فروش جدید ترین پنل ال ای دی 30 وات

پنل ال ای دی 30 وات در عصر ساختمان سازی یک تکنولوژی جدید است که علاوه بر صرفه جویی در انرژی در مبحث زیبا سازی ساختمان نیز کاربرد ویژه ای دارد.این محصول علاوه بر صرفه جویی در انرژی الکتریکی دارای نور دهی بالا و نصب سریع و راحتی است که بر روی انواع سقف ها توسط مبتدی ترین افراد در برق کاری قابل نصب است که در ادامه به ویژگی ها و نحوه نصب و کاربرد های ان می پردازیم

قیمت پنل ال ای دی 30 وات امروزه در بازار رو به افزایش است که شما می توانید با تهیه این محصول از مجموعه تولیدی ما خرید عمده قیمت تمام شده را برای خود کاهش دهید. با پرداخت هزینه‌ای اندک محصولی با کیفیت استثنایی و مربوطه را از ما تحویل بگیرید زیرا که ما تمام تلاش خود را می کنیم و محصولاتی استاندارد و تضمین شده را به مشتریان عزیز ارائه می دهیم.

فروش جدید ترین پنل ال ای دی در این سایت با قیمت بسیار مناسب صورت می پذیرد و خریداران عزیز می توانند با مراجعه به قسمت محصولات سایت و دیدن محصول مورد نظر و اطلاعات آن با کارشناسان فروش ارتباط برقرار کرده و سفارش خود را ثبت نمایند.

فروش جدید ترین پنل ال ای دی 30 وات

آشنایی با جدید ترین مدل های پنل ال ای دی 30 وات

آشنایی با جدید ترین مدل های پنل ال ای دی 30 وات چراغ های پنلی COB و SMD از فناوری تازه و ببروزی برخوردار هستند از این پنل ها برای تولید نور در محیط های بزرگ و کوچک استفاده می شود که در مقایسه با لامپ های قدیمی ، رشته ای و پرمصرف خیلی مقرون به صرفه تر هستند زیرا این پنل ها در مقایسه با لامپ های قدیمی از لحاظ ظاهری شیک و از لحاظ اقتصادی به صرفه تر هستند در حال حاضر با توجه به کاهش منبع های انرژی در کره زمین صرفه جویی در انرژی مخصوصا انرژی الکتریکی یک امر ضروری و حیاتی است همچنین این پنل ها از تازه ترین فناوری های روز دنیا در صنعت ساختمان سازی و معماری برخوردار هستند بااهمیت ترین و ویژه ترین خصوصیت این پنل ها این است که در انرژی الکتریکی در ساختمان صرفه جویی زیادی می شود از انرژی الکتریکی برای روشنایی در منازل و فضاهای مختلف که در گذشته غالبا از لامپ های رشته ای و پرمصرف استفاده می شد که این امر موجب اتلاف انرژی می سود ولی در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی استفاده از چراغ های پنلی ال ای دی رو به افزایش است که نسبت به سیستم گذشته عملکرد بهتری دارد.
چراغ های پنلی ال ای دی دارای دو مدل روکار و توکار می باشند. از ویژگی های پنل های ال ای دی می توان به موارد زیر اشاره کرد : صرفه جویی در مصرف انرژی ، استحکام بدنه ی زیادی دارد ، در پنل های ال ای دی از هرگونه اشعه ماوراءبنفش و مادون قرمز استفاده نشده است ، در برابر روش و خام ش شدن مکرر خراب نمی شوند ، پنل های ال ای دی در دمای منفی ۲۰ درجه تا مثبت ۵۰ درجه کار می کنند ، عمر پنل های ال ای دی بالغ بر ۵۰۰۰۰ ساعت است ، زاویه نور دهی پنل های ال ای دی ۱۸۰ درجه است ، فرکانس پنل های ال ای دی بین ۵۰ تا ۶۰ هرتز است ، قطر برش سقف این پنل ها ۲۸۰ میلی متر است.

