فروش بهترین پنل ال ای دی در تهران

در سالهای اخیر و با پیشرفت تکنولوژی لامپ های قدیمی و رشته ای جای خود را به نمونه های ال ای دی مختلف داده اند. نوری که از قطعه الی تولید می‌شود نسبت به نور های تولید شده از لامپ های قدیمی دارای کیفیت بالاتری بوده و همچنین میزان برق کمتری را مصرف میکند. به همین دلیل در تمام جهان دارای طرفداران زیادی است. بهترین پنل ال ای دی تولید شده تا این تاریخ که از لحاظ صنعتی توانسته است به تولید انبوه برسد انواع پنل ال ای دی بک لایت و اسلیم است.

فروش بهترین پنل ال ای دی در تهران

مزیت و کاربرد های پنل ال ای دی

مزیت و کاربرد های پنل ال ای دینسبت به لامپ های دیگر موجود در بازار مزایای فراوانی دارند که در ادامه به نمونه های مختلفی از این ویژگی های خاص خواهیم پرداخت. یکی از بهترین مزایای پنل های ال ای دی همان طور که اشاره شد مصرف پایین فرد توسط آنها نسبت به نمونه های رشته ای و قدیمی است. پنل های ال ای دی برای تولید مقدار مساوی نور نیاز به حدود یک پنجم برق مصرف شده توسط لامپ های رشته ای دارند. پنل های ال ای دی همچنین توان ارائه نوری با کیفیت و یکنواخت که افت و تغییر ولتاژ در آن کمتر محسوس است را داشته و می توانند در رنگ های دلخواه تولید نور کنند.

برخی از نمونه های جدید پنل ال ای دی توان این را دارند که نور های رنگی مختلف با طیف وسیع ۱۶ میلیون رنگ همزمان را در آن واحد تولید کنند. این قابلیت به عنوان یک ویژگی تبلیغاتی در سال‌های اخیر در اماکن مختلف تجاری برای جذب مشتریان استفاده شده است.

مزیت دیگر پنل های ال ای دی نسبت به لامپ های رشته ای تولید حرارت کمتر توسط این نوع از لامپ هاست. لامپ های ال ای دی نیز به اندازه خود حرارت بالای تولید می‌کنند اما در مقابل لامپ های قدیمی تر مقدار حرارت تولید شده بسیار کم و قابل چشم پوشی خواهد بود. برخی از لامپ های ال ای دی برای روشن شدن احتیاج به یک مدار الکترونیکی دارند تا برنامه لازم برای رسیدن ولتاژ مشخص توسط پنل به قطعات ال ای دی داده شود.

در اکثر مواقع با نصب کردن یک سیستم خنک کننده که معمولاً از جنس آلومینیوم است امکان دفع حرارت تولید شده از قطعات ال ای دی از سطح پنل ال ای دی وجود دارد. باید در نظر داشته باشید که پنل های ال ای دی هر چقدر در دما های پایین تری کار کنند میزان طول عمرشان نیز افزایش خواهد یافت و شما می توانید با خیال راحت تری از این محصولات استفاده کنید.

به دلیل داشتن سطح نوری بالا نیز امکان تولید نور برای فضاهای بیشتر در توان های ثابت برای پنل های ال ای دی وجود دارد. همچنین تولید نور یکنواخت و ملایم یکی از ویژگی‌های پنل با کیفیت ال ای دی موجود در بازار است.

تفاوت پنل ال ای دی بک لایت با پنل اسلیم در چیست؟

تفاوت پنل ال ای دی بک لایت با پنل اسلیم در چیست؟پنل های ال ای دی به روز که اخیرا تولید شده‌اند در دو نوع پنل ال ای دی بک لایت در کنار پنل های ال ای دی اسلیم در بازار موجودند. این نوع از پنل ها در یک سری از ویژگی ها با هم متفاوت اند. یکی از این ویژگی ها نوع نور تولید شده توسط آنهاست. پنل های ال ای دی اسلیم نسبت به نمونه های بک لایت جدیدترین و به روز ترین برند و به همین دلیل از ساختار ظریف تر و کامپکت و منسجم تری بهره می برند. اما از لحاظ کیفیت نور تولیدی هنوز نتوانستند به پای پنل های ال ای دی بک لایت برسند.

