فروشنده پنل های ال ای دی سقفی

به دلیل بالا رفتن‌ تقاضای خرید پنل های ال ای دی سقفی یا دیواری توسط خریداران به عنوان مصرف کننده، معماران، طراحان و نورپردازان داخلی و نمای سازه‌ها هر فروشنده پنل ال ای دی به عنوان خرده فروش یا عمده فروش در بازار برق و الکترونیکی و متریال ساختمانی باید این محصول را در قفسه‌های فروش خود در نظر داشته باشد. به دلیل استقبال زیادی که امروزه از این محصول شده و استفاده از آن هر روز افزایش دارد می‌توانیم در هر جای شهر نمونه‌هایی از نورپردازی توسط پنل‌های ال ای دی سقفی، پنل های ال ای دی دیواری و یا به عنوان نور پردازی نما را مشاهده کنیم.

فروشنده پنل های ال ای دی سقفی

مدل های مختلف پنل های ال ای دی سقفی

مدل های مختلف پنل های ال ای دی سقفی		پنل های ال ای دی تنوع بسیار زیادی دارند که نسبت به نوع استفاده و کاربرد آن تولید کننده‌ها این محصول را طراحی و تولید می کنند.
نمونه هایی از این محصول را می توان ال ای دی های رو کار یا ال ای دی های تو کار با مشخصات فنی مختلفی از جمله LED از نوع SMD ،COB و غیره را نام برد.
مدل های مختلف پنل های ال ای دی سقفی، پنل های ال ای دی دیواری و یا مدل های متنوع زیادی از این محصول را می توان نام برد که کاربرد‌های مختلفی در اماکن و سازه ها دارند برای مثال:

  • پنل های توکار و روکار ضد آب برای استفاده در انواع استخر و آب نما
  • انواع پنل ال ای دی برای استفاده در نمای ساختمان های مسکونی و اداری
  • پنل های ال ای دی برای استفاده در سیستم روشنایی مجتمع‌های تجاری، مغازه‌ها یا فروشگاه‌ها و پاساژها

نمونه هایی از این محصول هستند. که قابلیت استفاده در کلیه اماکن از قبیل:

  • مناسب برای ادارات، سینما، لابی مجتمع های تجاری، صنایع خرده فروشی و شرکت های تجاری، پاساژها
  • مناسب برای اماکنی هم چون راهرو ها ، بیمارستان ها ، لابی ساختمان ها ، هتل ها
  • مناسب برای استخرها، فروشگاه ها، مغازه، سالن های ورزشی

مزیت های پنل ال ای دی سقفی

مزیت های پنل ال ای دی سقفی	استفاده از پنل ال ای دی سقفی مزایای زیادی نسبت به استفاده از سیستم های روشنایی قدیمی‌تر دارند که نمونه ای از آنها را نام می‌بریم.

  1. کاربرد زیاد به دلیل تنوع بالای ترکیب و شکل پذیری و سایزهای مختلف این محصول
  2. نور طبیعی و روشن تر، نور نرم بدون خیرگی نسبت به سیستم‌های روشنایی قدیمی
  3. استفاده مداوم بدون مشکل به دلیل تولید گرمای خیلی کمتر
  4. عمر و ساعت کار طولانی‌تر از لامپ‌های قدیمی
  5. تولید گرمای کمتر نسبت به لامپ‌های قدیمی
  6. طراحی منحصر به فرد صفحه پخش نور
  7. طیف رنگی زیبا و متنوعی را ایجاد می کنند
  8. با نرم افزارهای بی شماری سازگاری دارند
  9. تعمیر با کمترین هزینه
  10. بهره وری انرژی بالا
  11. مقاوم در برابر ضربه و ایمنی بالا

و یا می‌توان مزیت‌هایی مثل عدم آلودگی صوتی که در لامپ‌های کم مصرف وجود دارد که بعد از مدتی روشن بودم صدای وز وز یا صوت ممتد در گوش ایجاد کرده و ناخواسته باعث آزار می‌شوند را عنوان کرد و یا به دلیل تولید گرمای کمتر در اطراف ال ای دی ها حشرات کمتری به دور این محصول جمع می‌شوند.

به دلیل نوع فناوری بکار رفته در تولید پنل های ال ای دی نسبت به لامپ‌های قدیمی پرش نور ندارند و مثل لامپ‌های کم مصرف پرتاب اشعه فرابنفش نداشته و برای سلامتی مضر نیست.

پنل‌ های ال ای دی جایگزین مناسبی برای لامپ‌های قدیمی، لامپ‌های فلورسنت و لامپ‌های کم مصرف میباشد.

