فروش عمده پنل ال ای دی 30*30

امروزه چراغ های سقفی در مطب ها، شرکت ها، منازل، ادارات، دفاتر کار و منازل و تالار ها بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.

این نوع چراغ علاوه بر آن که بسیار انرژی کمی مصرف میکنند زیبایی بسیاری به فضای داخلی محیط می بخشند.

پنل های ال ای دی در رنگ های مختلف سفید و مهتابی و زرد تولید میگردند که مشتریان میتوانند با توجه به فضای داخلی و دکوراسیونی که مد نظر دارند یکی از این مدل ها را انتخاب کنند.

این پنل ها مزایای زیادی دارند که از آن ها میتوان مصرف کم انرژی، عمر بالا، نورپردازی مناسب، خیره نبودن نور و… را نام برد

این پنل ها در مدل ها و سایز های مختلفی تولید میگردند که به عنوان مثال میتوان پنل ال ای دی 30*30 و… را نام برد.

شما هم می‌توانید پنل در مورد نظرتان را خریداری کرده و در مکان های مختلف از آن استفاده کنید و پخش عمده این محصول باعث می‌شود که شما در مقدار و حجم دلخواه خود از آن تهیه کرده و بابت خرید این محصول با قیمتی مناسب پرداخت کنید.

فروش عمده پنل ال ای دی 30*30

آشنایی با تقسیم بندی پنل های ال ای دی 30*30

آشنایی با تقسیم بندی پنل های ال ای دی 30*30 این محصولات در توان های مختلفی از کم تا زیاد نیز تولید میشوند که با توجه به محیطی که نورپردازی در آن انجام میشود از مدل های با توان های مخصوص آن محل استفاده میگردد.

به عنوان مثال برای نورپردازی در اتاق مطالعه از توان مخصوصی باید استفاده شود که توان آن با توان پنل مورئ استفاده قرار گرفته در اتاق خواب متفاوت است.

پنل ال ای دی روکار مربع 12 واتی دارای توان مصرف انژی معادل 12 وات می باشد.

ولتاژی که این پنل ها مصرف میکنند بین 220 تا230 ولت ac می باشد و توسط برق شهر کار می کنند. فرکانس آن ها نیز 50 هرتز می باشد.

این پنل ها توانایی تولید روشنایی بسیار مناسب و مطلوبی برای محیط دارند.

شاخص رنگ نمایی یا CRI در مورد این پنل ها معیاری است که این منبع چگونه و با چه تفکیکی از خود نور ساطع می کند.علاوه بر آن به ما می گوید که نور بازتاب شده چه میزان از رنگ واقعی جسم را به ما می گوید.هر چه این عدد بالاتر باشد به این معنا است که این منبع تفکیک نوری بهتری دارد.

این پنل در مدل های مختلف مربع، مستطیل، دایره، بیضی و… و در توان ها و ویژگی های مختلف تولید میشود.

در هنگام نصب این پنل ها از متخصص کمک بخواهید تا شما را به راحتی با این محصول آشنا کند و نحوه تقسیم بندی پنل مختلف را برای شما بازگو کند و خود این پنل ها را نصب نماید.

چگونه پنل ال ای دی 30*30 نصب خواهد شد؟

چگونه پنل ال ای دی 30*30 نصب خواهد شد؟ انواع پنل ال ای دی در مدل های COB وSMD تولید میشوند که این دسته بندی بر اساس لامپ های به کار رفته در آن است.

مدل SMD دو نوع روکار و توکار تولید میشود.

مدل های روکار و تو کار تفاوت آنچنانی با یکدیگر ندارند و تفاوت این ها فقط در نحوه نصب آن ها است.

برای نصب چراغ های روکار به آسانی میتوان آن ها را نصب کرد و نیازی به خراب کردن و خالی کردن و ایجاد حفره در قسمت هایی از دیوار و سقف نیست.

در مدل توکار برای نصب آن ها باید حتما قسمتی از دیوار را خالی کرده و پنل را نصب کنیم.

چراغ های توکار در مدل های مربع و گرد تولید می شوند و در محیط های تجاری، اداری و… استفاده می شود در این مدل ها همان طور که از اسمشان پیداست منبع نور کاملا در سقف قرار میگیرد.

پنل های روکار مدل های مختلفی دارند به عنوان این مدل های شکل های هندسی مختلف از قبیل مربع و دایره و مستطیل دارند.