پنل های ال ای دی اسلیم به دلیل داشتن فضایی کمتر نسبت به پنل های ال ای دی بک لایت برای انتقال حرارت به محیط، در درجه های حرارتی بالاتری کار می کنند؛ همین امر گاهی سبب می شود تا پنل های ال ای دی اسلیم در اثر بالا رفتن درجه حرارت نسبت به نمونه‌های بک لایت، زودتر کیفیت خود را از دست داده و دچار خرابی شوند.

اما پنل های ال ای دی اسلیم به دلیل نیاز داشتن به فضایی کمتر نسبت به نمونه های بک لایت در فضا های بیشتری قابل استفاده اند و در صورتی که سقف کاذب فضای کمتری برای نصب و انتقال حرارت آن وجود نداشته باشد نیز امکان استفاده دارند. برخی از نمونه های تولید شده موجود در بازار که از قابلیت تعمیر شدن برخوردارند امکان تعویض پنل ال ای دی و یا قطعات به کار رفته در ساختار داخلی لامپ را برای تعمیر کاران فراهم کرده‌اند.

اما همواره به این نکته توجه کنید که پنل های ال ای دی بک لایت نسبت به نوع های اسلیم از قابلیت تعمیر شوندگی بالاتری برخوردارند. پنل ال ای دی اسلیم با داشتن فضای بیشتری در قسمت پشت قطعه امکان انتقال حرارت از طریق تماس با مولکول های هوا را فراهم کرده‌اند. معمولاً پنل های ال ای دی اسلیم دلیل چیدمان خطی قطعات ال ای دی در داخل دستگاه و نزدیک تر بودن سطح قطعات ال ای دی به صفحه نهایی دستگاه نمی توانند از لحاظ یکنواختی، نوری به کیفیت نور تولید شده توسط پنل های بک لایت تولید کنند..

محل و بازار خرید و فروش پنل ال ای دی

محل و بازار خرید و فروش پنل ال ای دیبسیاری از شرکت های تولیدکننده پنل ال ای دی در داخل و خارج از کشور اقدام به فروش محصولات خود در بازار داخلی ایران به صورت عمده و خرده می کنند. شرکت های تولید کننده پنل اسلیم ایرانی توانسته اند علاوه بر بازار داخل در بازارهای خارج از کشور نیز مشتریان بسیاری را به سمت محصولات خود جذب کنند. بزرگترین شرکت های تولید کننده انواع پنل ال ای دی و واحدهای فروش آنها در شهر تهران واقع شده اند.

همچنین امکان خرید و فروش اینترنتی پنل های ال ای دی بک لایت در کنار نمونه های اسلیم نیز برای مشتریان و خریداران عمده این دستگاه ها فراهم شده است. همان طور که می دانید خرید به صورت عمده می تواند نسبت به خرید خرده از برندهای مختلف به صرفه تر باشد. خریداران انواع پنل ال ای دی ترجیح می دهند که محصول مورد نظر را از یک فروشنده آگاه و با تجربه، که مدت زمان زیادی را به خرید و فروش این نوع محصولات پرداخته است تهیه کنند و اطلاعات لازم در مورد نحوه استفاده و نحوه و همچنین نحوه استفاده از گارانتی محصول را از ایشان دریافت کنند.

همواره توجه داشته باشید که محصولات الکترونیکی خریداری شده توسط شما باید دارای گارانتی های معتبر باشند تا در صورت خرابی محصول یا وجود ایراد سیستماتیکی در داخل آن امکان برگشت دادن محصول یا تعویض آن وجود داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.