پس اگر مدل و جدید بودن محصول برای تان مهم است از پنل های ال ای دی استفاده کنید و از زیبایی این محصول استفاده کنید. زیرا که به کارگیری نور های ال ای دی که به عنوان نور های مخفی هم شناخته می‌شوند باعث شده تا زیبای بسیار خاص و چشم نوازی به محل داده شود.

پنل های cob از جدید ترین پنل های موجود در بازار می باشند که امروزه کارایی آن ها افزایش یافته و مشتریان عزیز می توانند به راحتی این محصول را از سایت ما سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرند.

تاریخچه پنل های ال ای دی در ایران

تاریخچه پنل های ال ای دی در ایران تاریخچه پنل های ال ای دی در ایران به یک دهه اخیر بر می گردد . ولی با توجه به این که در لامپ های رشته ای برق زیادی مصرف می شد و در لامپ های کم مصرف نیز از جیوه که ماده ای گران قیمت و سمی است که برای سلامتی زیان آور است پلن های ال ای دی رشد و پیشرفت چشم گیری دارند که روز به روز نیز انواع جدیدی از این نوع پنل روانه بازار می شود که کاربرد های زیادی دارند و رفته رفته جای لامپ های رشته ای پر مصرف و کم مصرف جیوه ای را میگیرد

پنل های ال ای دی امروزه در بازار جزء پر فروش ترین و جدید ترین محصولات به شمار می رود که با توجه به زمان بسیار کم عرضه آن در بازار از فروش بسیار بالایی برخوردار بوده و توانسته نظر افراد زیادی را به سمت خود جلب کند.

پنل های ال ای دی تاریخچه قدیمی در ایران ندارد یعنی به تازگی وارد کشور ما شده است اما به دلیل اینکه فضای کمی را اشغال می کند و همچنین نور مناسبی را برای مصرف کننده ایجاد می کند بسیار پر طرفدار شده است.

این محصول همچنین باعث اذیت شدن چشم ها نمی شود و می تواند گزینه بسیار مناسبی برای کسانی که مشکلات چشمی دارند باشد. البته بهتر است اگر چشم های سالمی هم داریم از این محصول استفاده کنیم تا با مرور زمان چشم هایمان آسیب نبیند.

روش صحیح نصب پنل ال ای دی 30 وات

روش صحیح نصب پنل ال ای دی 30 وات پنل های ال ای دی به دو روش روکار و توکار نصب می شوند که روشنایی یکنواختی در محیط با کمترین سایه و حداقل خیرگی به ما می دهد پنل های ال ای دی قابل نصب در سقف های کاذب کمتر از ۴۰ میلی متر هستند ور محیط هایی که پنل های ال ای دی قابلیت نصب توکار را ندارند با استفاده از فاب روکار می توان از پنل های ال ای دی استفاده نمود. نحوه نصب را بهتر است به کارشناسان یا برق کارانی که در این زمینه تخصص دارند سپرد اما در صورت در دسترس نبودن چنین اشخاصی نصب این نوع لامپ بسیار راحت بوده و همچنین تعویض این محصول چه در مدل روکار و چه در توکار راحت و سریع می باشد.
در سقف های کاذب بعد از اتمام کار نصاب های کناف لوله های روشنایی برق قرار می گیرد زیرا بعداز تمام شدن کار دسترسی به بالای سقف امکان ندارد در سقف های آجری برای قرار دادن این چراغ ها در این مدل سقف لوله های سیم از بالای سقف رد می شود و طبق سایز و ابعاد چراغ لوله pvc برق قرار می گیرد. در سقف های ام دی اف توسط دستگاه گردبر و دستگاه برش ام دی اف سقف را به اندازه پنل برش داده . در سقف های سرامیکی نیز باید قبل از نصب سقف محل قرار گیری لامپ را به نصاب سقف داده که جای آن را با استفاده از دستگاه های برش مخصوصی که در دسرس این نصابان است را بر روی سفف در بیاورند . همان طور که گفته شد این محصول به راحتی قابلیت نصب بر روی انواع سقف ها دارند ولی معماران ساختمان باید برای نصب توکار تین محصول باید قبل از نصب سقف با برکار ساختمان مشورت های لازم را انجام دهند که برای نصب پنل به مشکل بر نخورند.بهترین و راحت ترین سقف برای نصب این گونه پنل ها سقف های کاذب بوده

روش های مختلفی جهت نصب انواع پنل ها در دسترس است که شما می توانید با وصل کردن سیم های موجود به انتهای قسمت اتصال انرژی پنل و جریان الکتریکی را برقرار کنید و روشنایی را به محیط خود ببخشید.

