فروشنده پنل ال ای دی ۶۰*۶۰ توکار

پنل ال ای دی ۶۰*۶۰ توکار پنل های LED جایگزین بسیا مناسبی برای لامپ های قدیمی و فلورسنت می باشند. که بخصوص برای مکان هایی از قبیل ادارات، فضاهای خرده فروشی، مدارس و مشاغل می تواند بسیار مناسب می باشد. توصیه می شود که حتما ازی این پنل استفاده شود. پنل ال ای دی علاوه براین که در مصرف برق صرفه جویی بعمل می آورد و باعث کاهش هزینه ها می شود. با قیمت بسیار مناسبی هم خدمت شما عرضه می گردد. پنل ال ای دی با نور ملایم و لطیفی که به محیط منتشر می کند هیچ گونه آزاری و حساسیتی به چشم ها وارد نمی کند. ما به شما تضمین می دهیم که با انتخاب این محصول از انتخاب خود رضایت خاطر داشته باشید.

استفاده از پنلهای 60 در 60 در سقفهای کاذب علاوه بر صرفه جویی در مصرف برق مقدار کمتری از ارتفاع سقف نیز درگیر سقف کاذب میشود زیرا که این محصول دارای ضخامت یک سانتی متری است که میتوان در کمترین عمق از آن استفاده کرد .فروشنده پنل ال ای دی ۶۰*۶۰ توکار

دلایل پرکاربرد بودن پنل ال ای دی

دلایل پرکاربرد بودن پنل ال ای دی انواع پنل ال ای دی دارای مزایای مفید منخصربفردی هستند، به ویژه در یک محیط حرفه ای، هنگامی که کیفیت ، بودجه و انعطاف پذیری ویژگی های اصلی هستند. در اینجا تعدادی از مزیت های مفید نصب پانل های نور ال ای دی در محل کار شما آمده است:

1. عمر طولانی تر طول عمر طولانی باید مزیت شماره یک روشنایی LED باشد. لامپ ها و دیودهای LED دارای طول عمر عملیاتی فوق العاده بالایی هستند. چراغ های LED با چراغ های معمولی متفاوت هستند زیرا نمی سوزند و فوراً از کار می افتند در عوض، دیودهای روشنایی سطوح پایین تری را در یک دوره طولانی منتشر می کنند، به تدریج روشن تر می شوند و به شما این فرصت را می دهند که به موقع تعویض سفارش دهید.

2. بهره وری انرژی عالی در حال حاضر LED ها کارآمدترین روش برای روشن کردن محل کار شما هستند. LED ها در مقایسه با روشنایی سنتی و لامپ های معمولی دارای بازده انرژی 80 تا 90 درصد هستند. این بدان معناست که حدود 80 درصد از انرژی به نور تبدیل می شود، در حالی که لامپ های رشته ای معمولی با 20 درصد بازده انرژی عمل می کنند و 80 درصد از انرژی به عنوان گرما از بین می رود. این عمر عملیاتی طولانی حتی برای عملیات در مقیاس بزرگ مانند کارخانه های بزرگ، دفتر مرکزی و فروشگاه های خرده فروشی اهمیت بیشتری دارد.

3. قابل اجرا در محیط های سرد یا گرم چراغ های LED برای کارکردن در دمای محیط بیرونی سرد، حتی در اتاق های فریزر و مناطق سردخانه ایده آل هستند، در حالی که لامپهای فلورسنت ممکن است به طور قابل توجهی تحت تأثیر سرما قرار گیرند. روشنایی LED در محیط های گرم مانند آشپزخانه رستوران ها نیز به خوبی عمل می کند.

4. انتشار UV بسیار کم روشنایی LED تقریباً هیچ گونه اشعه ماوراء بنفش تولید نمی کنند، و برای کالاها و موادی که به گرما حساس هستند و برای روشنایی اجسام یا مواد حساس به اشعه ماوراء بنفش بسیار مناسب هستند، که در موزه ها، گالری های هنری و فروشگاه های خرده فروشی نیز بسیار مفید خواهد بود.

5. دوستدار محیط زیست چراغ های LED عاری از مواد شیمیایی سمی هستند، در حالی که اکثر لامپ های فلورسنت معمولی حاوی مواد مضر مانند جیوه هستند که برای محیط زیست نیز خطرناک هستند. چراغ های LED فاقد مواد سمی هستند و 100٪ قابل بازیافت هستند و به شما کمک می کند تا رد پای کربن خود را تا یک سوم کاهش دهید. یک گام بزرگ به سوی آینده ای سبز برای تجارت شما!

