فروش عمده پنل ال ای دی کناف

پنل ال ای دی کناف ،جدیدترین روش های نورپردازی است که امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. به دلیل ظاهر زیبا و جذاب، روشنایی زیاد و مصرف کم انرژی، پنل LED را می توانید در بسیاری از مکان ها از جمله منازل و ادارات ببینید.

فروش عمده پنل ال ای دی کناف

کاربرد های فراوان پنل ال ای دی کناف

کاربرد های فراوان پنل ال ای دی کناف پنل ال ای دی توکار یک نوع لامپ بسیار کم مصرف و پر نور بوده می باشد به هم دلیل کاربرد فراوانی در منازل ، اداره جات و مکان های صنعتی دارد. در ادامه به تعدادی از این کاربردها اشاره می نمایم ولی توجه نمایید که کاربردهای آن وسیع تر از چیزی است که اینجا بیان می کنیم

استفاده از این پنل برای نورپردازی سقف کاذب بسیار زیبا است. پنل ال ای دی جایگزین مناسبی برای لامپ های فلورسنت و رشته های هستند که دلایل آن را در ادامه ذکر خواهیم کرد. روشنایی که ما می‌ توانیم با چشم ببینیم و در واقع این نور مرئی حاصل از عبور جریان الکتریکی از یک قطعه دیود نیمه رسانا می باشد.

چراغ این پنل یک نور الکتریکی برای استفاده در وسایل روشنایی است، که با استفاده از یک یا چند دیود ساطع کننده نور (LED) ، نور تولید می کند. در گذشته این دیودها در لوازم آزمایشگاهی و بسیاری از لوازم الکتریکی استفاده می شدند و به صورت چراغ های کوچک بودند که عموما نور قرمز رنگ داشتند. ولی با گذشت زمان چراغ LED بیشتر مورد توجه قرار گرفتند و مصارف صنعتی و خانگی و… بسیار زیادی پیدا کردند.

معمولا برای بیان میزان روشنایی که چراغ LED به محیط می بخشد از واحد نوری استفاده می شود که به شار نوری نیز شناخته می شود. در واقع این واحد میزان نور و روشنایی قابل رویت را کمی می کند و در قالب یک عدد به ما نشان می دهد.

همانطور که می دانید اشعه فرابنفش از اشعه های مضر است که سلامت انسان را تهدید می کند. در پنل ال ای دی خبری از این اشعه مضر و اشعه مادون قرمز نمی‌ باشد به همین دلیل استفاده از آن مورد استقبال قرار گرفته است.

حتما بسیاری از شما شنیده اید که اشعه فرابنفش باعث ایجاد ناراحتی های پوستی و حتی در بعضی موارد سرطان پوست می شود. به همین دلیل است که نبودن آن در پنل LED یک مزیت بزرگ به حساب می آید.

طول عمر بسیار بالای پنل ال ای دی

طول عمر بسیار بالای پنل ال ای دی پنل LED ال ای دی نسبت به لامپ های رشته ای و سایر اقلام موجود در بازار طول عمر بسیار بالایی دارند و همین امر باعث شده تا در بسیاری از مکان‌ها که امکان تعویض لامپ و روشنایی به صورت زود به زود نیست پنل LED در اولویت اول قرار بگیرد.

همچنین در طول عمر طولانی این پنل ها بر خلاف سایر لامپ ها در طول زمان ، افت نور اتفاق نمی افتد. همین امر یک مزیت بسیار بزرگ به حساب می آید و به دلیل صرفه اقتصادی که دارد بسیار مورد استقبال قرار می گیرد.

پنل LED با کمترین میزان انرژی بیشترین میزان روشنایی را از خود ساطع می نماید. توانایی کار با کمترین میزان انرژی هم به لحاظ زیست محیطی بسیار به صرفه و دارای اهمیت است و هم در طولانی مدت باعث یک صرفه اقتصادی برای استفاده کنندگان از این پنل ها می شود.

همچنین استفاده از پنل ال ای دی باعث کاهش هزینه به صورت چشمگیری می شود؛ زیرا انرژی به صورت حداکثری به انرژی نورانی تبدیل شده و کمترین پرت انرژی در این حالت وجود دارد. در کنار اینکه دارای مواد مضر برای طبیعت نیز نیستند و قابل برگشت به چرخه تولید و بازیافت هستند.

کارخانه تولید پنل ال ای دی کناف

کارخانه تولید پنل ال ای دی کناف کارخانه تولید پنل ال ای دی کناف عرضه کننده پنل ال ای دی کناف ، پنل ال ای دی گرد که همه از نوع تو کار می باشند ، با مراجعه به وبسایت این شرکت می توانید تنوع محصولات را همراه با جزئیات آنها مشاهده کرده و برای سفارش محصول خود اقدام فرمایید و یا با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.