همچنین این مدل ها در سایز های کوچک تا بزرگ ارائه می شوند.

این محصولات در توان های مختلفی از کم تا زیاد نیز تولید میشوند.

همانطور که دیدید در بالا نحوه نصب این پنل‌ها را برای شما آموزش داده ایم و شما می‌توانید اگر توانایی نصب آن را دارید تهیه کرده و آن را در محیط مختلف نصب کنید.

پنل ال ای دی 30*30 در چه جاهایی نصب می شود؟

پنل ال ای دی 30*30 در چه جاهایی نصب می شود؟ امروزه با تغییر و تحول در سبک دکوراسیون داخلی منازل نورپردازی آن ها نیز تغییر کرده و از تجهیزات متفاوتی برای نورپردازی آن ها استفاده میگردد.

پنل های ال ای دی نسل جدیدی از تجهیزات نور پردازی هستند که در مکان های مختلفی از جمله هتل ها، منازل، ادرات، دفاتر، تالار های عروسی، مطب ها و بسیاری از جاهای دیگر مورد استفاده قرار میگیرد.

این پنل‌ها می‌توانید تهیه کنید و در جاهای مختلف به راحتی نصب کنید و آن را در سالن‌های پذیرایی و رستوران ها و باشگاهها و سالنهای ورزشی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد و نوری بسیار ملایم و زیبا با طیف رنگی مختلف را برای محیط وجود می‌آورد.

مرکز فروش انواع پنل ال ای دی 30*30

مرکز فروش انواع پنل ال ای دی 30*30 اگر شما هماز نورپردازی قبل منزل خود خسته شده اید و یا تصمیم دارید لامپ های قبلی را عوض کنید تا در مصرف انرژی صرفه جویی کنید احتمالا به دنبال مراکز فروش انواع پنل ال ای دی متناسب با منزل و یا محل کار خود هستید.

برای اطلاع از قیمت روز انواع پنل ال ای دی در توان های مختلف میتوانید سری به انواع مرکز فروش پنل در شهر خود بزنید برای این کار میتوانید آدرس و یا شماره تلفن آن ها را از وبسایت این برند به دست آورید.

اما راه آسان تر و سریع تری نیز برای اطلاع از قیمت روز انواع پنل ال ای دی وجود دارد و آن این است که به فروشگاه های اینترنتی ارائه کننده این محصول سری بزنید و در آن جا قیمت روز انواع و اقسام مختلف این کالا را مشاهده نمایید. توجه داشته باشید وبسایتی که برای اطلاع از قیمت ها انتخاب میکنید حتما به روز رسانی شده باشد و آخرین قیمت روز این محصولات را در اختیار شما قرار دهد زیرا با توجه به نوساناتی که در بازار وجود دارد همچون نوسانات ارز و… ممکن است قیمت این محصول در روز های متفاوت متغیر باشد.

همچنین شما میتوانید محصولات مورد نیاز خود را از قبیل انواع پنل ال ای دی و… را در فروشگاه های اینترنتی تهیه کنید.

در خرید اینترنتی دیگر نیاز نیست که از منزل خود خارج شوید و درگیر مشکلاتی چون آلودگی هوا، ترافیک، شلوغی خیابان ها و مشکلات مربوط به رفت و آمد و… نباشید و به آسانی در هر کجا که باشید و تنها با چند کلیلک میتوانید محصولات مد نظر خود را سفارش دهید و آن ها را در هر کجا که خواستید مثل منزل و یا محل کار خود تحویل بگیرید.

از مزیت های دیگر خرید آنلاین این است که شما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز که خواستید به این فروشگاه ها مراجعه کرده و محصولات را ببینید.

همچنین میتوانید ویژگی های محصولات مختلف را با یکدیگر بررسی کرده و آن ها را مقایسه کنید به عنوان مثال میتوانید محصولات را از لحاظ قیمت و کیفیت مقایسه کرده و در نهایت فروشگاهی را انتخاب کنید که از بقیه بسیار منصف تر و علاوه بر آن در ارائه محصولات با کیفیت تر پیشرو باشد.

مزیت دیگر خرید اینترنتی این است که شما میتوانید قبل از خرید نظرات کاربران را بخوانید و از تجربیات گذشته آنان آگاه شوید و با اطلاعات کافی در زمینه محصولی که میخواهید خریداری کنید و نیز فروشگاهی که میخواهید از آن خرید کنید خرید خود را با خیالی آسوده انجام دهید.

