فروشگاه انواع پنل ال ای دی هالوژنی مدرن

پنل ال ای دی هالوژنی از پنل های پرکاربرد می باشد که با نورپردازی عالی، فضایی منحصر به فرد و رمانتیک ایجاد می نماید. متخصصان داخلی این حوزه با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و به کارگیری پیشرفته ترین تجهیزات و تکنولوژی مدرن، آن را تولید می نمایند و سپس اقدام به فروش پنل ال ای دی در مراکز فروش ما می نمایند. شمامی توانید برای خرید محصولات ما به فروشگاه مرکزی، مراجعه نمایید و بهترین پنل ها را با قیمت مناسبتر از همه جا خریداری نمایید.

فروشگاه انواع پنل ال ای دی هالوژنی مدرن

میزان شار نوری پنل ال ای دی هالوژنی

میزان شار نوری پنل ال ای دی هالوژنی لامپ ها نقش اصلی را در روشنایی محیط یک ساختمان دارا می باشند. اگر تمایل دارید که روشنایی آرام بخشی را تجربه کنید و علاوه بر نور مناسب، مصرف برق کمی داشته باشد ما پنل ال ای دی هالوژنی را به شما توصیه می کنیم. هالوژن عنصری یک ظرفیتی می باشد که یون منفی ایجاد می کند به طور کلی در جهان، پنج نوع هالوژن یافت می شود که عبارتند از: فلوئر، کلر، برم، ید و آستاتین. البته در تولید لامپ هالوژنی از برم و ید بهره گرفته می شود.

شار نوری ال ای دی هالوژنی یعنی مقدار نوری که از آن در یک زمان خاص و درکل فضای مشخص شده ساطع می شود . شار نوری را با واحد لومن اندازه گیری می نمایند . در یک دمای خاص هر چه شار نوری لامپی بیشتر باشد آن لامپ پرنورتر دیده می شود در زمان خرید لامپ ال ای دی باید به شار نوری لامپ بیشتر توجه کنیم نه به توان لامپ. چون برخی از مردم تصور می کنند توان لامپ بیشتر برابر است با نور بیشتر در حالیکه اینگونه نیست . برای انتخاب لامپ هالوژنی علاوه بر شارنوری آن باید به نوع چراغ و میزان نوری که نیاز است توجه کنیم مثلا لامپی که برای اتاق مطالعه نیاز می باشد با لامپی که در پذیرایی و روی لوستر نیاز می باشد متفاوت می باشد چرا که تابش نور در پذیرایی باید به صورت همه جانبه باشد ولی در اتاق مطالعه نیاز نیست.

بررسی عملکرد پنل ال ای دی هالوژنی

بررسی عملکرد پنل ال ای دی هالوژنی عملکرد پنل ال ای دی به این ترتیب است که وقتی چراغ را روشن می کنیم لامپ با عبور جریان برق شروع به سرخ شدن می کنند و دما بالا می رود رشته ای که در لامپ هالوژن قرار دارد پر از گاز می شود این گاز متشکل از ید و برم می باشند در لامپ هالوژن، اتم های تنگستن با مولکول گاز هالوژن ، آمیخته می شوند و با سرد شدن آن، روی رشته تنگستن می آید.

لامپ هالوژن دارای رشته تنگستن می باشد ولی مانع از سیاه شدن شیشه خارجی لامپ می شود و جلوی نازک شدن رشته تنگستن را می گیرد و بدین وسیله به عمر لامپ هالوژن افزوده می شود. وقتی تنگستن به دمای بالا می رسد نور بیشتری از خود ساطع می نماید. در تولید لامپ هالوژن از کوارتز ذوب شده به جای شیشه استفاده می شود و دلیل آن این است که کوارتز دارای مقاومت بالابی نسبت به حرارت زیاد می باشد. این لامپ ها در انواع مختلف هالوژن SMD ، هالوژنCOB و هالوژن LED تولید می شوند.

صادر کننده پنل ال ای دی هالوژنی جدید

صادر کننده پنل ال ای دی هالوژنی جدید پنل هالوژنی یا همان پنل ال ای دی مدرن از کیفیت بی نظیری برخوردار می باشند و علاوه بر تامین نیاز داخلی، در بازارهای جهانی ، مشتریان فراوانی دارند و صادرات پنل هالوژنی کشور ما به کشورهای همسایه برقرار می باشد. محصول مذکور در فروشگاه ما به هموطنان عزیز ارائه می شود تا همگان بتوانند امکان خرید آن را داشته باشند و از مزایای این محصول با کیفیت بالا برخوردار شوند.

شما می توانید برای خرید آن به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه نمایید همچنین می توانید به وب سایت ما سر بزنید و محصول مورد نظر را آنلاین سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت به آدرس مشخص شده توسط شما ارسال نمایند. به علت اینکه عرضه محصول به صورت مستقیم و بی واسطه می باشد و همچنین به علت اینکه خرید در حجم عمده انجام می پذیرد پنل هالوژنی ما ارزانتر از بازار به فروش می رسد .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.