نصب صحیح این پنل ها بسیار پر اهمیت است زیرا این پنل ها به صورت تو کار یا رو کار به انواع سقف ها مانند سقف کاذب، سقف کنفی و … نصب می شوند. و اهمیت نصب به این دلیل است که اگر نصب و سیم کشی اشتباه صورت گیرد ممکن است کمی در درست کردن آن مشکل ایجاد شود.

فروش جدید ترین مدل های پنل ال ای دی 30 وات

فروش جدید ترین مدل های پنل ال ای دی 30 وات تکنولوژی پنل های ال ای دی به صورتی است که دسته تولیدکنندگان برای تولید انواع گوناگونی از پنل های ال ای دی باز است که برای مصرف کنندگان انواع گوناگونی را تولید کنند پنل های ال ای دی ۳۰ وات با توجه به نیاز بازار و هدف تولید روشنایی بیشتر عرضه می شوند کاربرد پنل های ال ای دی همچون روشنایی های پارکینگ ها ، هتل ها ، فروشگاه ها ، رستوران ها ، بیمارستان ها و روشنایی خانگی می باشد که هر پنل ال ای دی برابر با ۳ لامپ رشته ای ۱۰۰ وات است. برای خرید پنل های ال ای دی باید به فروشندگان معتبر در بازار یا سایت های معتبر مراجعه نمود زیرا با توجه به این که بازار این محصول گسترده است و مدل های متنوع از این کالا وجود دارد و همچنین محصولات تقلبی و غیر اصل نیز وجود دارد که فاقد ضمانت نامه و گارانتی معتبر می باشد . با توجه به این که برق عمومی کشور ۲۲۰ وات است و پنل ال ای دی ۳۰ وات با ولتاژ ضعیف تر کار می کند نوسانات برق باعث خرابی و سوختن آن می شود پس باید در خرید محصول دقت داشته باشیم . جدید ترین مدل پنل را می توان در فروشگاه های الکتریکی که در فروش پنل ال ای دی 30 وات تخصص دارند پیدا کرد

امروزه مدل‌ها و طرح‌های مختلفی برای انواع پنل های ال ای دی وجود دارد که اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید با مراجعه به مراکز فروش ما در سطح کشور از طریق محصولات ما دیدن فرموده و در صورت تمایل آنها را خریداری نمایید.

در مجموعه ما فروش جدید ترین مدل های پنل ال ای دی صورت می گیرد و شما می توانید یک خرید آسان و مطمئن داشته باشید.

مزایای پنل ال ای دی 30 وات چیست؟

مزایای پنل ال ای دی 30 وات چیست؟ مزایای استفاده از پنل های ال ای دی بسیار است که نمونه بارز و آشکار آن می‌تواند صرفه‌جویی در انرژی باشد. پنل های ال ای دی توکار هستند و این امکان را به شما می دهد تا در مصرف انرژی بسیار صرفه جویی کنید و هزینه های اضافی را برای خود کاهش دهید. زیرا که امروزه با توجه به افزایش نرخ انرژی های مصرفی شما می توانید با استفاده از راه های کم هزینه و بدون دردسر مصرف انرژی را کاهش داده و در در مقابل آن هزینه ها را برای خود کم کنید.

استفاده از پنل ال ای دی مزیت های زیادی دارد. یکی از مزیت های این است که انرژی کمی را صرف می کند و باعث می شود در انرژی صرفه جویی شود. مصرف کم انرژی نیز باعث می شود در هزینه ها هم صرفه جویی شود پس با خرید این نوع پنل میتوان با یک تیر دو نشان زد.

