد انواع پنل ال ای دی 8 وات انواع پنل های ال ای دی 8 وات دارای کاربردهای فراوانی هستند. از جمله برخی از کاربردهای این کالا عبارتند از:

  1. برای زیبا سازی و نورپردازی سقف محصولی فوق العاده هستند و محیط را بسیار زیبا جلوه می دهند.
  2. هم به صورت تو کار و هم به صورت رو کار می توان از آنها استفاده نمود.
  3. برای زیبا سازی دکوراسیون هتل ها بسیار مناسب می باشند.
  4. در محیط های عمومی مانند مترو نیز می توان از انواع این پنل ها استفاده نمود.
  5. برای طراحی محیط و دفتر کار محصولی ایده آل خواهند بود.
  6. برای ایجاد روشنایی در محیط خانه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.
  7. فروشگاه های بزرگ جهت تامین نور مورد نیاز فضا حتما از این نوع محصول استفاده می کنند.
  8. در مکان های فرهنگی مانند موزه ها کاربرد دارد.
  9. برای استفاده در رستوران ها نیز مناسب می باشند و نوردهی بالایی دارند.
  10. در بیمارستان ها کاربرد خوبی دارند و نور آن ها هیچ آسیبی به بیمار ها نخواهد رساند.
  11. برای روشنایی پارکینگ محل خانه یا کار نیز می توانید آن ها را به راحتی نصب نمایید.
  12. در محیط درونی خانه از جمله آشپزخانه، سرویس بهداشتی، حمام، پذیرایی و …، مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از این لامپ ها آرامش بیشتری خواهید داشت، همچنین این محصولات بر خلاف محصولات روشنایی قبل از خود هیچ ضرری برای پوست و بدن انسان ایجاد نمی کنند. 
  13. مغازه ها نیز بهترین مکان برای استفاده از این محصول هستند.

به طور عمومی برای استفاده در تالارها، معابر عمومی، مکان های صنعتی و تجاری و جهت تزئین مکان های مختلف به کار می روند.

فروش عمده بهترین پنل ال ای دی 8 وات

فروش عمده بهترین پنل ال ای دی 8 واتبهترین پنل ال ای دی 8 وات دارای کیفیتی فوق العاده و روشنایی بی نظیر است. فروش عمده این محصولات در بسته بندی های متنوع صورت می گیرد. این پنل ها از جنس آلومینیوم هستند و استحکام بالایی دارند. بسیار کم مصرف می باشند، به همین دلیل در مصرف برق صرفه جویی قابل توجهی خواهید داشت.

در انواع رنگ های سفید و زرد ارائه می گردند و سایزهای گوناگونی دارند. این پنل ها هنگام استفاده، حرارت کمی را تولید می نمایند. از نظر ظاهری زیبایی خاصی دارند و تا مدت های طولانی قابل استفاده می باشند.

به دلیل نوع طراحی و مواد به کار برده شده در محصول، هیچ آلودگی برای محیط زیست ندارند و هیچ گونه مواد سمی، گاز گلخانه ای یا پرتوی از خود تولید و انتشار نمی دهند.

این لامپ ها نور یکنواختی دارند و از این نظر برای چشم مشکلی ایجاد نخواهند کرد و ب خلاف برخی از محصولات روشنایی سنتی، با سو سو زدن چشم را آزار نمی دهند و هیچ لرزشی ندارند.

روشنایی فوق العاده ای ایجاد می کنند و به سرعت روشن می گردند. در صورتی که به طور مداوم خاموش و روشن شوند، طول عمر آن ها کاهش نمی یابد. برای ایجاد زیبایی در دکوراسیون محصولاتی عالی به نظر می رسند.

از نظر ظاهری تا حدودی شبیه به لامپ های رشته ای هستند، به همین دلیل هنگامی که به آنها نگاه می کنید حالت خاطره انگیزی به شما دست می دهد. هنگام تهیه این محصولات، به اصالت کالا، کیفیت محصول، میزان قیمت و ضمانت آن توجه نمایید تا خریدی عالی را تجربه کنید.

این لامپ ها در دو رنگ اصلی نور مهتابی و آفتابی به فروش می رسند. فروش پنل ال ای دی به صورت عمده است و در هنگام تهیه محصول حتما از تخفیفات استثنایی بهره مند خواهید شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.