فروش اسیلوسکوپ دیجیتال 70 مگاهرتز با بهترین قیمت | لیست قیمت آن

فروش اسیلوسکوپ دیجیتال 70 مگاهرتز در تعداد محدود با بهترین قیمت در این سایت صورت می گیرد. شما عزیزان جهت خرید این محصول و همچنین کسب اطلاعات بیشتر می توانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

اسیلوسکوپ یکی از ابزارهای مهم جهت بررسی سیستم های مخابراتی و الکترونیکی می باشد و به همین دلیل دارای انواع مختلفی است که سعی بر آن داریم در این مقاله به معرفی اجمالی این دستگاه بپردازیم.

فروش اسیلوسکوپ دیجیتال 70 مگاهرتز با بهترین قیمت | لیست قیمت آن

انواع اسیلوسکوپ

انواع اسیلوسکوپ

  • اسیلوسکوپ آنالوگ
  • اسیلوسکوپ دیجیتال

روش عملکرد اسیلوسکوپ های آنالوگ به صورت استفاده از لامپ های پرتو کاتدی است. به همین دلیل سنگین وزن و دارای صفحه نمایش تک رنگ می باشند که الگوی استفاده از آنها نسبت به نمونه دیجیتال کمی سخت است. اما نسل جدید اسیلوسکوپ ها، دیجیتال هستند و از مزایای آنها عمر بالا، کارآمد تر بودن، صفحه نمایش LCD رنگی، محاسبه خودکار مشخصه های سیگنال و همچنین وزن کم را می توان نام برد.

آیا با اسیلوسکوپ های دیجیتال آشنایی دارید؟ سازندگان اسیلوسکوپ، این دستگاه را در چند فرکانس کاری مختلف تولید کرده اند.

 

انواع فرکانس های کاری اسیلوسکوپ دیجیتال

  1. ۲۰۰ کیلو هرتز
  2. ۸ مگا هرتز
  3. ۱۶ مگا هرتز
  4. ۲۰ مگا هرتز
  5. ۲۵ مگا هرتز
  6. ۳۰ مگا هرتز
  7. ۵۰ مگا هرتز
  8. ۶۰ مگا هرتز
  9. ۷۰ مگا هرتز
  10. ۱۰۰ مگا هرتز
  11. ۱۲۵ مگا هرتز
  12. ۱۵۰ مگا هرتز
  13. ۲۰۰ مگ اهرتز
  14. ۳۰۰ مگا هرتز
  15. ۵۰۰ مگا هرتز
  16. ۱.۵ گیگا هرتز

در این مطلب به بررسی مشخصات یک نمونه اسیلوسکوپ دیجیتال ۷۰ مگا هرتز می پردازیم.

مشخصات فنی اسیلوسکوپ ۷۰ مگا هرتز

مشخصات فنی اسیلوسکوپ ۷۰ مگا هرتز

  • 2 کاناله و حافظه دار
  • صفحه نمایش رنگی ۷ اینچ
  • قابلیت اتصال به کامپیوتر با پورت USB
  • فانکشن FFT
  • اندازه گیری اتوماتیک

نحوه فروش اسیلوسکوپ دیجیتال

اسیلوسکوپ دیجیتال را می توانید بدون صرف هزینه و وقت برای رفت و آمد، از طریق تماس با ما به آسانی خرید نمایید. فروش این محصول به صورت محدود و با بهترین قیمت می باشد، پس این فرصت مناسب را از دست ندهید.

کارخانه اسیلوسکوپ آنالوگ

کارخانه اسیلوسکوپ آنالوگاسیلوسکوپ، در دو نوع آنالوگ و دیجیتالی تولید می شود. کارخانه های زیادی در جهان وجود دارند که در کار تولید این نوع دستگاه می باشند. اسیلوسکوپ آنالوگ نیز در مدل های متفاوتی ساخته و وارد بازار می شود. این کارخانه ها در صورت نیاز بیشتر، دستگاه های آنالوگ اسیلوسکوپ را تولید می نمایند و عرضه می دارند. 

در کنار این، دستگاه دیجیتال اسیلوسکوپ، کارایی بالایی دارد. دقت زیاد این نوع از دستگاه باعث شده تا کم کم جای دستگاه های آنالوگ را بگیرند و به گونه ای یکه تازی کنند. قیمت های هر کدام از این دستگاه ها متفاوت است. برای این که از قیمت های بروز دستگاه اسیلوسکوپ آنالوگ و اسیلوسکوپ دیجیتال اطلاع حاصل فرمایید، می توانید به فروشگاه های گوناگونی که در سراسر ایران و در شهرهای مختلف فعالیت می کنند سر بزنید. 