آشنایی با پنل ال ای دی سقفی

آشنایی با پنل ال ای دی سقفی LED مخفف سه کلمه انگلیسی Light Emitting Diode به معنای دیود ساطع کننده نور است.

چراغ‌های ال ای دی با تکنولوژی SMD و COB یکی از جدیدترین فناوری‌ها در صنعت روشنایی و نورپردازی می‌باشد که کاربرهای زیادی نسبت بو لامپ‌های قدیمی دارند.
به دلیل کاهش منابع انرژی و نیاز به صرفه جویی بیشتر انرژی استفاده از پنل‌های ال ای دی ضرورت بیشتری دارد و استفاده از فناوری‌های نوین در صنعت ساختمان سازی اجتناب ناپذیر است.

در لامپ‌های کم مصرف قبلی جیوه و مواد سمی استفاده شده که مناسب برای بازیافت یا طبیعت نیستند و برای سلامتی مضر بوده در صورتی که در سیستم‌های روشنایی ال ای دی از هیچ نوع ماده سمی استفاده نشده و کاملا قابل بازیافت هستند.

مزایایی از قبیل زیبایی بیشتر ارتفاع کوتاه‌تر نسبت به لامپ‌های قدیمی مصرف بهینه انرژی و تنها نمونه هایی از مزایای پنل‌های ال ای دی هستند.

به دلیل این که روی سطح ال ای دی ها با شیشه های مات یا مشبک استفاده شده اجزای داخلی آن قابل مشاهده نیست و به همین دلیل کارایی زیادی در صنعت دکوراسیون داخلی دارد و یا به دلیل تولید گرمای اندک و مصرف انرژی خیلی کم و یا تولید در اندازه‌های خیلی کوچک می‌توان به عنوان روشنایی در فضاهای خیلی کوچک یا به عنوان نورپردازی در شیارها مثل سقف منازل یا کابینت‌ها و اپن آشپزخانه از این محصول پر کاربرد استفاده کرد.

فریم پنل های ال ای دی معمولا از آلومینیوم استفاده شده و از وزن کمتری برخوردار است و قابلیت استفاده در قسمت هایی که استقامت وزن زیاد را ندارد امکان‌پذیر را دارند.

به طور کلی به دلایلی که بیان شد و مزیت‌هایی زیادی که پنل های ال ای دی نسبت به چراغ‌های قدیمی و لامپ‌های کم مصرف دارند و شاید در این مقاله ذکر نشده باشد می‌توان گفت این محصول را میتوان گزینه مناسبی برای استفاده در مکان‌های مسکونی و تجاری یا ورزشی نام برد.

فروشنده پنل ال ای دی سقفی در تهران

فروشنده پنل ال ای دی سقفی در تهران فروشندگان پنل ال ای دی سقفی در تهران و شهرستان‌ها محصولاتی همچون چراغ‌های پنلی، توکار و روکار جهت استفاده در سقفهای کاذب و مشبک در سایزها و شکل‌های مختلف در قیمت‌های متنوع ارایه می‌دهند.

محصولاتی که فروشندگان ال ای دی ارایه می‌دهند به دلیل فناوری ساخت معمولا بدون استفاده از گازهای آلاینده‌ای و نور تولید شده توسط این چراغ‌ها بدون اشعه‌های UV می‌باشد.

به دلیل تنوع رنگ، شکل ظاهری، نوع نور تولیدی سفید و آفتابی و تنوع در قیمت‌های ارایه شده خریداران باید برای تهیه پنل ال ای دی مناسب مورد نیاز و دلخواه خود فروشگاه‌های مختلف و محصولات تولیدی شرکت‌های بیشتری را بررسی نمایند تا خرید مناسبی را انجام دهند چون پنل های ال ای دی و چراغ‌های ال ای دی شرایط و کارایی متفاوتی دارند که چند نمونه از این گزینه‌ها را نام می‌بریم :

توکار یا روکار بودن محصول، ابعاد فریم چراغ، نوع نور سفید یا آفتابی که تولید می‌شود، نوع نصب چراغ یا پنل، مصرف انرژی پنل ال ای دی، نوع زاویه پخش نور این محصول، سازگاری با نرم‌افزارهای مختلف، نوع تراشه‌های بکار رفته در این کالا، طول عمر و گارانتی، تنوع رنگ ال ای دی ها، مجوزها و تاییدیه های سازمانهای مربوطه، خدمات پس از فروش پنل ال ای دی.

و مواردی که شاید در این مقاله نگنجد را برای خرید مناسب باید بررسی نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.