یکی ازویژگی های پنل 60 در 60 این است که نور تولید شده توسط آنها باعث ایجاد خیرگی و آزارچشم نمی شود.نوری کاملا یکنواخت و پخش می باشد، بنابراین می توان از این چراغ برای تامین روشنایی سالن های بزرگ، اداره ها، راهروها، ساختمان های تجاری وغیره استفاده کرد.
پنل ای ای دی با روشن و خاموش شدن مکرر دچار خرابی نمی شوند.

پنل ال ای دی مناسب صنعت ساختمان سازی

پنل ال ای دی مناسب صنعت ساختمان سازی پانل های LED اغلب به عنوان جایگزینی فوق العاده کارآمد برای اتصالات نور فلورسنت سنتی که معمولاً هنوز در ادارات ، فضاهای خرده فروشی، مدارس و مشاغل بالا و پایین کشور یافت می شوند، توصیه می شود. پانل های LED کیفیت بهتری از اتصالات فلورسنت سنتی تولید می کنند در حالی که هنوز مصرف برق را با اختلاف زیادی کاهش می دهند. طول عمر بیشتر تا 50000 ساعت به این معنی است که پنل های LED واقعاً یک راه حل روشنایی طولانی مدت هستند.

بسیار مقاوم در شرایط سخت پانل های چراغ LED بسیار بادوام هستند و با اجزای قوی ساخته شده اند که می توانند حتی در سخت ترین شرایط نیز مقاومت کنند و کارایی اولیه را داشته باشند. چراغ های LED در برابر ضربه و ضربه های خارجی مقاوم هستند و آنها را به سیستم های روشنایی فوق العاده زیبایی در محل ساخت و ساز و ساختمان تبدیل می کند.

امروزه با توجه به اینکه کمبود منابع انرژی و همچنین نیاز به صرفه جویی در انرژی های موجود امری ضروری است در عین حال بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا در صنعت ساختمان سازی استفاده می شود به عنوان مثال یکی از مهم ترین موارد استفاده از انرژی در ساختمان سازی استفاده از انرژی الکتریکی برای تامین روشنایی منازل و محیط های مختلف است که در گذشته معمولا سیستم های روشنایی پر مصرف با لامپ های قدیمی و آزار دهنده به کار می رفته است اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی استفاده ازچراغ های پنلیچراغ های پنلی گسترش یافته است که کارایی بالاتری نسبت به انواع قدیمی تر دارند.

عوامل موثر بر کیفیت پنل ال ای دی

عوامل موثر بر کیفیت پنل ال ای دی نورپردازی فوری چراغ های LED هنگام روشن شدن بلافاصله روشن می شوند ، که مزایای زیادی برای مشاغلی دارد که روشنایی فوری مهم است. LED ها را می توان به طور مکرر خاموش و روشن کرد و بر طول عمر LED یا میزان تابش نور تأثیر نگذاشت با این حال روشنایی سنتی می تواند چند ثانیه طول بکشد تا به روشنایی کامل برسد و روشن/خاموش مکرر نیز عمر مفید را به شدت کاهش میدهند.

از هر یک از لامپ‌های LED را می‌توان حداقل به مدت ۱۰ سال استفاده کرد. اما بعضی از این لامپ‌ها به دلیل استفاده نادرست ما از آن‌ها و یا قرار دادن آن‌ها در محیط نامناسب، عمر بسیار کم‌تری دارند. عواملی مانند دمای بسیار بالا و یا بسیار پایین، محیط محبوس، رطوبت، اتصال لامپ به ولتاژ، وات یا جریان نامناسب در کاهش عمر لامپ LED نقش به سزایی دارند و می‌توان با رعایت موارد ذکر شده به افزایش هر چه بیش‌تر طول عمر چراغ‌های LED و استفاده هر چه بهتر از آن‌ها کمک زیادی کرد.

قیمت پنل ال ای دی ۶۰*۶۰ توکار

قیمت پنل ال ای دی ۶۰*۶۰ توکار پانل ال ای دی۶۰*۶۰ توکار برای مصارف مسکونی و تجاری طراحی شده است. این نوع چراغ های روشنایی جایگزین چراغ های سقفی فلورسنت معمولی شده و برای نصب بر روی سقف های مشبک مشبک یا سقف های فرورفته طراحی شده است. نورپردازی پانل LED یک دیوار روشن صاف و بدون نقص را بدون لامپ های قابل مشاهده یا نقاط داغ ارائه می دهد.