این فروشگاه ها در کنار دستگاه های اسیلوسکوپ آنالوگ، دستگاه دیجیتال این مدل را نیز به فروش می رسانند. خرید از فروشگاه ها مزیت های بسیاری دارد و به نوعی فروشنده شما را در زمینه خرید بهتر راهنمایی می کند. 

دستگاه های اسیلوسکوپ دیجیتالی هر ساله تغییر می کنند و مدل های پیشرفته تر از آن وارد بازار می شوند. در کنار این دستگاه، اسیلوسکوپ آنالوگ هنوز کاربردهای خود را دارا می باشد و بسیاری از آن استفاده می کنند. 

تولید کننده اسیلوسکوپ استوک

تولید کننده اسیلوسکوپ استوکبرخی برای راه افتادن کارشان از اسیلوسکوپ استوک استفاده می کنند. هر چند خرید کالاهایی که به دقت بالا نیاز دارند به صورت دسته دوم مزایایی مانند ارزانی قیمت دارد، ولی می تواند معایبی نیز داشته باشد. در هنگام خرید دستگاه های اسیلوسکوپ استوک باید به این نکته حتماً دقت نمود که دستگاه آسیب دیده نباشد و کاملاً سالم باشد. اگر دستگاه مشکلی داشته باشد، می تواند همه محاسبات تان را برهم بزند یا پروژه تان را مختل کند. 

بهرحال می توانید دستگاه اسیلوسکوپ استوک را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید؛ فروشگاه هایی که به نوعی دستگاه را تضمین شده در اختیار مشتری قرار می دهند و اگر مشکلی هم داشت، آن را تعمیر نمایند و دوباره به خریدار بسپارند. 

قیمت اسیلوسکوپ صاایران

قیمت اسیلوسکوپ صاایراندر میان انواع مختلف محصولات صاایران، اسیلوسکوپ صاایران در بازار به فروش می رسد. این شرکت دستگاه اسیلوسکوپ را در دو مدل دیجیتالی و آنالوگ به دست خریداران می رساند. برای به دست آوردن قیمت اسیلوسکوپ صاایران می توانید به نمایندگی این شرکت در سراسر ایران سر بزنید. نمایندگی های شرکت صاایران، در طرح ها و مدل های مختلف این دستگاه را به فروش می رسانند. 

همچنین سایت های مختلف اینترنتی وجود دارند که دستگاه اسیلوسکوپ صاایران را عرضه می دارند. این وب سایت ها اسیلوسکوپ gps  و انواع زیادی از این نمونه دستگاه ها را در معرض فروش قرار می دهند. خرید ماژول اسیلوسکوپ از این فروشگاه ها مقدور می باشد. 

به دلیل نوسانات ارزی، قیمت دستگاه های وارداتی و حتی داخلی، ثابت نمی باشد. برای این که از نرخ روز اطلاعاتی به دست آورید باید مستقیماً با نمایندگی های شرکت های تولیدی و وارداتی دستگاه اسیلوسکوپ وارد تماس شوید. بیشتر این شرکت ها وب سایت هایی را نیز طراحی کردند که دسترسی به آن ها را آسان تر کرده است و تنها با جستجویی ساده می توان نشانی و شماره تلفن شان را پیدا نمود. 

فروشندگان اسیلوسکوپ دیجیتال DSO138

فروشندگان اسیلوسکوپ دیجیتال DSO138اسیلوسکوپ دستگاهی می باشد که کارایی در حوزه الکترونیک دارد. این دستگاه امکان مشاهده ولتاژ را فراهم می نماید. بیشتر مقدار ولتاژ به گونه نموداری و دو بعدی نمایش داده می شود که محور افقی زمان و محور عمودی آن ولتاژ می باشد. از دیگر ویژه گی های اسیلوسکوپ می توان به دوره تناوب و زمان بین دو حادثه اشاره کرد. 

اسیلوسکوپ در انواع مختلف تولید شده که یکی از آن نمونه ها اسیلوسکوپ دیجیتال DSO138 می باشد. این دستگاه نیز در جاهای مختلف کاربرد دارد و کسانی که می خواهند دقیق تر ولتاژ را اندازه گیری نمایند، می توانند مدل دیجیتال DSO138  را نیز امتحان کنند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.