خرید عمده پنل ال ای دی 30 وات با قیمت استثنایی

خرید عمده پنل ال ای دی 30 وات با قیمت استثنایی اگر قصد خرید پنل ال ای دی 30 وات را دارید می‌ توانید از راه های مختلف اقدام به خرید این محصول کنید و در کمترین زمان ممکن محصولات سفارشی خود را در اختیار بگیرید. ما به شما عزیزان راه های خرید غیرحضوری را پیشنهاد می‌دهیم که می‌ توانید از این راه‌ها خریدی آسان و بدون دردسر را برای خود به ارمغان بیاورید و با مقایسه قیمت ها محصولی با کیفیت را خریداری نمایید.

در مجموعه ما خرید عمده پنل ال ای دی با قیمت استثنایی صورت میگیرد. یعنی شما می توانید با هزینه کردن بسیار کم و با قیمت عمده محصول مورد نظر خود را تهیه نمایید.‌ فقط کافی است محصول مورد نظر را سفارش و درب منزل تحویل بگیرید.

انواع پنل ال ای دی 30 وات بر اساس ابعاد

انواع پنل ال ای دی 30 وات بر اساس ابعاد امروزه با افزایش هزینه های انرژی، نیازمند بهبود مصرف انرژی و کنترل بهتر در مصرف انرژی هستیم، لذا باید به سمت محصولاتی برویم که به ما در کاهش مصرف انرژی کمک کنند. از این رو انواع پنل های مختلف تهیه شده است که با توجه به نیازهایمان، می توانیم نوع محصول مورد استفاده خود را تهیه کنیم. در این بخش چند مدل از پنل ها را به اختصار توضیح خواهیم داد :

  • 60 در 60 : این نوع از پنل ها معمولاً به دو صورت روکار و توکار قابل استفاده هستند که معمولاً برای یک چراغ مناسب می‌ باشند. در روند تولید‌ این محصولات از فناوری SMD استفاده شده است که این امر باعث افزایش طول عمر و گستردگی پخش نور خواهد شد.
  • پنل اس ام دی 30*30 : طول ضلع این پنل ها 30 سانتی متر است و همانند پنل های 60*60 هم در چراغ سقفی روکار و هم توکار استفاده می شوند.
  • پنل‌های سقفی دور شیشه‌ای مربع و دایره : این نوع پنل ها زیبایی و جلوه ی خاصی دارند که فقط به صورت توکار قابل استفاده هستند.
  • پنل سقفی توکار با قابلیت تغییر سایز( ریگلاژی) : این نوع پنل ها دارای شکل ظاهری دایره‌ ای هستند و گیره‌ های پشت آن باعث می شود نا زمانی که با حفره‌ های کوچک یا غیر استاندارد رو به رو هستید بتوانید از این سری از چراغ سقفی نوکار استفاده کنید.
  • پنل سقفی روکار مستطیلی : این نوع پنل ها با شدت نور های مختلف قابل مصرف هستند و نسبت به لامپ های امروزی بسیار کم مصرف تر هستند. این نوع پنل می تواند جایگزین خوبی برای لامپ های امروزی باشد.
  • پنل سقفی توکار سرامیکی : این نوع پنل ها قابلیت نصب بر روی سقف‌ های کاذب را دارند و نصب آن بسیار ساده می باشد .

قیمت عمده پنل ال ای دی 30 وات در سال 1401

قیمت عمده پنل ال ای دی 30 وات در سال 1401 شرکت ما با تهیه مرغوب ترین پنل در سال جاری توانسته است بهترین محصولات را به هموطنان عزیز ارائه دهد؛ علاوه بر این ها با صادرات به کشور های همسایه اعتبار خود را به نحو احسن بیشتر کرده است. قیمت این نوع پنل ها با توجه به عمده بودن، پایین تر از نرخ بازار است و پیش بینی می شود که در سال 1401 هم این محصولات همچنان بهترین قیمت را در ازای بهترین کیفیت داشته باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.