تطبیق پذیری آنها به آنها اجازه می دهد تا بر روی سطوح متعدد نصب شده و در برنامه های مختلف استفاده شوند از پانل های LED برای جایگزینی چراغ های سقفی فلورسنت موجود استفاده می شود. آنها به دلیل مشخصات باریک و لبه مستقیم به فضای کمتری نیاز دارند.

تروفرهای LED، چراغ های مستطیلی شکل هستند که برای سقف افتاده مدولار طراحی شده اند. آنها به طور کلی به فضای بیشتری برای نصب نیاز دارند، اما تولید پنل ال ای دی بسیا با کیفیت است و می توانند در انواع مختلفی از سبک ها وجود داشته باشند. کدام نور صفحه را انتخاب کنم؟ ما برای راحتی شما انتخاب زیادی از روشنایی صفحه تخت را ارائه می دهیم. آنها دارای انواع روشنایی، دمای رنگ و توان هستند.

این که آیا شما تصمیم به مقاوم سازی یا جایگزینی نور فلورسنت موجود خود دارید. عرضه پنل ال ای دی بصورت آنلاین و ازطریق سایت ما برای راحتی خاطر شما فراهم شده است که شما می توانید برای اینکه پنل ال ای دی ارزان و باکیفیت مورد نظر خود را تهیه نمایید از مشاوران خبره و کاردان ما بهره بگیرید و با آسودگی خاطر خریدی مطمئن داشته باشید.

در ساخت انواع چراغ سقفی توکار و روکار از تکنولوزی ال ای دی اس ام دی جهت تأمین روشنایی استفاده شده است که باعث کاهش چشمگیر مصرف انرژی در انواع پنل سقفی ال ای دی شده است.

از دیگر مزایای پنل ال ای دی سقفی نوردهی بسیار بالاتر از محصولات مشابه قدیمی تر خود است و این به دلیل وجود چیپ های نورانی در ساخت این پنل ها است.

شایان ذکر است که طول عمر این پنل ها بسیار بالاس و حدود ۳۰ هزار ساعت می باشد و این به معنای کارکرد بسیار بالای این پنل های سقفی ال ای دی اس ام دی است.

تفاوت پنل ال ای دی توکار و روکار

تفاوت پنل ال ای دی توکار و روکار این پنل های ال ای دی تو کار در مدلهای مختلف مربع و گرد تولید می شوند و در کلیه محیط های اداری، تجاری و مسکونی کاربرد دارند. دلیل نام گذاری آن ها این است که منبع روشنایی به طور کامل در سقف قرار می گیرد و هیچ بخشی از آن قابل مشاهده نمی باشد و به همین دلیل سبب شده که در بیشتر سبک های دکوراسیونی کاربرد داشته باشند. نورهای مخفی زیر کابینت از پرکاربردترین مصارف این چراغ ها در منازل است. از مزایای چراغ های سقفی توکار، روشنایی این چراغ ها می باشد. پنلهای رو کار مانند چراغ پنلی توکار می باشد با این فرق که منبع روشنایی بر روی سطح سقف قرار می گیرد و قابل مشاهده می باشد. با نصب شدن منبع روشنایی بر روی سقف و در نهایت پایین تر آمدن آن ،مقدار نور تابشی نیز افزایش می باشد. این خصوصیت سبب می شود که تنوع طرح ها و مدل ها در مقایسه با گروه قبلی افزایش یابد ولی ممکن است نتوانید در کلیه سبک ها از آن استفاده کنید و در انتخاب باید دقت خود را افزایش دهید. از مزایای دیگر چراغ های پنلی روکار ، نورپردازی کلی و یکسان است که در محیط ایجاد می شود.

مرکز پخش عمده پنل ال ای دی توکار 60 در 60

مرکز پخش عمده پنل ال ای دی توکار 60 در 60 خرید از برخی فروشگاه ها به صورت واسطه ای باعث تحمیل هزینه و افزایش قیمت محصول می شود.

همکاران و شرکت های توزیع فعال در زمینه خرید و فروش لامپ ال ای دی ۶۰ در ۶۰ که در خارج از شهر تهران و سایر استان ها مشغول به کار هستند، می توانند بدون نیاز به حضور فیزیکی از طریق تلفن و یا شبکه های اجتماعی فعال مجموعه که در سایت موجود است با واحد فروش مجموعه ما تماس گرفته و از مشاوره و راهنمایی همکاران ما بهره مند شوند.

فروش اینترنتی لامپ ال ای دی تو کار ۶۰ در۶۰ برای همکاران، این مزیت را دارد که بدون اتلاف وقت و صرفه جویی در هزینه، ثبت سفارش خود را انجام داده و در کم ترین زمان ممکن و عمدتاً در همان روز، بار را تحویل بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.