علاوه بر تمامی مزیت ها شما میتوانید از تخفیفات فروشگاه های آنلاین نیز بهره مند شوید.

می توانید به صورت حضوری و یا به صورت مجازی این پنل‌ها را خریداری کنید چراکه مرکزی که به شما معرفی کردیم در زمینه ی فروش حضوری و غیرحضوری محصول فعالیت دارد و با شرایط ویژه پنل ها را برای مصرف کنندگان خود عرضه نموده و تخفیفات ویژه ای برای آنها در نظر گرفته است.

آشنایی با تقسیم بندی پنل های ال ای دی 30*30

آشنایی با تقسیم بندی پنل های ال ای دی 30*30 پنل ها در انواع مختلفی تولید می شود. اکنون می‌خواهیم نوع تقسیم بندی این پنل‌ها را توضیح دهیم. پنل ها، در اندازه ها و ابعاد مختلفی تولید می گردد. اندازه محصول نیز در نحوه نصب دخالت مستقیمی دارد. همچنین این محصول پرکاربرد، در جنس های مختلفی در بازار موجود است که تفاوت جنس این محصول نیز باعث تقسیم بندی آن می گردد.

چگونه پنل ال ای دی 30*30 نصب خواهد شد؟

چگونه پنل ال ای دی 30*30 نصب خواهد شد؟ شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که فکر کنید این پنل ها، به چه صورت نصب می شوند؟ باید بگوییم که نصب این محصول به روش‌های مختلف صورت می‌گیرد. به عنوان مثال اکثراً این نوع از پنل ها را به صورت توکار نصب می‌کنند.

یعنی یک قسمت برای نصب این محصول، مشخص می‌شود و پنل در داخل آن قرار می‌گیرد. اما حتماً باید توجه داشته باشند که سایز متریک شبکه با سایز پنل یکسان باشد. در حالت دیگر نیز، پنل را از سقف آویزان می کنند.

موارد استفاده از پنل ال ای دی 30*30

موارد استفاده از پنل ال ای دی 30*30

امروزه پنل ها به دلیل زیبایی و نوع ساخت منحصر به فرد خود به عنوان محصولی پر فروش بسیار مورد تقاضای بازار بوده که از محبوبیت بسیار خوبی در بین مردم استفاده های زیادی چه در محیط های خانگی و چه در محیط های کاری و صنعتی دارد. به دلیل کیفیت بسیار خوب این محصول، امروزه در مکان‌های بسیار زیادی از این پنل استفاده می گردد. به عنوان مثال معمولاً در خانه ها، برای روشنایی از این محصول،استفاده می شود.

همچنین در باغ ها، ویلا ها و پارک های مختلف، از پنلهای آفتابی، استفاده می گردد. همچنین در اداره ها و بیمارستان ها و مراکز آموزشی از این نوع پنل ها به تعداد زیاد دیده می شود. این پنل، انرژی خورشید را جذب می کند و نیازی به برق ندارد.

خرید پنل ال ای دی سقفی 30*30

خرید پنل ال ای دی سقفی 30*30

خرید پنل ال ای دی سقفی به صورت اینترنتی و حضوری می باشد. این محصول از جمله محصولاتی است که علاوه بر اینکه امکان خرید حضوری آن در فروشگاه های عرضه کننده لوازم نور و روشنایی فراهم است، امکان خرید آن به صورت غیرحضوری در فروشگاه های اینترنتی نیز وجود دارد.

یکی از نکات بسیار مهمی که در هنگام خرید این نوع از پنل ها باید مورد توجه قرار گیرد این است که امروزه به دلیل افزایش و واسطه ها قیمت آن افزایش یافته و برای خرید با قیمت مناسب بایستی از مراکز عرضه مستقیم آنرا خریداری کرد. به منظور خرید پنل ال ای دی 30*30 ، شما می توانید به فروشگاه های این محصول در شهر خود مراجعه کنید و پنل را در ابعاد دلخواه خود سفارش دهید. با کمک افراد موجود در این فروشگاه ها می توانید این دو پنل را مقایسه کنید و هر کدام که از کارایی های بهتری برای شما برخوردار بود آن را تهیه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.